چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی پنجشنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
چرا کبک بهترین شهر کانادا است؟

«کبک» (Quebec) از شهرهای کانادا که لقب زیباترین شهر کانادا را گرفته است. اکثر اهالی کبک فرانسوی هستند و کبک تنها شهری است که زبان رسمی آن متفاوت است. همراه کجارو باشید.

کبک از شهرهای کانادا است که هرساله گردشگران زیادی را به این کشور می‌کشاند. اما چرا این شهر به این میزان محبوب است؟ شاید یکی از دلایل اصلی این جذابیت، خیابان‌های سنگ‌فرش شده و ساختمان‌های ۴۰۰ ساله باشد. بافت شهری متفاوت کبک باعث شده تا این شهر به شهر شماره ۱ کانادا تبدیل شود.

کبک کانادا

کبک شهری با بافت بسیار متفاوت از سایز شهرهای کانادا است. اهالی کبک اکثرا فرانسوی هستند و در این شهر در بیشتر رستوران‌ها و هتل‌ها به زبان فرانسه صحبت می‌کنند.

کبک کانادا

هرساله تورهای گردشگری زیادی به کبک می‌آیند و بسیاری از خواننده‌ها کنسرت‌های بزرگ خود را در این شهر برگزار می‌کنند. نگران خرید نباشید، کبک یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی است؛ مراکز خرید، بازارهای سنتی با هر سلیقه‌ای هماهنگ است.

کبک کانادا

از شگفتی‌های طبیعت کبک می‌توانیم به آبشار «مونتمورنسی» (Montmorency)، رودخانه «سنت لارنس» (St.Lawrence) اشاره کرد.

کبک کانادا

هتل‌های کبک طراحی و معماری زیبایی دارند و از جمله بهترین هتل‌های این شهر می‌توان به هتل «فیر مونت لچاتئو» (Fairmont Ke Chateau)، و سیتی هتل اشاره کرد. این دو هتل از بهترین هتل‌های کبک است.

موقعیت کبک،کانادا

مطالب مرتبط:

دیدگاه