طعم خوش غذای ایرانی در رستوران بخارا

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا دوشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
طعم خوش غذای ایرانی در رستوران بخارا

رستوران بخارا یکی از رستوران‌های خیابان جردن تهران است که در آن غذای ایرانی سرو می‌شود. برای آشنایی با این رستوران با کجارو همراه باشید.

معرفی

رستوران بخارا یک رستوران با طراحی داخلی سنتی و غذاهای خوشمزه ایرانی است. این رستوران در محدوده خیابان جردن تهران قرار دارد. در میانه این رستوران یک حوض زیبا قرار دارد و دورتادور آن تخته‌های سنتی و میز و صندلی‌ قرار دارد. به‌محض ورود به این رستوران تحت‌تاثیر فضای سنتی و زیبای آن قرار خواهید گرفت. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می‌شود. کیفیت این غذاها بسیار عالی است و به‌همراه آن‌ها نوشیدنی‌های ایرانی هم سرو می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به دوغ محلی و تخم شربت و زعفران اشاره کرد. برخورد کارکنان این رستوران بسیار گرم و صمیمی است و به‌محض ورود به رستوران به شما خوش‌آمد گفته و شما را به نزدیک‌ترین میز مناسب تعداد شما هدایت می‌کنند. در ادامه با تصاویر کجارو از این رستوران همراه باشید.

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

آدرس

رستوران بخارا در جردن، بلوار صبا، پلاک ۱۳ قرار دارد.

موقعیت رستوران بخارا روی نقشه

رستوران بخارا - جردن

چی بخوریم؟

همان طور که گفتیم در این رستوران غذاهای ایرانی سرو می‌شود که در ادامه می‌توانید منوی آن‌ها را ببینید.

پیش غذا

ماست بورانی، ماست و لبو، زیتون ساده، ماست موسیر، سالاد بخارا (گوشت، میگو، مرغ)، سالاد شیرازی، ترشی، ماست بادمجان، ماست و خیار، کشک و بادمجان، سالاد جالیز، سوپ روز، زیتون پرورده، سالاد فصل، میرزاقاسمی

غذای اصلی

قلیه ماهی، ته‌چین شیرازی، بشقاب سبزیجات، باقالی پلو با ماهیچه بوقلمون، کباب برگ، میگو پلو بخارا، جوجه کباب بدون استخوان، دیزی تند و ساده، جوجه بخارا، کباب فیله بخارا، کباب لقمه زعفرانی، جوجه کباب کامل، ماهی سالمون با سبزیجات، قیمه نثار، پلو شاهی بخارا، مرغ بلوچی، سبزی پلو با ماهی، ماهی شکم پر، ماهی حشو

نوشیدنی

آب پرتقال طبیعی، دوغ محلی، تخم شربتی، آب انار طبیعی، قهوه، لیموناد، شربت بخارا، آب سیب طبیعی، انواع دمنوش، سکنجبین

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

رستوران بخارا - جردن

امکانات

این رستوران دارای امکاناتی مثل تحویل رایگان در محل، رزرو تلفنی و دستگاه کارت‌خوان است. ظرفیت رستوران بخارا ۱۵۰ نفر است. ساعات کار این رستوران از ۱۲:۳۰ تا ۱۸ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ است.

آیا شما هم می‌خواهید رستوران یا کافه‌ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه