هتل‌های ارزان مسکو (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل‌های ارزان مسکو (قسمت اول)

مسکو پایتخت کشور زیبا و دیدنی روسیه یکی از شهرهای دیدنی دنیا محسوب می‌شود و با داشتن چشم‌اندازهای بی‌نظیر توجه بسیاری از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند. در این مقاله از کجارو قصد داریم به معرفی اقامتگاه‌ها و هتل‌های ارزان مسکو بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

مسکو سرزمینی با جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های طبیعی بسیار است. این شهر که دوران پر جنب و جوشی را در گذشته سپری کرده است اکنون به یکی از مطرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا تبدیل شده است و گردشگران بسیاری را برای دیدن تاریخ کهنش به‌سمت خود می‌کشاند.

مسکو با داشتن امکانات عالی از هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین تفریحات بسیاری که در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد با آغوش باز از آنان پذیرایی می‌کند. داشتن یک سفر مقرون به‌صرفه و با کیفیت همیشه دغدغه گردشگران بوده است و چه بسا سفری که ارزان و در مکانی مناسب با خدمات عالی سپری شود بسیار دلنشین‌تر خواهد بود. بنابراین در این مقاله قصد داریم از فهرست هتل‌های مسکو به معرفی هتل‌های ارزان بپردازیم که دارای امکانات خوب و مناسبی برای سفر به مسکو هستند.

هتل اوکسانا مسکو (Oksana Hotel)

هتل اوکسانا مسکو

هتل اوکسانا در شمال غرب مسکو و در منطقه «استانکینو» (Ostankino) واقع شده است و تنها ۵ دقیقه با ایستگاه متروی VDNKh و کاخ Ostankino کمتر از ۳ کیلومتر با آن فاصله زمانی دارد.

هتل اوکسانا مسکو

فرودگاه بین المللی شرمتیوو (Sheremetyevo) نیز حدود ۴۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. این هتل زیبا با اتاق هایی بزرگ، فضای داخلی کلاسیک به‌همراه نور ملایم و فرش‌های زیبا از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

هتل اوکسانا مسکو

همه اتاق‌ها به تلویزیون، یخچال و مبل راحتی مجهز هستند و حمام خصوصی اتاق‌ها دارای سشوار و لوازم آرایش نیز است. مهمانان می‌توانند از صبحانه سلف سرویس هتل و همچنین غذاهای روسی و اروپایی که در رستوران هتل سرو می‌شود لذت ببرند.

هتل اوکسانا مسکو

  • آدرس: Yaroslavskaya Street 15 Bld. 2, Alexeevsky, 129366 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۶۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، شاتل هواپیمایی، مرکز سلامت، سونا، حوضچه‌ی آبگرم و ماساژ، اتاق‌های بدون اجازه سیگار، رستوران، باغ، تراس، زمین بازی گلف در اندازه کوچک، خدمات تور و بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، تهویه هوای مطبوع،‌ کارکنان دو زبانه (انگلیس و روسی)، سوئیت عروس، خدمات اتاق، روزنامه، آرایشگاه و سالن زیبایی، منوی غذایی رژیمی (در صورت درخواست)، امکانات مناسب برای افراد ناتوان جسمی

بیشتر بخوانید:

هتل کازموس مسکو (Cosmos Hotel)

هتل کاسموس مسکو

هتل کازموس یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره روسیه است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مسکو مانند برج تلویزیونی «استانکینو» (Ostankino)، پارک استانکینو و نمایشگاه سراسری مسکو واقع شده است.

هتل کاسموس مسکو

این هتل در سال ۱۹۷۹ افتتاح شده است و در خود ۱۱ رستوران و کافه متنوع را جای داده است که مسافران در رستوران «پلنت کاسموس» (Planet Cosmos) در طبقه ۲۵ هتل در کنار سرو غذاهای لذیذ می‌توانند از چشم‌انداز خیره‌کننده شهر مسکو لذت ببرند.

هتل کاسموس مسکو

در رستوران Kalinka  صبحانه به سبک آمریکایی سرو می‌شود و همچنین مهمانان می‌توانند از غذاهای مدیترانه‌ای و چینی در رستوران‌های گوناگون هتل لذت ببرند.

هتل کاسموس مسکو

تنها با چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به مرکز شهر مسکو بروید و به‌راحتی به جاذبه‌های تاریخی مسکو دستیابی داشته باشید.

