قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!

کسری مجیدی
کسری مجیدی یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
قطار ژاپن؛ بهشت عاشقان پوکمون!

اخیرا طی همکاری راه آهن ژاپن با شرکت سازنده‌ی باز‌ی‌های پوکمون، یکی از جالب‌ترین قطارهای بین شهری ساخته شده است. برای آشنایی با این قطار، همراه کجارو باشید.

حمل و نقل ریلی ژاپن از پیشرفته‌ترین سیستم‌های جهان محسوب می‌شود. هر از چندگاهی اخباری مبنی بر اضافه شدن اختراعات، ابداعات و دستاوردهای جدید به این خطوط راه آهن شنیده می‌شود. جدیدترین این خلاقیت‌ها به همکاری شرکت راه آهن این کشور با سازنده‌ی بازی‌های «پوکمون» (Pokemon) مربوط می‌شود. در پی این همکاری یکی از قطارهای بین شهری ژاپن با شکل و شمایل شخصیت‌های کارتونی پوکمون ساخته شده است.

شخصیت های پوکمون

علاوه‌بر واگن‌های این قطار که با رنگ‌های زرد شخصیت‌های این بازی تزیین شده‌اند، در جای جای این قطار المان‌هایی از این کارتون پیدا می‌شود. به طور کلی چه فضای بدنه‌ی بیرونی و چه داخل قطار با حال و هوای این کارتون ساخته شده است.

قطار پوکمون

این قطار که در مسیر شمالی-جنوبی قرار می‌گیرد، از سرویس و خدمات بسیار مطلوب و متنوعی نیز برخوردار است. از وان حمام در سرویس‌های بهداشتی گرفته تا سوییت‌های مجزا و مجهز تنها برخی از امکانات واگن‌های این قطار است. برای آخرین مورد جالب است بدانید که تمامی بلیت‌های این قطار تا یک سال آینده، به فروش رسیده است.

مطالب مرتبط:

منبع Fodors

دیدگاه