محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده‌ای خلاقانه به نمایش می‌گذاریم

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
محصولات و خدمات شما را در دنیای وب با ایده‌ای خلاقانه به نمایش می‌گذاریم

آیا می دانید خریدوفروش اینترنتی در دنیا در سال گذشته ۶۱ هزار میلیارد تومان بوده است؟

امروزه هر شرکت نیازمند یک طراحی سایت با قابلیت و امکانات  مناسب در حوزه فعالیتی خود است. شرکت فاواوب ۲۴ با در نظر گرفتن متدهای نوین و تکتولوژی‌های روز دنیا در حوزه طراحی سایت  توانسته است در این عرصه با موفقیت قدم بر دارد.

طراحی وب

طراحی سایت آژانس مسافرتی: رویای شما را در طراحی سایت آژانس مسافرتی به نمایش می‌گذاریم

آیا می‌دانید بیش از ۷۶ درصد از توریست‌ها به‌صورت آنلاین تور و بلیط خریداری می‌کنند؟

طراحی سایت امروزه یک اصل مهم در تجارت و کسب و کار به شمار می‌رود و همه افراد در هر حوزه و فعالیتی نیازمند طراحی سایت مناسب و کارآمد هستند. آژانس‌های مسافرتی نیز از این امر مستثنی نیستند. طراحی سایت آژانس مسافرتی یک اصل مهم در صنعت گردشگری به شمار می‌رود زیرا به‌وسیله آن می‌توان تورها و سایر خدمات را در محیط اینترنت معرفی کرد و از این طریق درآمد و مشتریان بیشتر به دست آورد. تیم طراحی سایت ۲۴ با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا و با فراهم آوردن بهترین امکانات در زمینه طراحی سایت آژانس مسافرتی و طراحی سایت گردشگری، بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. نمونه کارهای موفق طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری شرکت فاواوب ۲۴ دلیل بر این ادعا است.

 

طراحی وب

صفحه اول گوگل باشید: سود پایدار را با صفحه اول گوگل تجربه کنید

آیا می‌دانید ۹۵ درصد از افراد در نتایج به دست آمده از موتورهای جستجوگر تنها به صفحه اول مراجعه می‌کنند؟

سئو یا seo برگرفته از واژه Search Engine Optimization است که در حقیقت به‌معنای بهینه سازی موتورهای جست‌و‌جو است. بهینه سازی سایت معمولا جهت بالارفتن عملکرد و رشد وب‌سایت شما در موتورهای جستجوگر صورت می‌گیرد. دلیل اینکه افراد تمایل به انجام سئو سایت دارند، بالا رفتن و افزایش بازدید سایت است. در حقیقت سئو، اعمال مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌ها برای افزایش روند کار سایت است که اهمیت آن در بالا رفتن رتبه گوگل، افزایش بازدید و آمار سایت است.

طراحی وب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری: نتایج و گزارش‌ها تماس و مدیریت ارتباط با مشتری شرکت خود را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید

آیا می‌دانید با نرم افزار مدیریت ارتباط هیچ مشتری را از دست نمی‌دهید؟

نرم افزار مدیریت تماس در حقیقت برای ذخیره‌سازی اطلاعات تماس و مدیریت تماس‌ها استفاده می‌شود. این نرم افزار تمام تماس‌های ورودی و خروجی را بررسی و ثبت و مدیریت می‌کند. یکی از مهم‌ترین امکانات نرم افزار مدیریت تماس، ثبت اطلاعات مخاطبان و ثبت پرونده و پاپ آپ تماس است. با استفاده از نرم افزار مدیریت تماس، شما یک دفترچه تلفن دارید که تمامی اطلاعات مشتریانتان در آن ثبت شده و به سرعت می‌توان به تمامی اطلاعات دسترسی پیدا کرد. همچنین می‌توانید در صورت نیاز اطلاعات شرکت یا خدمات خود را به تمام مشتریان ارسال کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه