مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
مراکز خرید رم، ایتالیا (قسمت دوم)

رم، پایتخت ایتالیا، مراکز خرید متعدد و جذابی دارد. اگر دوست دارید در شهر رم خرید کنید، در ادامه‌ی مطلب با کجارو همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید رم آشنا شویم.

اگر دوست دارید در شهر زیبای رم چند ساعتی را برای خرید وقت بگذارید و در عین حال از شلوغی و سرو صدا و ازدحام خیابان‌های شلوغ خسته‌اید، بهترین کار این است که به مراکز خرید سر بزنید. در شهر رم مراکز خرید زیادی وجود دارد که پاسخگوی نیازها و بودجه‌های گوناگون است. در این مراکز خرید هر چیزی که نیاز داشته باشید پیدا می‌کنید؛ از لباس و وسایل منزل گرفته تا کفش و کتاب.

خرید در رم

بسیاری از مراکز خرید این شهر، کاملا جدید و مدرن هستند. در واقع این مراکز، صرفا به خرید اختصاص ندارند. در آنها انواع امکانات رفاهی برای خریداران در نظر گرفته شده است و تقریبا همه‌ی آنها فودکورت‌هایی با غذاهای بین‌المللی دارند. در ادامه با تعدادی از این مراکز خرید آشنا می‌شویم.

مرکز خرید یوروما ۲ (Euroma 2)

مرکز خرید یوروما ۲ (Euroma 2)

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر رم است. دسترسی به این مرکز خرید هم با اتوبوس و هم با ماشین شخصی بسیار راحت است. با اتوبوس و از ایستگاه Termini به راحتی می‌توانید به این مرکز تجاری دسترسی داشته باشید. این مرکز، سه طبقه دارد و با سنگ مرمر، ستون‌های سنگی و گنبدهای شیشه‌ای تزیین شده است. در این مرکز می‌توانید هر آنچه نیاز دارید تهیه کنید. مرکز خرید یوروما ۲ هرروز باز است و معمولا رویدادهای جذاب و مفرحی برای بازدیدکنندگان در آن برگزار می‌شود.

این مجموعه بعد از افتتاحش در سال ۲۰۰۸ همواره مورد توجه گردشگران و اهالی شهر قرار داشته و بسیار محبوب است. در این مجموعه، بهترین برندهای داخلی و خارجی و مارک‌های مشهوری را در زمینه‌های مختلف مثلا مد و پوشاک خواهید دید. هم برندهای لوکس و هم برندهای میان رده‌تر دراین مرکز، نمایندگی دارند. اخیرا یک فروشگاه اپل در طبقه‌ی هم‌کف این مجموعه افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید I Granai

مرکز خرید I Granai

این مجموعه‌ی تجاری یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در شهر رم است. این مجموعه در سال ۱۹۹۲ افتتاح شده و دارای ۱۱۸ فروشگاه و رستوران و کافه است. از طریق ماشین و تاکسی یا اتوبوس به راحتی می‌توانید خود را به این مرکز برسانید. برای مهمانان هتل Sheraton سرویس رایگان برای این مرکز هر روز حرکت می‌کند. بد نیست بدانید که در سال ۲۰۰۶ پارکی به نام Forte Ardeatino در نزدیکی این مرکز افتتاح شده است. بعد از خرید می‌توانید برای استراحت، چند ساعتی را در این فضای سبز بگذرانید که برای پیک‌نیک هم بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید پورتا دی روما (Porta di Roma)

مرکز خرید پورتا دی روما (Porta di Roma)

این مجموعه‌ی تجاری بزرگ، بیش از ۲۲۰ فروشگاه مختلف از برندهای برتر در زمینه‌های مختلف را گرد هم آورده است. پارکینگ این مرکز، بزرگ و وسیع است و ۷ هزار ظرفیت دارد. این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی فقط یک مرکز خرید ساده نیست. امکانات سرگرمی و ورزشی متعددی در محیطی آرام در این مجموعه برای گردشگران و اهالی شهر فراهم شده است. این مرکز هر روز باز است. اگر می‌خواهید یک روز را در شهر رم با گشت و گذار در شهر، سر زدن به رستوران و دیدن فیلم بگذرانید این مجموعه را انتخاب کنید. مرکز سینمایی و رستوران‌های متعدد آن، مورد توجه گردشگران و اهالی شهر قرار دارد. مجموعه‌ی سینمایی این مرکز ۱۴ پرده دارد.

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید Roma Est

این مرکز تجاری یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در ایتالیا است. البته این مرکز خارج از شهر رم قرار دارد اما دسترسی به آن بسیار راحت است چرا که در نزدیکی Grande Raccordo Anulare قرار دارد؛ مسیری دایره‌ای شکل که دور پایتخت، دور می‌زند. این مجموعه دو طبقه است و بیش از ۲۲۰ فروشگاه، اپراتور تور، بانک، رستوران، فست فود، کافه و مجموعه‌ی سینمایی دارد که همیشه به‌روز است.

مرکز خرید Anagnina

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده است. این مجموعه یک ویژگی دارد که در کل ایتالیا، منحصربه‌فرد است. این مرکز شامل یک هتل ۴ ستاره با ۱۱۵ اتاق است. دسترسی به این مرکز خرید هم از طریق مترو هم با تاکسی و ماشین شخصی بسیار راحت است. این مجموعه‌ی تجاری، دو طبقه است و یک پارکینگ بزرگ دارد. در این مجموعه‌ی تجاری می‌توانید انواع کالاها و اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنید از لباس و وسایل ورزشی گرفته تا کفش و لوازم خانه. کافه و رستوران و مکانی برای بازی بچه‌ها وجود دارد. به همه‌ی این موارد، یک سوپرمارکت بزرگ را هم اضافه کنید. در این مجموعه مارک‌های مشهور داخلی را خواهید دید.

مرکز خرید Parco Leonardo

مرکز خرید Parco Leonardo

این مجموعه‌ی تجاری بزرگ یکی از بزرگترین مراکز خرید در ایتالیا است که البته خارج از شهر رم قرار دارد. این مجموعه در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده است و یکی از بهترین مجموعه‌های تجاری برای خرید در رم و مناطق اطراف است. دسترسی به این مجموعه از طریق قطار و ماشین راحت است. هر آنچه که نیاز داشته باشید می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. همچنین می‌توانید یک روز کامل را به گشت و گذار در این مرکز و  گشت زدن در نواحی اطراف آن بگذرانید.

مرکز خرید Cinecittàdue

مرکز خرید Cinecittàdue

این مجموعه در سال ۱۹۸۳ افتتاح شده است. انواع فروشگاه‌ها را می‌توانید در این مجموعه‌ی تجاری پیدا کنید. ضمنا وسایل تفریح و سرگرمی هم در این مرکز وجود دارد. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب می‌توانید به این مجموعه سر بزنید. علاوه بر فروشگاه، تعدادی رستوران، کافه و نمایشگاه مختلف هم در مرکز وجود دارد. در داخل این مرکز تجاری بخشی به رویدادهای فرهنگی و نمایش آثار هنر معاصر اختصاص داده شده است.

مجموعه‌ی تجاری Primavera

مجموعه‌ی تجاری Primavera

این مجموعه‌ی تجاری در سال ۲۰۰۳ افتتاح شده است و در ناحیه‌ی جنوب شرقی رم و در حدود ۷ کیلومتری بخش تاریخی شهر قرار دارد. این مرکز دارای دو طبقه بالای هم‌کف است و طبقات زیر هم‌کف آن به پارکینگ اختصاص دارد. در این مجموعه علاوه بر فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، یک سوپرمارکت بزرگ هم وجود دارد.

مرکز خرید Happio

مرکز خرید Happio

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مجموعه‌های تجاری رم است. این مجموعه دسترسی راحتی دارد و در نزدیکی ایستگاه متروی Furio Camillo قرار دارد. این ایستگاه در خط A قرار دارد که در مرکز شهر رم ایستگاه دارد. در این مجموعه‌ی تجاری، فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که پاسخگوی نیازهای متعدد شما است. طبقه‌ی سوم آن به رستوران و فودکورت اختصاص دارد. پارکینگ، یکی دیگر از امکانات این مجموعه است که برای افرادی که با ماشین شخصی به این مرکز می‌روند بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط:

منبع rome-explorer

دیدگاه