زیباترین هتل ساخته شده از نمک؛ پالاسیو دسال بولیوی

فاطمه اسفندیار | دوشنبه, ۳۰ مرداد ۹۶ ساعت ۱۳:۳۰

سفر به مکان‌های دیدنی دنیا و اقامت در هتل‌های فوق‌العاده در آن مکان‌ها برای هر گردشگری اهمیت بسیاری دارد حال اگر این هتل از آجر، سیمان و فولاد ساخته نشده باشد و از نمک ساخته شود. مطمئنا جالب و دیدنی است. با کجارو همراه باشید.

اگر قصد ساخت یک هتل داشته باشید، احتمالا از سیمان و فولاد استفاده خواهید کرد و یا شاید از آجر و چوب بسازید. یا، اگر هم جوانی خوش‌ذوق و کوشا باشید، می‌توانید هتل‌تان را به طور کامل از نمک بسازید به عبارتی یک هتل نمکی داشته باشید.

پالاسیو دسال، کنار بزرگ‌ترین تپه نمک جهان ساخته شده است. تمام ۳۰ اتاق خواب، دیوارها و حتی مبلمان‌های آن از نمک ساخته شده است. شما هیچ‌گونه پیچ، میخ و یا سیمانی پیدا نخواهید کرد زیرا برای ساخت، از مخلوط بلوک‌های نمکی با آب نمک استفاده کرده‌اند و بقیه قسمت‌ها، اکثرا از قطعات چوبی ساخته شده است.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

گونه‌ای از بهترین نمک‌ها

در هتل پالاسیو دسال که در پیونی، بولیوی، واقع شده است، همه چیز از نمک ساخته شده است.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

با توجه به اینکه تهیه مصالح ساختمانی در پیونی بسیار دشوار است، طراح این هتل، تصمیم به استفاده از نمک موجود در این منطقه برای ساخت هتلی سازگار با محیط زیست گرفت. شما می‌توانید برای ناهار، به آشپزخانه‌های مخصوص آشپزی نمکی بروید و یا در حمام آب نمکی، سونا خشک و اتاق بخار به استراحت بپردازید.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

شما حتی می‌توانید در بازی گلف نه سوراخه شرکت کنید، تا زمانی که پیروز باشید، نشانه سبز که در واقع سفید است، مشخص کننده شماست (بله، آن نیز از نمک ساخته شده است).

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

دشت نمک بولیوی در نزدیکی هتل قرار دارد.

احساس شوری (به روشی خوب!)

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

پلاسیو دسال ۱۳۶۰ متر مربع مساحت داشته و از بیش از یک میلیون بلوک نمکی ۱۴ اینچی (۳۵ سانتی‌متر) ساخته شده است. اتاق‌های نمکی مشابه خانه اسکیموها به نظر می‌رسند.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

مهمان‌ها نمی‌توانند باور کنند که بر روی صندلی نمکی نشسته و یا به یک دیوار نمکی تکیه داده‌اند، به همین دلیل اغلب سعی می‌کنند هتل را لیس بزنند تا مطمئن شوند.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

این موضوع مورد توجه مدیریت قرار گرفته است، از این رو سیاست‌هایی برای جلوگیری از لیسیدن (به طور جدی) در نظر گرفتنه‌اند. با این حال، شما تشویق می‌شوید که هتل را لمس کنید.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

تصاویری زیبا از داخل این هتل عجیب با نور پردازی خاصش برای اقامت کنندگان در این هتل بسیاردوست داشتنی است.

زیباترین هتل ساخته شده از نمک

مطالب مرتبط:

منبع curiosity

دیدگاه