بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
بسته جامع خدمات استخدام و کاریابی در فرانگر

شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوين در صنعت هوايی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ تاسيس شد.

فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستي‌هاي موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحليل و توليد نرم‌افزارهای جديد و منحصر به ‌فردی جهت تسهيل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش‌های مختلف کرده است.

فرانگر

معرفی سایت کاریابی ویژه آژانس‌های هواپیمایی

فرانگر در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات خود در حوزه صنعت گردشگری، صفحه کاریابی ویژه آژانس‌ها را در سایت خود راه‌اندازی کرده است. یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی تسهیل و صرفه‌جویی در زمان و هزینه امور استخدام برای آژانس‌ها و ایجاد فرصت برابر برای متخصصان به‌منظور جذب در بازار کار بوده است.

سایت فرانگر با ارائه بسته جامع خدمات کاریابی و استخدام آژانس هواپیمایی با امکانات متفاوتی از جمله ثبت رزومه، ثبت رایگان آگهی های استخدام و مشاهده جدیدترین فرصت‌های شغلی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. برای اطلاع از جدیدترین فرصت‌های شغلی حسابدار و مدیرمالی، کانتر تور و بلیط، مدیرفنی، تور لیدر، گرافیست و... می‌توانید به سایت فرانگر مراجعه کنید.

فرانگر همواره با اتکا به شعار یک راه ساده‌تر، در راستای رفع نیاز در صنعت گردشگری و هوانوردی می‌کوشد. گزارش فروش ایرلاین‌های ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر، آتا به‌صورت رایگان توسط فرانگر ارائه می‌شود. نرم افزار چاپ بلیط فارسی تمام ایرلاین‌ها برای تمام کاربران به‌صورت رایگان قابل دسترس است. با عضویت در کانال فرانگر می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از آخرین بخشنامه‌ها و اخبار صنعت هوانوردی و گردشگری مطلع شوید. با نرم افزار همیار فرانگر می‌توانید، کلیه روند رزرو بلیط در محیط های رزرواسیون و تمامی عملیات مربوط به استرداد بلیط در محیط‌های رزرواسیون را به‌صورت کاملا خودکار انجام دهید. فرانگر جز اولین شرکت ایرانی است که سیستم خرید بلیط هواپیما به‌صورت کاملا آنلاین را طراحی و پیاده‌سازی کرد. فرانگر در حوزه نرم افزاری سیستم‌های فرودگاهی، همچون سیستم کنترل پذیرش مسافر DCS، سیستم نمایش اطلاعات پرواز FIDS و... نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

فرانگر یک راه ساده‌تر...

مطالب مرتبط:

دیدگاه