٧ نکته در مورد سفر هوایی با کودکان

سحر مردانه
سحر مردانه جمعه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
٧ نکته در مورد سفر هوایی با کودکان

با رعایت برخی نکات، می‌توانید سفر هوایی راحت و لذت بخشی با کودکان داشته باشید.با کجارو همراه باشید.

سردبیر فدور (Fodor)، «الکسیس کلی» (Alexis Kelly) اخیرا با «لیزا فورالند»، بنیان گذار DockATot گفت و گویی در مورد مکانی امن و راحت برای استراحت و خواب کودک در سفر از صندلی هواپیما گرفته تا دامان خود مادر، داشته است.

فورالند، مادر دو فرزند، DockATot را به منظور کاهش استرس مسافرت با کودکان راه اندازی کرده است. او چند نکته ساده در مورد مسافرت با کودکان را توضیح می‌دهد. فورالند می‌گوید: «اول از همه نترسید. سپس برای آماده سازی خود و کودک باید گام‌های هوشمندانه‌ای بردارید».

در این مقاله چندین راه کار عملی و درست توسط «لیزا فورالند» برای سفر با کودکان و نوزادان نوپا وجود دارد:

سفر هوایی با کودکان

١. برداشتن لباس اضافی برای کودک

در سفر باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشید. ممکن است کودک هنگام نوشیدن شیر آن را روی لباسش بریزد یا نیاز به تعویض پوشک داشته باشد، در این زمان شما باید وسایل و لباس مورد نیاز را همراه داشته باشید.

٢. برداشتن لباس اضافی برای خود

ممکن است در همین حین که لباس کودک کثیف می‌شود، لباس شما نیز کثیف شود، پس باید به فکر لباس اضافی برای خود هم باشید تا مجبور نشوید از بوتیک‌های موجود در فرودگاه، خرید کنید.

سفر هوایی با کودکان

٣. خریدن هدفون برای از بین بردن سر و صدا

هیچ چیز بدتر از این نیست که کودکی که خواب است با صدای بلندگوی فرودگاه یا هواپیما بیدار شود. اگر کودک شما قادر به استفاده از هدفون هست، حتما قبل از سفر یک هدفون مناسب خریداری کنید.

٤. ررزو پرواز با توجه به زمان خواب کودک

اگر بر روی زمان پرواز خود کنترل دارید، سعی کنید زمانی را برای پرواز انتخاب کنید که احتمال می‌دهید در آن ساعت کودک شما بخوابد.

سفر هوایی با کودکان

٥. کیسه پوشک را فراموش نکنید

این ممکن است به نظر ساده برسد، اما هنگامی که برای سفر آماده می‌شوید و عجله هم دارید، برخی موارد را نادیده می‌گیرید یا فراموش می‌کنید. برای سفر یک لیست کامل تهیه کنید و قبل از اینکه از خانه خارج شوید، آنرا به دقت چک کنید. در این لیست به وسایل کودک به خصوص کیسه‌ی پوشک توجه داشته باشید.

۶. صندلی خود را رزرو کنید

در صورت امکان، صندلی‌های خود را از قبل رزرو کنید. صندلی ایده آل برای شما صندلی است که دارای جداره و جای اضافی برای قرار دادن پاها داشته باشد تا کودک راحت باشد و بتواند راه برود.

٧. کالسکه را فراموش نکنید

خوب است که کالسکه‌ای کوچک همراه داشته باشید تا قبل از پرواز و هنگام حضور شما در فرودگاه، از آن استفاده کنید. هنگامی هم که کودک از کالسکه استفاده نمی‌کند، می‌توانید وسایل خود برای حمل راحت‌تر در آن قرار دهید.

مطالب مرتبط:

منبع Fodors

دیدگاه