معرفی هتل های اقتصادی بمبئی (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
معرفی هتل های اقتصادی بمبئی (قسمت اول)

بمبئی از شهرهای بزرگ هند است که همیشه گردشگران بسیاری برای دیدن آثار تاریخی و فرهنگی به این شهر سفر می‌کنند؛ در این مقاله از کجارو با ما همراه باشید تا به معرفی هتل‌های اقتصادی در بمبئی بپردازیم.

هند سرزمین رنگارنگ و ادیان مختلف است و به همین دلیل با تنوع مذهبی و فرهنگی که دارد مطمئنا تاریخ جذابی دارد. سالانه گردشگران بسیاری از گوشه و کنار دنیا برای دیدن این کشور زیبا و سحرانگیز به آن سفر می‌کنند. محل اقامت در سفر همیشه مقوله مهمی بوده است و چه بسا سفری با انتخاب محل اقامت مناسب و باکیفیت، سفری جذاب‌تر برای گردشگران خواهد بود و می‌توانند هزینه خود را صرف امور دیگر سفر بکنند. از آنجایی که هند و شهرهای آن همچون بمبئی دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار هستند در این مقاله از کجارو برای قصد داریم در بین هتل های بمبئی، به معرفی هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه در بمبئی بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

هتل کوه نور الیت (Hotel Kohinoor Elite)

هتل کوه نور الیت بمبئی

این هتل یک هتل میان‌رده در بمبئی است که تا بازار ققنوس بمبئی ۰/۷ کیلومتر، تا مجتمع Bandra Kurla حدود ۳ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۲/۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل کوه نور الیت بمبئی

در داخل این هتل رستورانی وجود دارد که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز برای مهمانان باز است و همچنین تمام اتاق‌های هتل دارای اینترنت بی‌سیم است.

اتاق‌های هتل، مدرن و دارای یک تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع است و امکاناتی نظیر چای و قهوه‌ساز به همراه لوازم بهداشتی در تمام اتاق‌ها وجود دارد.

هتل کوه نور الیت بمبئی

مهمانان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز پذیرش شوند و همچنین از راهنمایی‌های کارمندان در جهت رزرو تور و برنامه‌ریزی سفر خود کمک بگیرند.

هتل کوه نور الیت بمبئی

  • آدرس: Kohinoor City, Kirol Road, LBS Road, Kurla West, 400070 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ ورود حیوانات خانگی ممنوع، رستوران،‌ نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه مطبوع اتاق‌ها،‌ صندوق امانات، واکس کفش، اجاره خودرو،‌ سرویس اتاق.

بیشتر بخوانید:

هتل اسکوت (Ascot Hotel)

هتل اسکوت

هتل Ascot یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر بمبئی واقع در کشور هند است که تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۲۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی پونا ۱۲۰/۴ کیلومتر فاصله دارد.

هتل اسکوت

این هتل یک مجتمع آرام است که دارای اتاق‌هایی با رنگ گرم و امکاناتی نظیر چای و قهوه‌ساز، مبلمان و یخچال در همه اتاق‌های آن موجود است.

رستوران این هتل غذاهای هندی و بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند و صبحانه بصورت روزانه برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

هتل اسکوت

  • آدرس: 38, Garden Road, Colaba, Colaba, 400038 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ، رستوران، خدمات سرویس،‌ اتاق‌ها با ممنوعیت استعمال دخانیات، ورود حیوانات خانگی ممنوع، نگهداری چمدان‌ها،  کرایه ماشین،‌ خدمات اتوشویی، مرکز تجاری،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق،‌ سیستم تهویه، روزنامه.

هتل رودز ان اکوتل بمبئی (Rodas An Ecotel Hotel)

هتل رودز ان اکوتل بمبئی

این هتل تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۵/۵ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی پونا ۱۲۱/۳ کیلومتر و همچنین تا موسسه تکنولوژی هند تنها ۵ دقیقه فاصله دارد.

هتل رودز ان اکوتل بمبئی

این هتل دارای ۴ رستوران و پارکینگ است و همه اتاق‌ها دارای چای‌ساز، قهوه‌ساز و اتو است.

هتل رودز ان اکوتل بمبئی

در رستوران این هتل می‌توانید غذاهای بین‌المللی نوش جان کنید و در کافه آن از خوردن میان‌وعده‌هایی که سرو می‌شود، لذت ببرید.

هتل رودز ان اکوتل بمبئی

  • آدرس: Central Avenue, Hiranandani Gardens, Powai , Andheri East, Powai, 400076 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم در همه بخش‌های هتل، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات سرویس، اتاق‌ها با ممنوعیت استعمال دخانیات،‌ رستوران، خدمات تبدیل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه هوا، کرایه ماشین،‌ گاو صندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ روزنامه، خدمات سرویس.

هتل آی بیس مومبای (ibis Mumbai Airport)

هتل آی بیس مومبای

این هتل میان‌رده تا ترمینال داخلی شماره ۱ حدود ۰/۶ کیلومتر، تا دانشگاه بمبئی ۲/۹ کیلومتر، تا موسسه فناوری هند بمبئی ۷/۴ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۱/۲ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آی بیس مومبای

این اقامتگاه مدرن و زیبا دارای یک رستوران است که ۲۴ ساعته آماده برای خدمت‌رسانی به مسافران خود است و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

تمامی اتاق‌ها دارای اینترنت پرسرعت است و امکاناتی نظیر چای و قهوه‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی را به مهمانان خود ارائه می‌‌دهد.

هتل آی بیس مومبای

رستوران این هتل غذاهای بین‌المللی را در محیطی گرم و آرام سرو می‌کند و همچنین مهمانان تا حوالی ظهر می‌توانند از صبحانه‌ای که برای آنان مهیا شده است، استفاده کنند، همچنین امکان سفارش غذا در اتاق نیز وجود دارد.

هتل آی بیس مومبای

  • آدرس: Nehru Road, Ville parle (E), Western Expressway, Near Domestic Airport, 400099 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم در همه بخش‌های هتل، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات سرویس، اتاق‌ها با ممنوعیت استعمال دخانیات، رستوران، خدمات تبدیل ارز،‌ پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، سیستم تهویه هوا، کرایه ماشین،‌ گاو صندوق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی،‌ روزنامه، خدمات سرویس، محلی برای سیگار کشیدن.

هتل فب الیت ۵۹ (FabHotel Elite 59)

هتل فب الیت ۵۹ بمبئی

این هتل میان‌رده تا بازار ققنوس حدود ۳/۲ کیلومتر، تا دریاچه Powai حدود ۳/۳ کیلومتر، تا ترمینال داخلی شماره ۱ حدود ۳/۵ کیلومتر، تا تئاتر Prithvi حدود ۵/۴ کیلومتر، تا ساحل آکسا حدود ۱۱ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی Chhatrapati Shivaji Mumbai حدود ۲/۲ کیلومتر فاصله دارد.

این هتل در همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان است و همچنین پارکینگ برای مهمانان نیز وجود دارد. تمامی اتاق‌ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی است و همچنین پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌پذیرد.

هتل فب الیت ۵۹ بمبئی

  • آدرس: Hotel Elite 59, Opp. Alcalya Building Near Garden Restaurant, Marol Church Road, Andheri East 400059 Mumbai
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم رایگان، اتاق خانوادگی، پارکینگ رایگان، خدمات سرویس، ورود حیوانات خانگی ممنوع، صبحانه در اتاق، خدمات خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، سیستم تهویه، گاوصندوق.

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ????? - ??? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه