هتل های زنجان؛ از هتل بزرگ زنجان تا هتل جهانگردی

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده شنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل های زنجان؛ از هتل بزرگ زنجان تا هتل جهانگردی

زنجان با دیدنی‌های فراوان، صنایع دستی زیبا و آب و هوای دلپذیر و خنک در تمام فصول میزبان گردشگران است.همراه کجارو باشید تا با هتل‌های شهر زنجان آشنا شوید.

اگر قصد سفر به شهر زنجان را دارید، اولین قدم رزرو اتاق در یکی از هتل‌های زنجان است. در ادامه ما به شما هتل‌های زنجان را معرفی خواهیم کرد تا شما بهتر بتوانید هتل مورد نظر خود را پیدا کنید.

هتل بزرگ زنجان

هتل برزگ زنجان

هتل بزرگ زنجان، هتلی ۴ ستاره و لوکس در شهر زیبای زنجان است. این هتل ۵ طبقه با ۴۲ اتاق دو نفره و ۶ اتاق لوکس سه نفره پذیرای مهمانان است.

هتل بزرگ زنجان

هتل بزرگ زنجان که در میدان بسیج واقع شده است، در فاصله ۲۴ کیلومتری فرودگاه، ۶ کیلومتری ایستگاه راه‌آهن و ۳ کیلومتری ترمینال قرار دارد.

هتل بزرگ زنجان

از امکانات این هتل می‌توان به لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، یخچال، تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه و فروشگاه اشاره کرد.

آدرس: زنجان، میدان بسیج، هتل بزرگ زنجان

هتل پارک زنجان

هتل پارک زنجان

هتل سه ستاره پارک زنجان با قدمتی ۳۰ ساله در قلب شهر در جوار مراکز تجاری و جاذبه های گردشگری قرار گرفته است و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این استان است، که جدیدا طبق آخرین استانداردهای روز هتلداری بازسازی شده است.

هتل پارک زنجان

این هتل در ۵ طبقه دارای ۶۰ باب فضای اقامتی جهت پذیرایی از میهمانان عزیز و محترم است. هتل پارک با ارائه امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، تاکسی سرویس و کافی‌نت در خدمت میهمانان داخلی و خارجی شهر زنجان است. هتل تا اماکن مهم زنجان فاصله چندانی ندارد به‌طوری که شما می‌توانید پیاده از بعضی از جاذبه‌های زنجان را بازدید کنید مثل مدرسه و مسجد جامع زنجان، بازار تاریخی زنجان و کاروانسرای سنگی زنجان که تنها حدود ۱۶ دقیقه از هتل پیاده‌روی لازم دارند.

آدرس: زنجان، میدان آزادی

هتل آسیا زنجان

هتل آسیا زنجان

هتل ۳ ستاره آسیا زنجان، با ۲۸ اتاق از سال ۱۳۷۸ به مسافران شهر زنجان خدمت‌رسانی می‌کند. هتل آسیا که در مرکز شهر زنجان قرار دارد، به بناها و آثار تاریخی شهر نزدیک است و در کمترین زمان می‌توانید به بازدید جاذبه‌های زنجان بروید. از امکانات این هتل می‌توان به لابی، پارکینگ، رستوران، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت و آسانسور اشاره کرد.

آدرس: زنجان، میدان استقلال، روبه‌روی پمپ بنزین

هتل قصر

هتل قصر زنجان

هتل قصر یک هتل سه ستاره است. این هتل ۲۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و خدمات تور اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به یخچال، تلویزیون، حمام و مبلمان هستند. همچنین هتل دارای رستوران است. این هتل در موقعیت مناسب و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شهر قرار دارد. فاصله هتل تا بازار زنجان ۵ دقیقه پیاده، گنبد سلطانیه ۴۷ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۲ کیلومتر و فرودگاه زنجان حدود ۱۸ کیلومتر است.

آدرس: زنجان، سبزه میدان، پشت پاساژ تهران

هتل سپید

هتل سپید زنجان

هتل سپید یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر زنجان است. این هتل ۴۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، فروشگاه و غرفه و اینترنت در لابی اشاره کرد. هتل تا مرکز شهر و اماکن مختلف فاصله بسیار کمی دارد.

آدرس: زنجان، میدان انقلاب

هتل پیام

هتل پیام زنجان

هتل ۳ ستاره پیام، در مرکز شهر خوش آب و هوای زنجان قرار گرفته است. هتل پیام در کنار دریاچه‌ای زیبا قرار دارد و امکانات ورزشی، تفریحی مختلفی در محوطه هتل برای مسافران وجود دارد. از امکانات هتل پیام می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران، اینترنت و پارکینگ اشاره کرد. فاصله هتل پیام با ماشین تا کاروانسرای سنگی زنجان حدود ۱۱ دقیقه، تا بازار تاریخی زنجان حدود ۱۵ دقیقه، تا ایستگاه راه‌آهن زنجان حدود ۱۶ دقیقه و تا فرودگاه زنجان حدود ۲۶ دقیقه است.

آدرس: زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، بالاتر از ستاد نیروی انتظامی، مجموعه فرهنگی‌ورزشی هتل پیام.

هتل سپهر

هتل سپهر زنجان

هتل سپهر زنجان، یک هتل ۳ ستاره میان رده با ۳۲ اتاق است که در نزدیکی مراکز دیدنی و تفریحی مانند ائل داغی و گاوازنگ زنجان است. هتل در فاصله ۲۲ دقیقه‌ای از فرودگاه زنجان است. از امکانات هتل سپهر می‌توان به لابی، رستوران، آسانسور، پارکینگ، سالن کنفرانس و اینترنت اشاره کرد.

آدرس: زنجان، شهرک آزادگان، بالاتر از میدان استاندارد، نرسیده به بیمارستان آیت‌الله موسوی.

هتل جهانگردی زنجان

مهمانسرای جهانگردی زنجان

هتل جهانگردی زنجان هتلی ۲ ستاره با ۲۴ اتاق است. اتاق‌ها به‌صورت کلبه‌های دو تخته در فضای سبز هتل است. از امکانات مهمانسرای زنجان می‌توان به رستوران، نمازخانه، پارکینگ، سرویس ایرانی و فرنگی، یخچال، تلویزیون و اینترنت اشاره کرد.

هتل جهانگردی زنجان در نزدیکی پارک ملت زنجان قرار گرفته است و همچنین در یک کیلومتری اماکن دیدنی نظیر رختشورخانه، بازار سرپوشیده قدیم زنجان و کاروانسرای سنگی است.

آدرس: زنجان، بلوار خرمشهر، جنب سازمان صدا و سیما

مطالب مرتبط:

منبع kojaro

دیدگاه