۱۵ هتل در قلمروی حیوانات (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی جمعه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
۱۵ هتل در قلمروی حیوانات (قسمت دوم)

هتل‌های لوکسی در سراسر دنیا هستند که مرز بین انسان و حیات‌وحش را کم‌رنگ‌تر کرده‌اند تا جایی که می‌توانید با حیوانات سر یک میز بنشینید. برای آشنایی بیشتر با کجارو -راه باشید.

هتل‌های لوکس و گران‌قیمتی با هدف نزدیک شدن به طبیعت و (برخی) حفظ حیوانات در حال انقراض تجربه‌ای جدید و منحصربه فرد برای گردشگران ماجراجو فراهم کرده‌اند. این هتل‌ها در دل طبیعت یا پارک‌های ملی قرار دارند و در آن‌ها می‌توان حیواناتی چون کانگرو، میمون، گوزن و غیره را از نزدیک دید.

۸- هتل Emirates One&Only

هتل امیرتس

هتل بسیار لوکس و حفاظت‌محور امیرتس وان اند انلی در منطقه بلو مانتن (Blue Mountain)  یک درصد از ۲.۸۳ متر مربع از طبیعت حفاظت‌شده رشته‌کوه‌های آبی را در اختیار دارد. این هتل تعداد قابل توجهی از پستانداران را که آزادانه در این منطقه پرسه می‌زنند نگهداری می‌کند. کانگوروها از جمله حیواناتی هستند که در این اطراف به فور دیده می‌شوند.

دره ولگان دره‌ای سرسبز در کنار رود ولگان و در ۱۵۰ کیلومتری سیدنی است. در سال ۱۸۳۶، چارلز داروین به این منطقه آمد و از زیبایی بی‌نظیر این دره شگفت‌زده شد.

۹- هتل کلنی کلاب  (Colony Club)

اقامتتگاه کلنی کلاب

  • مکان: پورترز، باربادوس

اینجا مکانی آرام در west coast با ساحلی شنی، درختان دم‌اسب‌درختی و منظره‌ای فوق‌العاده است. میهمانان معروف این هتل ۴ ستاره خیلی توجهی به زرق و برق‌ها ندارند زیرا آن‌ها میمون‌های بومی هستند که عصرها دزدکی وارد باغ پشتی می‌شوند تا میوه بخورند. این باغ بزرگ با شاخ و برگ‌های گران‌قیمت خود از ۳۵۰ سال پیش تا کنون منزلگاه گونه بومی میمون‌های سبز بوده است. این موجودات پشمالو صورت‌های سیاه و قهوه‌ای، با خزهای زرد و سفید دور چانه خود دارند. با این وجود زمانی که بدن آن‌ها به وسیله خورشید ویتامین D دریافت می‌کنند رنگ خزهایشان به سبز تغییر رنگ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

۱۰- هتل  4Rivers Floating Lodge

هتل فلوتیگ لاج

هتل ۴ ستاره ۴ ریورز فلوتینگ لاج در امتداد رودخانه تاتای و با منظره کوه‌های کارداموم، مامنی آرام برای گردشگران است. تمام مصالح بکار رفته در ساخت این هتل از مواد طبیعی است و هیچ آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کنند. این اقامتگاه شامل ۱۲ چادر شناور بر آب است که از تراس خصوصی آن‌ها می‌توان حیوانات را تماشا کرد. از جمله حیوانات این منطقه که باید از آن‌ها حفاظت کرد  ببر هندوچین نایاب و فیل آسیایی است. صدای میمون‌های درازدست یا گوزن‌های فریادکش هنگام غروب خورشید منظره عصرگاهی را بسیار دلپذیرتر و زیباتر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۱۱- هتل انجل کنیون کاتج (Angel Canyon Cottage)

هتل انجل کنیون کاتج

اینجا رویای عاشقان و طرفداران طبیعت است. در این منطقه حدود ۱۶۰۰ سگ، گربه، خرگوش، پرنده، اسب و دیگر حیوانات مزرعه وجود دارد. این مکان به بهترین پناهگاه حیوانات معروف است. هتل انجل در صخره‌های سرخ دره انجل قرار دارد و گردشگران می‌توانند در کلبه‌هایی که در این پناهگاه ساخته شده‌اند اقامت داشته باشند و در صورت تمایل و داوطلبانه در برگرداندن سگ‌ها به کابین یا لانه‌هایشان کمک کنند. به عنوان ورزش یا گشت‌و‌گزار نیز می‌توانید با دوستان خود به پیاده‌روی و کشف دنیای اطراف این محدوده بروید.

۱۲- ترپین میدو رنچ (Turpin Meadow Ranch)

اقامتگاه ترپین  میدو رنچ

  • مکان: موران، وایومینگ

رد پنجه‌های  بزرگ و گلی خرس نادر گریزلی در کنار چادر ممکن است شما را بترساند یا محتاط‌تر کند. کمی جلوتر که بروید اقامتگاه زیبای ترپین میدو رنچ را می‌بینید که در گوشه‌ای دنج از حیات‌وحش تتون (Teton) قرار گرفته است. این جا منطقه‌ای است که علاوه بر استراحت حیوانات بومی چون موس (بزرگ‌ترین نوع گوزن)‌، بیزون یا گاومیش آمریکایی، واپیتی (یا الک) و روباه را می‌توانید ببینید. همچنین زمانی که برای اسب‌سواری به محوطه اطراف می روید چشمانتان به خرس‌های گریزلی نیز خواهد افتاد.

۱۳- اقامتگاه گایا (Gaya Island Resort)

اقامتگاه گایا

اقامتگاه جزیره گایا در پارک محافظت‌شده تنکو عبدالرحمان قرار دارد و طی اجرای برنامه‌های خاص خود در منطقه نقش مهمی را در حفاظت و حمایت از حیوانات ایفا می‌کند. این اقامتگاه در حفاظت از میمون‌های دماغ‌دراز یا پوزه‌دراز که بومی جزیره هستند دخیل‌اند. دیگر حیوانات عجیبی که مسافران می‌توانند در اقامتگاه گایا ببینند عبارتند از سنجاب پرنده غول‌پیکر قرمز و خوک ریشدار بورنئو.

بیشتر بخوانید:

۱۴- اقامتگاه آنگاما مارا (Angama Mara)

اقامتگاه آنگاما مارا

مکان: ماسایی مارا، کنیا

لژ و اقامتگاه لوکس آنگاما مارا در پارک ماسایی مارای کنیا قرار دارد، مکانی عالی برای تماشای مهاجرت عظیم میلیون‌ها کل یالدار و گورخر. هر ساله تور تماشای حیات‌وحش شامل حیواناتی چون فیل‌، شیر، چیتا و زرافه‌ها در این اقامتگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۱۵- اقامتگاه دابلیو ریتریت اند اسپا (W Retreat & Spa)

اقامتگاه دابلیو ریتریت

مکان: ویکس، پورتوریکو

ویکس در ۸ مایلی  (۱۲.۸۷ کیلومتری) ساحل پورتوریکو قرار دارد که در مسیر اقامتگاه دابلیو است. زمانی که وارد جزیره می‌روید متوجه می‌شوید حتی یک چراغ راهنمایی هم وجود ندارد (سرعت همه در این جزیره پایین است). از آنجا که دو سوم جزیره را طبیعت حفاظت‌شده تشکیل می‌دهد گردشگران در هرجایی که اقامت داشته باشند می‌توانند اسب‌های Passo Fino را درحالی که از جلو پنجره اتاق رد می شوند، در چمنزار می‌چرند یا در حوالی جزیره پرسه می‌زنند تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط:

منبع fodors

دیدگاه