قایق کایاکی که به کوله‌پشتی تبدیل می‌شود

علی  کماسی
علی کماسی پنجشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
قایق کایاکی که به کوله‌پشتی تبدیل می‌شود

اخیرا قایقی طراحی شده که کار بسیاری از علاقه‌مندان به قایق‌سواری را بسیار راحت کرده. با کجارو همراه باشید تا با این قایق کایاک بیشتر آشنا شوید.

اینکه هرجایی بروید یک قایق کایاک هم با خود حمل کنید شاید کار خسته‌کننده و سختی به نظر بیاید. از طرفی هم شاید جاهایی برای اجاره‌ی قایق وجود داشته باشد اما بازهم تضمینی وجود ندارد که در نزدیکی خانه‌تان بتوانید پارو بزنید. همچنین نگه‌داری یک قایق در خانه هم کار غیرممکنی بنظر می‌آید بخصوص اگر در شهر باشید.

پاکایاک

اما کمپانی وجود دارد که اخیرا محصولی طراحی کرده که مشکل کایاک سواران را حل کرده است و علاقه‌مندان به قایق سواری می‌توانند هرموقع که دلشان خواست وسایلشان را جمع کنند و به قایق‌سواری بروند.

پاکایاک یکی از معدود قایق‌های بازار است است که قابلیت سرهم شدن و باز شدن را دارد. طراحی فوق‌العاده‌ی این قایق به شما اجازه می‌دهد تا یک قایق ۴ متری را به یک کوله‌پشتی ۱ متری تبدیل کنید.

پاکایاک

کمپانی سازنده‌ی این قایق اظهار می‌کند که می‌توان پاکایاک را در کمتر از ۵ دقیقه سرهم کرد.  طراحی سبک و راحت این قایق برای افراد حرفه‌ای نیز مناسب است. شما می‌توانید این قایق را در سایت کمپانی سازنده به قیمت حدود ۱۷۰۰ دلار پیش خرید کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Travel+Leisure

دیدگاه