جکسون هول، مقصدی خنک برای سفرهای تابستانی

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
جکسون هول، مقصدی خنک برای سفرهای تابستانی

با سفر در دل طبیعت و در میان دره‌ها، کوه‌ها و چشمه‌های زیبا بهترین لحظات را  سپری کنید. جکسون‌ هول نیز یکی از این مکان‌ها است.  با کجارو همراه باشید.

یکی از بهترین مکان‌های تفریح و اسکی جکسون‌هول است که دره‌ای میان کوه توتن (Teton) و گروز ونتر (Gros Ventre) در وایومینگ (Wyoming) است. این مکان فوق‌العاده برای شنا در تابستان بی‌نظیر و نشاط‌آور و در زمستان برای اسکی، برای علاقه‌مندان به این ورزش مفرح، خارق‌العاده است. شما هم می‌توانید در تعطیلات خود به این مکان زیبا سفر کنید.

 ژوئن، اوج زیبایی جکسون هول

بهترین مکان‌های تفریحی

همه افراد معتقد هستند که جکسون‌هول، شهری عالی برای اسکی است، که واقعا هم همین گونه است (در سال ۲۰۱۷، رکورد دار بارش برف بوده و عمیق‌ترین میزان برف آن مربوط به فوریه است که مکررا این آمار تکرار می‌شود). اما هر کسی که در گوشه‌ای از این منطقه زندگی می‌کند، می‌داند که از ماه جولای تا آگوست، زمانی که دمای هوا تا ۷۰ درجه بالا می‌رود و آسمان به شکل دریاچه شناور، روشن و آبی به نظر می‌رسد، جکسون‌هول، بسیار زیباتر از شرایط آرمانی است. در تعطیلات، سرمای هوا باعث کاهش گردشگران می‌شود.

بهترین مکان‌های تفریحی

پارک ملی تیتون در تابستان

اگر در تابستان به اینجا بیایید، می‌توانید از تمام فضاهای آزاد موجود لذت ببرید (مخصوصا به درک شما کمک می‌کند، اگر شما در شهر زندگی می‌کنید و احتمالا قسمت زیادی از زندگی خود را در شعاع ۱۵ بلوکی از آپارتمان خود صرف کرده‌اید). هیچ جایی بهتر از پارک ملی تتون، که در مقایسه با پارک یالتاونتون، خلوت‌تر است، برای به دست آوردن آرامش به کار نمی‌آید.

بهترین مکان‌های تفریحی

به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که حداقل یک روز را در اینجا به پیاده‌روی بپردازید؛ مسیرهای پیاده‌روی بسیاری با دشواری و فاصله‌های متفاوت در اینجا وجود دارد. اگر می‌خواهید یک چالش را تجربه کنید، شب ماندن درون کیسه خواب را توسعه نمی‌کنیم، سعی کنید به پیاده‌روی در لوپین میدواس، بین تتون وسطی و تتون اصلی، که در یک میدان زیبا و پر از گل‌های وحشی واقع شده است، بپردازید (شما نمی‌توانید از این بالاتر بروید). اخطارهای مربوط به وجود خرس، در برخی از اردوگاه‌های توریستی وجود ندارد، اما با این وجود ممکن است یک خرس سیاه و سفید و یا حتی یک خرس گریزلی در برخی از مسیرهای پیاده‌روی دیده شود (آنها دلیلی برای فروش اسپری خرس در شهر به شمار می‌رود).

بهترین مکان‌های تفریحی

قاعده کلی این قسمت‌ها این است که با شخص دیگری رفته و آرام صحبت کنید. این توصیه‌ها خسته‌کننده نیست، زیرا شما در حیات‌وحش هستید. پس از آن نوشیدنی دو دلاری رایج بین مردم محلی را نوش جان کنید. حتما تا به حال، مردم محلی برای خرید اسپری خرس به شما خندیده‌اند. شام به صورت بسته‌های JH سرو می‌شود، یک سالن مملو از نوشیدنی و یک مرغ سرخ شده، که با مک و پنیر تزئین شده است، در اختیار شما قرار دارد.

بهترین مکان‌های تفریحی

فروشگاه MADE

شما می‌توانید کل روز را در میدان شهر جکسون بگذرانید. خوش شانسی‌های زیادی برای شما در سرتاسر خیابان قوسی شکل معروف میلیون دلار کابوی بار وجود دارد، شما در آنجا می‌توانید به اسب‌سواری و یا تیراندازی بپردازید (شش شب در هفته در این مکان برنامه موسیقی دایر است).

بهترین مکان‌های تفریحی

می‌توانید به بعضی از بوتیک‌های کوچک و مغازه‌های ویژه تهیه سوغات، از جمله جکسون مرسانتل، که مجموعه‌ای باور نکردنی از جمله پوست‌ها تشکیل شده است (از جمله خرس‌های گریزلی غول‌پیکر) استفاده کنید. همچنین برای تهیه سوغاتی‌های غیر توریستی، مانند الهام گرفتن از پارک‌های ملی ۷۰ و ۱۰۰ ساله، می‌توانید از دستکش‌های تتون چرمی، استفاده کنید. در بعضی موارد شما ممکن است به خوردن ناهار در کافه جنویو بپردازید، که آشپزی خانگی داشته (استیک سرخ کرده) و یک ایوان فوق‌العاده دارد.

شام پیشنهادی، خوردن استیک در رودخانه گریل است، اگر گرسنه هستید و می‌خواهید نوشیدنی فوق‌العاده‌ای بنوشید، یا اگر دارای روحیه فعال هستید، به بن ۲۲ بروید، زیرا در آنجا می‌توانید نوشیدنی‌های بسیار عالی سفارش دهید که با طعم بی‌نظیری همراه است. هنگامی که شما انتظار یک نوشیدنی مناسب را درست قبل از خواب دارید، یک کوکتل قهوه‌ای تزئین شده با گل رز و یک نوشیدنی خوب وایومینگ، این امکان را برای شما فرام می‌سازد.

مطالب مرتبط:

منبع cntraveler

دیدگاه