بهترین طعم های خاورمیانه در استانبول، این رستوران ها را به خاطر بسپارید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
بهترین طعم های خاورمیانه در استانبول، این رستوران ها را به خاطر بسپارید

استانبول یکی از زیباترین شهرهای دنیا، جایی که می‌توان خاطرات شیرینی همیشه به یاد داشت. غذا و رستوران بخش جدایی‌ناپذیر هر سفری است که در این مقاله ۲ رستوران خاطره‌انگیز استانبول را معرفی می‌کنیم.

وقتی به تور ترکیه و سفر به این کشور فکر می‌کنیم، تور استانبول همواره به‌عنوان اولین انتخاب از میان تمامی تورهای ارزان و لحظه آخری به ذهنمان خطور می‌کند. استانبول در طول تاریخ در چهار راه تمدن و رویدادهای تاریخی قرار داشته است. هر نژادی از خاورمیانه که از این شهر گذر کرده یا بر آن حکم رانده، نشانی از  آیین و فرهنگ مربوط به خود را بر پیشانی این شهر باقی گذارده است. غذا نیز، از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه رستوران‌های استانبول مجموعه حیرت‌انگیز از انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین‌المللی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در این مقاله با ۵ مورد از برترین رستوران‌های استانبول آشنا می‌شویم که بهترین غذاهای خاورمیانه‌ای را ارائه می‌کنند.

خانه کباب سلطان‌ احمد

کباب احمد سلطان

به غذاهای ترکی و خاورمیانه‌ای که فکر می‌کنیم، کباب از اولین غذاهایی است که هوش از سر آدمی می‌برد. در میان کبابی‌های استانبول اما، خانه کباب سلطان‌ احمد لذیذترین کباب ممکن را به مشتریانش ارائه می‌کند. کباب علی نزیک و مرغ مزه‌دار سلطان طعمی به‌یادماندنی دارند. افزون بر صرف غذایی خوشمزه و لذیذ، در سلطان احمد مالک رستوران شخصا به استقبال مشتریان می‌رود و کارکنان مهربانش با مهمان‌نوازی مختص خاورمیانه‌ای‌ها از مشتریان پذیرایی می‌کنند.

 تلفن تماس: ۹۰۲۱۲۵۱۳۷۷۹۹+

رستوران باغ بابلین تراس

رستوران باغ بابلین تراس

این رستوران باغ از سال ۲۰۰۳ میلادی، پذیرای گرشگران و محلی‌های استانبول در نزدیکی محله پرآوازه سلطان‌ احمد بوده است. خانواده‌ای که مدیریت این رستوران را در اختیار دارند، حدود بیست سال در صنعت گردشگری نیز فعالیت داشته‌اند. افزون بر غذاهای دریایی آماده، غذاهای محلی و ترکی این رستوران را نیز نباید از دست داد. موتانکانا  و کباب سفالی را حتما امتحان کنید. تجربه طعم این غذاها در بابیلین تراس لذت خاصی به‌همراه دارد.

تلفن تماس: ۹۰۲۱۲۵۱۷۴۸۰۶+

مطالب مرتبط:

دیدگاه