فرانگر، یک راه ساده‌تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
فرانگر، یک راه ساده‌تر برای استخدام در آژانس هواپیمایی

اگر می‌خواهید در آژانس هواپیمایی استخدام شوید، این مقاله را دنبال کنید.

اگر به‌دنبال کار هستید یا در تلاش برای کسب درآمد بیشتر و شکوفائی و افزایش مهارت‌های فردی، حرفه‌ای و اجتماعی خود هستید، می‌توانید از امکانات موجود در سایت فرانگر استفاده کرده و فرصت‌های شغلی متناسب با تخصص خود را بیابید. فرانگر در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود در حوزه صنعت گردشگری، صفحه کاریابی ویژه آژانس‌ها را در سایت خود راه‌اندازی کرده است. یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی تسهیل و صرفه‌جویی در زمان و هزینه امور و ایجاد فـرصت بـرابـر بـرای متخصصان به مـنظور جذب در بـازار کـار بوده است. اطلاع‌رسانی به روز فرصت‌های شغلی در فرانگر موجب شده است تا این سایت به‌عنوان مرجع کاریابی آژانس هواپیمایی شناخته شود.شما می‌توانید در بانک اطلاعاتی فرصت‌های شغلی فرانگر به‌صورت رایگان جست‌و‌جو کنید و برای فرصت‌های شغلی که مناسب با تخصص، تجربه و مهارت شما است، رزومه خود را ارسال کنید.

فرانگر

به‌دنبال همکار جدید هستید؟

مدیران در سازمان‌های حرفه‌ای بر این باورند که یکی از مهم‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌های هر شرکتی، سرمایه انسانی است. استخدام یک همکار حرفه‌ای، امری بسیار دشوار و حساس است. از آثار استخدام نامناسب می‌توان هدر رفت منابع در آموزش به فرد نامناسب، مشکلات عملکردی، جلوه بد برای سازمان، عدم رضایت همکاران دیگر، مشکلات مربوط به اتمام همکاری، هزینه استخدام مجدد و دیگر هزینه‌های مادی و معنوی اشاره کرد. شما می‌توانید فرصت‌های شغلی خود را در فرانگر ثبت کنید تا کارجویان متقاضی کار، رزومه خود را متناسب با فرصت‌های شغلی برای شما ارسال کنند. با توجه به تعداد مناسب رزومه‌های ارسالی کارجویان شما می‌توانید متناسب با ماهیت شغل و محیط کاری آژانس خود بهترین کارمند را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

فرانگر

امکان دیگر سایت فرانگر ویژه آژانس‌ها

یک راه ساده تر برای اطلاع از جدیدترین فرصت‌های شغلی

فرانگر با هدف تسهیل و صرفه‌جویی در زمان و هزینه امور آژانس‌ها در خصوص دستیابی به جدیدترین بخشنامه‌ها اقدام به راه‌اندازی صفحه بخشنامه‌ هواپیمایی‌ها کرده است. در این امکان تازه از وب‌سایت تمامی بخشنامه‌های ایرلاین‌ها آرشیو و بر اساس موضوع طبقه‌بندی شده‌اند به طوری‌که شما قادرید بخشنامه‌های مورد نظر خود را با استفاده از فیلترهای موجود بر اساس تاریخ، ایرلاین و موضوع بخشنامه به‌راحتی بیابید و در صورت تمایل پرینت کنید.با استفاده از این بخش از سایت دسترسی همه پرسنل آژانس‌ به بخشنامه‌ها میسر شده و دیگر نگرانی بابت عدم دریافت بخشنامه از طریق ایمیل وجود نخواهد داشت. از این پس می‌توانید بخشنامه‌ ایرلاین‌ها را علاوه برکانال فرانگر در این صفحه نیز مشاهده کنید.

فرانگر یک راه ساده‌تر...

مطالب مرتبط:

دیدگاه