خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا

راضیه شاهوردی
راضیه شاهوردی پنجشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
خرگوش غول پیکر کوهستان کولتو فاوا؛ ایتالیا

در کوهستان کولتو فاوا در شمال ایتالیا یک خرگوش صورتی‌رنگ عظیم‌الجثه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این کوهستان و عروسک بامزه با کجارو همراه باشید.

بر تپه‌های کوهستان ۵۰۰۰‌ متری کولتو فاوا واقع در منطقه‌ی پیدمونت در شمال ایتالیا، یک خرگوش غول‌آسای صورتی رنگ وجود دارد. این عروسک عظیم‌الجثه به پشت خوابیده و دستانش را رو به آسمانی که گویا از آن سقوط کرده، گشوده است. احتمالاً این سقوط مهلک بوده، چرا که کناره‌ی خرگوش پاره شده و امعاء و احشایش بیرون ریخته‌اند. البته این منظره مخوف نیست، بلکه لبخندی به روی لب‌های شما می‌آورد.

کولتو فاوا ایتالیا

این خرگوش صورتی توسط گروهی از هنرمندان وینی به نام ژلیتین، به عنوان یک مجسمه‌ در فضای باز ساخته شده تا مردم از آن بالا روند، روی شکمش استراحت کنند و با آن بازی کنند.

مجسمه خرگوش ایتالیا

این خرگوش ۶۱ متر طول و ۶ متر ضخامت دارد و از مواد نرم و ضدآب ساخته و با کاه پر شده است.

خرگوش عظیم الجثه ایتالیا

این خرگوش که در سال ۲۰۰۵ روی تپه قرار داده شده، در ابتدا به رنگ صورتی روشن بود، اما حالا به رنگ خاکستری تیره درآمده و در حال پوسیده شدن است. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ این خرگوش به‌طور طبیعی کاملاُ ناپدید شود. در حال حاضر برنامه‌ای برای جابجایی یا محافظت از آن وجود ندارد. اما به عنوان مکانی برای بازدید و سرگرمی گردشگران و مردم بومی ایتالیا به شمار می‌رود.

مطالب مرتبط:

منبع Amusing Planet

دیدگاه