هتل کاسموس مسکو

  • آدرس: Prospekt Mira 150, Alexeevsky, 129366 Moscow
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۷۷۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر، پارکینگ (اضافه بها)، سرویس ٢۴ساعته برای اتاق، تلویزیون، سالن زیبایی، بوتیک، کرایه اتومبیل با راننده و بدون راننده، سالن کنفرانس، سرویس لباسشویی، استخر سرپشیده با خدمات ماساژ، سالن بدن‌سازی، پارکینگ، آسانسور، گاو صندوق، بیزنس سنتر، اینترنت بیسیم در بخش‌های عمومی، رستوران با غذاهای اروپایی و روسی، صرافی، سالن زیبایی، خشکشویی، ماساژ، چای و قهوه ساز، اجازه ورود حیوانات خانگی، شاتل هواپیمایی

هتل اختنیک مسکو (Okhotnik Hotel)

هتل اختنیک مسکو

هتل اختنیک مسکو در شمال شهر مسکو و در کنار ایستگاه مترو «ودنی» (Vodny) واقع شده است و در حدود ۱۴.۵ کیلومتر با مرکز مسکو فاصله دارد. تمام اتاق‌های هتل دارای اینترنت بیسیم و سیستم تهویه مناسب است.

هتل اختنیک مسکو

در رستوران هتل می‌توانید از موسیقی کلاسیک در حین سرو ناهار و صبحانه پخش می‌شود لذت ببرید. خدمات سرویس و خشکشویی امکاناتی است که این هتل در کنار خدمات دیگر برای رفاه مسافران خود قرار داده است.

هتل اختنیک مسکو

  • آدرس: Golovinskoe Shosse 1, 125212 Moscow, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۰۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق‌های بدون استفاده سیگار، رستوران،‌ کافه، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی،‌ سرویس عروس،‌ کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری،‌ تهویه هوا، سیستم گرمایشی.

هتل ماکسیما پانوراما مسکو (Maxima Panorama Hotel)

هتل ماکسیما پانوراما مسکو

 هتل ماکسیما پانوراما مسکو در منطقه «دانیلوفسکی» (Danilovsky) واقع شده است و متروی Avtozavodskaya در کنار آن قرار دارد. از این هتل تا کاخ کرملین و میدان سرخ با مترو تنها ۱۵ دقیقه فاصله زمانی دارد.

هتل ماکسیما پانوراما مسکو

برای رسیدن به محل کولومنسکویه (Kolomenskoe) برای اسب‌سواری و قایق سواری نزدیک به ۱۰ دقیقه رانندگی لازم است.

هتل ماکسیما پانوراما مسکو

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، اینترنت بسیم و تهویه مناسب برای اتاق‌ها را ذکر کرد. در رستوران این هتل می‌توانید صبحانه خوشمزه‌ای را تجربه کنید و همچنین نوشیدنی‌‌های تازه در کافه آن برای مهمانان سرو می‌شود.

هتل ماکسیما پانوراما مسکو

  • آدرس: Masterkova Street 4, Danilovsky, 115280 Moscow, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۱۲۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق‌های بدون استفاده سیگار، رستوران،‌ کافه، ورود حیوانات خانگی ممنوع، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی،‌ سرویس عروس،‌ کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری،‌ تهویه هوا، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، شاتل هواپیمایی، اتاق مختص برای سیگار کشیدن، گاو صندوق

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت (SkyPoint Sheremetyevo Hotel)

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت

این هتل در حومه مسکو و در کنار جنگل «خیمکی» (Khimki) قرار دارد و از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به مرکز بدن‌سازی، استخر سرپوشیده و سونا اشاره کرد. هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت شاتل رایگان از فرودگاه به این هتل و اینترنت بیسیم رایگان را برای مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت

همه اتاق‌ها با مبلمان‌های زیبا و مدرن، وسایل چوبی شیک دکور شده‌اند همچنین دارای تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی و لوازم آرایشی و بهداشتی در همه اتاق‌ها است.

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت

کاخ کرملین و میدان سرخ در ۳۵ کیلومتری هتل قرار دارد و روزانه یک سرویس رایگان به مرکز Crocus Expo در مرکز مسکو برای مسافران قرار دارد.

در طبقه ششم این هتل رستورانی وجود دارد که غذاهای اروپایی سرو می‌کند و همچنین در طبقه همکف روزانه صبحانه لذیذی به‌صورت سلف سرویس برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

هتل اسکای پوینت شرمیتوو ایرپورت

  • آدرس: Mezhdunarodnoe Shosse 28B Bld.3, 141411 Khimki, Russia
  • این هتل سه ستاره است و دارای ۲۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، اتاق‌های بدون استفاده سیگار، رستوران،‌ کافه، اجازه ورود حیوانات خانگی، مرکز بدن‌سازی،‌ استخر، سونا، صبحانه در اتاق، منوی کودکان (اضافه بها)، دستگاه ATM، سرویس روزانه، خدمات خشکشویی،‌ سرویس عروس،‌ کارکنان دو زبانه (انگلیسی، روسی)، مرکز تجاری،‌ تهویه هوا، سیستم گرمایشی، کرایه ماشین، روزنامه، شاتل هواپیمایی، اتاق مختص برای سیگار کشیدن، گاو صندوق.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه