روستای رنگین‌کمان تایچونگ، تایوان

بهاره غنچه
بهاره غنچه پنجشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
روستای رنگین‌کمان تایچونگ، تایوان

روستای رنگین‌کمان در تایوان با نقاشی‌های متفاوت و شاد پذیرای گردشگران بسیاری است. در ادامه با کجارو همراه باشید.

تایوان، کشوری در شرق آسیا که از مراکز اصلی گردشگری در این منطقه است دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیاری است. هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این کشور زیبا به آن سفر می‌کنند. تایچونگ یکی از شهرهای مرکزی و اصلی کشور تایوان است که قطب جذابی برای گردشگران به حساب می‌آید. این شهر دارای معبدها، موزه‌ها و بازارهای بسیاری است.

روستای رنگین‌کمان

اما یکی از جاذبه‌های متفاوت و جذاب این شهر، روستای رنگین‌کمان است. این روستا یک روستای نظامی محسوب می‌شود که اواخر سال ۱۳۱۸ به عنوان اقامتگاه موقتی برای سربازان ناسیونالیست از آن استفاده می‌شده است اما در نهایت تبدیل به اقامتگاه دائمی آن‌ها شد.

روستای رنگین‌کمان

بسیاری از روستاهای نظامی این کشور درگیر مشکلات شهری فراوانی چون تجمع زباله‌ها، زاغه‌نشینی و تخریب شدند و دولت آن‌ها را به حال خود رها کرد.

روستای رنگین‌کمان

سرباز جانباز ۸۶ ساله ساکن این روستا، هوانگ یونگ فو سرنوشت این روستا را تغییر داد. او با رنگ‌آمیزی‌ها و نقاشی‌های جالب، این روستا را از یک خرابه به یک قطب گردشگری تبدیل کرد.

روستای رنگین‌کمان

نقاشی‌های او از شخصیت‌های تلویزیونی و کارتونی، حیوانات، گیاهان و مردم محلی است که تنوع رنگ‌های شاد و گرم آن، این روستا را به روستای رنگین‌کمان مشهور ساخته است.

روستای رنگین‌کمان

مطالب مرتبط:

منبع Amusing Planet

دیدگاه