معرفی هتل های اقتصادی بمبئی (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
معرفی هتل های اقتصادی بمبئی (قسمت دوم)

هر ساله هزاران نفر برای دیدن جاذبه‌های سحرانگیز و چشم‌گیر بمبئی به آن سفر می‌کنند و محل اقامت مقوله‌ای مهم برای گردشگران این شهر است؛ با کجارو همراه شوید تا هتل‌های ارزان بمبئی را برای شما معرفی کنیم.

بمبئی شهر زیبای هند که هم‌اکنون با نام مومبای شناخته می‌شود شهری مهم از نظر اقتصادی و تجاری در کشور پهناور هند است و با هزار و یک فرهنگ و آیینی که سال‌ها در خود جای داده، توانسته است به قطبی مهم در گردشگری تبدیل شود. در قدم اول که پا به این شهر می‌گذارید اختلاف طبقاتی بسیاری را می‌بینید و در کنار لوکس‌ترین خانه‌ها و هتل‌ها، سطح پایین زندگی نیز به چشم می‌خورد. اما در بین این تضاد، شما به راحتی می‌توانید برای سفر خود گزینه‌های عالی و مقرون به صرفه‌ای را پیدا کنید و سفری ارزان و در عین حال با کیفیت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان در این شهر رنگارنگ بپردازیم؛ ما را در این سفر همراهی کنید تا هتل های بمبئی را بشاسید.

هتل د پارادایس تونگا (The Paradise By Tunga)

هتل د پارادایس تونگا بمبئی

این هتل در کنار منطقه صنعتی MIDC قرار دارد و در تمامی اتاق‌های هتل اینترنت بی‌سیم و تلویزیون صفحه تخت وجود دارد.

هتل د پارادایس تونگا بمبئی

هتل تا ایستگاه راه‌آهن Andheri حدود ۲/۶ کیلومتر، تا بازار ققنوس ۴/۳ کیلومتر، تا غارهای کان‌هری حدود ۱۰/۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۲/۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل د پارادایس تونگا بمبئی

اتاق‌ها همچنین دارای سیستم تهویه و حمام اختصاصی با کاشی‌کاری زیبا می‌باشد و امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز در اتاق‌ها وجود دارد.

مسافران می‌توانند به مرکز تجاری هتل بروند و همچنین از خدماتی نظیر راهنمای تور، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته هتل استفاده کنند.

هتل د پارادایس تونگا بمبئی

  • آدرس: P 16, Midc Central Road, Andheri East, 400093 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌ها با محدودیت سیگار کشیدن، ورود حیوانات خانگی ممنوع، منوی کودکان (اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، نگهداری بار، خدمات تور و بلیط،‌ تبدیل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی،‌ فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، مکانی مشخص برای سیگار کشیدن، اتاق‌های ضد صدا، گاوصندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی.

بیشتر بخوانید:

هتل آستوریا (Astoria Hotel)

هتل آستوریا بمبئي

هتل آستوریا در ۱ کیلومتری منطقه تجاری Nariman Point بمبئی قرار دارد و تا برج ساعت رجبای ۰/۴ کیلومتر، تا ایستگاه قطار چچراتپاتی شیواجی Terminus حدود ۱/۴ کیلومتر و تا پارک Kamala Nehru حدود ۳/۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آستوریا بمبئی

تمامی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون، اتو و همچنین قهوه‌ساز و چای ساز است و یک میز کار نیز در همه اتاق‌ها وجود دارد.

هتل آستوریا بمبئی

مرکز تجاری و اتاق جلسه در این هتل وجود دارد و مهمانان نیز می‌توانند برای رفت و آمد خود از اتومیبل‌های کرایه‌ای که هتل در اختیار آنان قرار می‌دهد استفاده کنند.

یک رستوران در این هتل وجود دارد که غذاهای هندی سرو می‌کند و صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

هتل آستوریا بمبئی

  • آدرس: J. Tata Road, Churchgate, Churchgate, 400020 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌ها با محدودیت سیگار کشیدن، ورود حیوانات خانگی ممنوع، نگهداری بار، خدمات تور و بلیط،‌ تبدیل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، مکانی مشخص برای سیگار کشیدن، اتاق‌های ضد صدا، گاوصندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، امکان سرو صبحانه در اتاق

هتل سوبا پالاس (Hotel Suba Palace)

هتل سوبا پالاس بمبئی

این هتل زیبا در نزدیکی دروازه هندوستان قرار دارد و تا موزه شاهزاده ولز ۰.۳ کیلومتر، تا برج ساعت رجبای حدود ۰/۷ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۱۹/۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل سوبا پالاس بمبئی

این هتل که در منطقه ساحلی قرار دارد، دارای اتاق‌هایی با کف کاشی‌کاری شده و پنجره‌های ضد صدا است و امکاناتی نظیر چای و قهوه ساز در آن وجود دارد.

مهمانان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز پذیرش شوند و از امکاناتی نظیر نگهداری چمدان و کرایه ماشین در هتل استفاده کنند.

هتل سوبا پالاس بمبئی

  • آدرس: Near Gateway of India, Apollo Bunder, , Colaba, 400039 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران،‌ سرویس اتاق، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع، رستوران، خدمات بلیط،‌ خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه هوا، روزنامه، کارکنان چند زبانه.

هتل د ساحل (The Sahil Hotel)

هتل د ساحل بمبئی

این هتل تا ایستگاه مرکزی راه آهن ۵ دقیقه فاصله دارد و تا باغ Hanging حدود ۲/۴ کیلومتر، تا پارک Kamala Nehru حدود ۲/۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۱۴/۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل د ساحل بمبئی

این هتل از موقعیت خوبی برخوردار است و به پایانه‌های مسافربری و مراکز خرید دسترسی خوبی دارد. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه است و همه اتاق‌ها دارای تلویزیون و لوازم بهداشتی اختصاصی است.

هتل د ساحل بمبئی

این هتل پذیرش را در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می‌دهد و خدماتی نظیر کرایه ماشین و راهنمایی تور را به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل د ساحل بمبئی

رستوران این هتل غذاهای لذیذ هندی را سرو می‌کند و در کافی شاپ آن می‌توانید عصرانه دلچسبی را نوش جان کنید.

  • آدرس: 292 Bellasis Road, Opp City Centre Mall, Mumbai Central , 400008 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۸۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی،‌ اتاق خانوادگی، پارکینگ، مرکز تجاری،‌ رستوران،‌ اتاق‌ها با محدودیت سیگار کشیدن، ورود حیوانات خانگی ممنوع، نگهداری بار، خدمات تور و بلیط،‌ تبدیل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، مکانی مشخص برای سیگار کشیدن، اتاق‌های ضد صدا، گاوصندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی

هتل تریبو متروپلیس (Treebo Metropolis)

هتل تریبو متروپلیس بمبئی

این هتل که از دریاچه Powai فاصله ۲/۸ کیلومتری دارد دارای اتاق‌های زیبا با اینترنت بی‌سیم و سیستم تهویه مطبوع است و دارای حمام اختصاصی نیز می‌باشد.

هتل تریبو متروپلیس بمبئی

همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون است و هتل امکاناتی نظیر کرایه ماشین را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

این هتل تا مرکز خرید فونیکس ۳/۶ کیلومتر و مرکز تکنولوژی هند ۳/۹ کیلومتر فاصله دارد.

هتل تریبو متروپلیس بمبئی

  • آدرس: Marol Maorshi Road, Near Seven Hills Hospital, Andheri East, Mumbai 400059, 400059 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌ها با محدودیت سیگار کشیدن، سرویس اتاق،‌ ورود حیوانات خانگی ممنوع، خدمات اتوشویی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، روزنامه

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ????? - ??? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه