هتل‌های ارزان مسکو (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی جمعه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
هتل‌های ارزان مسکو (قسمت دوم)

شهرهای دیدنی بسیاری در جای جای دنیا وجود دارد که هر کدام با داشتن زیبایی‌های مختص به خود توجه همگان را به خود معطوف می‌کنند؛ در این میان مسکو از شهرهای جذاب و دیدنی دنیا است و سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود روانه می‌کند. با کجارو همراه باشید تا به معرفی هتل‌های ارزان مسکو بپردازیم.

روسیه با داشتن شهرهای زیبایش، جاذبه‌های رنگارنش، کاخ‌های باشکوهش و موزه‌های پر خاطره‌اش کشوری محبوب در میان گردشگران است. از شهرهای مهم و منحصر به فرد این سرزمین می‌توان به پایتخت پهناورش مسکو اشاره کرد که قلب تپنده این کشور محسوب می‌شود و با داشتن همه نوع جاذبه‌ای با بهترین امکانات، یک بسته سفر فوق‌العاده برای علاقه‌مندان خود ارائه می‌دهد. اقامت همیشه دغدغه هر گردشگری است و هتل های مسکو با داشتن امکانات متنوع و عالی گزینه‌های بسیاری را پیش روی مسافران خود قرار می‌دهند. با ما همراه باشید تا هتل‌های مقرون به صرفه و هتل‌های ارزان در مسکو را به شما معرفی کنیم.

هتل آنتیس هاون یونین (Antis House Uninn)

هتل آنتیس هاون یونین (Antis House Uninn)

این هتل در فاصله ۳ دقیقه‌ای از فرودگاه بین المللی Vnukovo قرار دارد. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های روشن و اغلب رنگ‌های گرم دکور شده است و دارای یک تلویزیون صفحه تخت است.

هتل آنتیس هاون یونین (Antis House Uninn)

یک مسیر مستقیم به ایستگاه مترو Kievskaya از هتل وجود دارد و با یک پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای به آن دسترسی خواهید داشت. هتل تا موزه Bulat Okudzhava حدود ۴/۲ کیلومتر، تا موزه یوگی یوتوسنوکو ۵ کیلومتر و تا ایستگاه مترو Troparyovo حدود ۱۱/۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل ترانسفر رایگان به فرودگاه را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

هتل آنتیس هاون یونین (Antis House Uninn)

مهمانان می‌توانند از خوردن صبحانه و غذاهای خانگی که در کافه این هتل وجود دارد لذت ببرند و همچنین یک رستوران و یک فروشگاه مواد غذایی در خارج از هتل وجود دارد.

  • آدرس: Plotinnaya Street 28, 119027 Vnukovo, Russia
  • این هتل دو ستاره است و دارای ۱۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: خدمات شاتل فرودگاهی، اینترنت بیسیم، پارکینگ، اجازه ورود حیوانات خانگی،‌ رستوران، کافه، خدمات اتوشویی، خشکشویی،‌ مکانی برای سیگار کشیدن،‌ اتاق‌ها با محدودیت سیگار کشیدن،‌ سیستم گرمایش، کارکنان دو زبانه (انگلیسی/ روسی)

بیشتر بخوانید:

هتل آلتای روسیه (Altay Hotel)

هتل آلتای روسیه (Altay Hotel)

هتل آلتای روسیه دارای طراحی زیبا و ساده در اتاق‌های خود است و حس آرامش را به مسافران خود القا می‌کند. این هتل فقط یک پیاده روی ۵ دقیقه‌ای به ایستگاه مترو Vladykino، فاصله دارد و همچنین پذیرش ۲۴ ساعته را برای مسافران خود انجام می‌دهد. مهمان می تواند از رستورانی که شامل غذاهای سنتی روسیه‌ای و اروپایی است، لذت ببرند.

هتل آلتای روسیه (Altay Hotel)

این هتل تلویزیون و اینترنت بیسیم رایگان را در اتاق‌های هتل ارائه می‌دهد. مهمانان می توانند از بوفه این هتل جهت خوردن صبحانه استفاده کنند.

این هتل از مرکز شهرستان مسکو، ۶ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه Sheremetievo-2 فقط در ۲۹ کیلومتری این هتل قرار دارد و همچنین این هتل تا ایستگاه MCC لیشبوری ۲/۱ کیلومتر، تا فروشگاه بزرگ GUM حدود ۱۰/۵ کیلومتر، تا مرکز نمایشگاه روسیه ۳/۱ کیلومتر، تا تئاتر بلشویک ۹/۸ کیلومتر، تا ورزشگاه المپیک ۷/۷ کیلومتر فاصله دارد.

هتل آلتای روسیه (Altay Hotel)

  • آدرس: Botanicheskaya Street 41, Marfino, 127106 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۴۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، فکس/فتوکپی، خدمات خدمتکار روزانه، محل سیگار کشیدن، واکس کفش، پارکینگ: ندارد، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز تجاری، سیستم گرمایشی، آرایشگاه، اتاق‌های سیگار ممنوع، ماشین خودکار فروش نوشیدنی، ماشین خودکار فروش اسنک، غذای کودک (اضافه بها)

هتل سوکول (Hotel Sokol)

هتل سوکول (Hotel Sokol)

این هتل در مجاورت پارک سوکول و در فاصله‌ای نزدیک از مرکز شهر مسکو واقع شده است؛ علاوه بر این فاصله آن تا ایستگاه مترو سوکول تنها یک کیلومتر است.

هتل سوکول (Hotel Sokol)

همه اتاق‌های هتل به یک تلویزیون، اینترنت بیسیم رایگان و یک میز کار مجهز است. در بوفه این هتل صبح‌ها برای مهمانان صبحانه ارائه داده می‌شود و می‌توانید در رستوران این هتل یک ناهار لذیذ را تجربه کنید.

هتل سوکول (Hotel Sokol)

مهمانان می‌توانند از محل این هتل است که در نزدیکی «قصر یخ» (Ice Palace) و ورزشگاه «دینامو» (Dinamo) قرار دارد بهره‌مند شوند. می‌توان با حمل و نقل عمومی به فرودگاه بین المللی Sheremetevo دسترسی داشت.

هتل سوکول (Hotel Sokol)

  • آدرس: Chapaevskiy pereulok 12, Sokol, 125252 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۲۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق خانوادگی، پارکینگ، شاتل هواپیمایی، رستوران، صندوق امانات، خود پرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان‌ها، فکس/فتوکپی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، فروشگاه هدیه، محل سیگار کشیدن، ورود حیوانات خانگی غیرمجاز،‌ صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سوییت ماه عسل، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، بیلیارد، سونا، بوفه، منوی ویژه غذاهای رژیمی، ماشین خودکار فروش نوشیدنی، ماشین خودکار فروش اسنک.

هتل ماروسیکا (Maroseyka 2/15 Hotel)

هتل ماروسیکا (Maroseyka 2/15 Hotel)

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و با کلیسای سنت باسیل (Saint Basil's Cathedral)، نزدیک به ۷۰۰ متر فاصله دارد؛ همچنین ایستگاه Kitay Gorod در فاصله ۲۰ متری از هتل قرار دارد.

هتل ماروسیکا (Maroseyka 2/15 Hotel)

تمامی اتاق‌ها دارای حمام خصوصی بهمراه دمپایی و لوازم بهداشتی است. پذیرش در هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می‌پذیرد.

هتل ماروسیکا (Maroseyka 2/15 Hotel)

هتل تا ایستگاه متروی Kitay-gorod حدود ۰/۱ کیلومتر، تا کتابخانه تاریخی عمومی دولتی ۰.۵ کیلومتر، تا فروشگاه بزرگ GUM حدود ۰/۷ کیلومتر، تا تئاتر بلشویک ۰/۹ کیلومتر و تا میدان سرخ ۸۰۰ متر فاصله دارد.

هتل ماروسیکا (Maroseyka 2/15 Hotel)

  • آدرس: Ulitsa Maroseyka 2/15, Basmanny, 101000 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، فکس/فتوکپی، ترنسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، ورود حیوانات خانگی غیرمجاز، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، صندوق امانات.

هتل بلوز مسکو (Blues Hotel)

هتل بلوز مسکو (Blues Hotel)

این هتل تا ایستگاه متروی Sportivnaya به مدت ۲ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و همه اتاق‌های آن دارای اینترنت بیسیم رایگان است. از این هتل تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به کلیسای نووودویچی (Novodevichy) دسترسی داشت.

هتل بلوز مسکو (Blues Hotel)

مهمانان می‌توانند از غذا و نوشیدنی که در رستوران Crazy Hunter در طبقه پایین هتل که دارای طراحی زیبا است استفاده کنند. هر ۵ ساعت چای و آب به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی است.


هتل بلوز مسکو (Blues Hotel)

این هتل گزینه بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به مکان‌های تاریخی، موزه‌ها و بناهای قدیمی است.

  • آدرس: Dovatora Ulitsa 8, Khamovniki, 119048 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم رایگان، شاتل هواپیمایی، رستوران، سرویس اتاق، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، ترنسفر فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی غیر مجاز، محل سیگار کشیدن، خدمات خدمتکار روزانه، صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی، خشکشویی

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه