کافه ها و رستوران های ایروان، ارمنستان

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار سه شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
کافه ها و رستوران های ایروان، ارمنستان

در سفر به ارمنستان، یکی از زیباترین کشورهای دنیا که همواره دارای هزینه‌های سفر پایین است، بهتر است بعد از چند ساعت دید و بازدید از جاذبه‌های گردشگران ارمنستان سری به هتل‌ها با غذاهای خوشمزه بزنید. با کجارو همراه باشید.

با رفتن به ایروان، ایمان می‌آوردید که فردی خوش شانس هستید که توانستید در شهری اقامت داشته باشید که غذاهایی خوشمزه ارائه می‌دهد که محتویاتش را در نظر می‌گیرند. در ایروان، حتی فست فودها در اکثر موارد از غذاهای ملی هستند. این بدان معنی است که غذا واقعا سریع آماده می‌شود، اما به‌هیچ‌وجه مضر نیستند. ایروان برای تمام سلیقه‌ها گزینه‌هایی دارد، زنجیره‌های فست‌فود، رستوران‌های خانوادگی و کافی شاپ‌هایی که تقریبا در هر گوشه‌ای وجود دارند.

غذاهای ایروان

غذاهای ایروان

از کافه‌ها و رستوران‌ها چه خبر؟ بسیار شگفت‌آور است که چگونه یک شهر کوچک مانند ایروان می‌تواند چنین تنوعی داشته باشد. کافه‌هایی در فضای باز و بسته، با منوهای متنوع، شامل انواع تنقلات، ساندویچ و دسر. شما همچنین می‌توانید برخی از کافه‌ها را که فقط غذاهای ایتالیایی، یونانی، اسپانیایی و آسیایی ارائه می‌دهند بیابید.

توصیه می‌شود که از رستوران‌های لابهرم، لاپیزا، ژوره، شكولادنیتسا و بسیاری دیگر از رستوران‌ها، که به شما غذای خوشمزه در فضایی خنک ارائه می‌دهند دیدن کنید. آن‌ها معمولا تا دیر وقت باز هستند و بعد از ساعت ۱۹:۰۰ فرصت خوبی برای گوش دادن به موسیقی زنده فراهم می‌کنند.

غذاهای ایروان

اکثر کافه‌ها مکان‌های جداگانه‌ای برای افراد غیر سیگاری دارند و کافه« لوبیا سبز» مکانی ۱۰۰٪ غیر سیگاری بوده و بهترین ساندویچ‌ها، تنقلات و سوپ‌ها را با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌دهند.

واقعا شگفت‌انگیز که درست کردن کباب تقریبا در هر منطقه‌ای، همراه با برخی غذاهای اروپایی امکان‌پذیر است. ارمنی‌ها نمی‌توانند یک رویداد را بدون کباب تصور کنند و حتی یک نوع مراسم همراه با آهنگ و رقص ویژه برای کباب کردن دارند.

غذاهای ایروان

آی لئونی بهترین غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد، گناتسوالا متخصص غذاهای قفقازی است و به‌شدت به بازدیدکنندگان خارجی توصیه می‌شود. از بین همه رستوران‌های عالی ما می‌خواهیم چند رستوران را معرفی کنیم، فلورانس، کوکاس، لبنان، دولماما، کارپرتوفنکیان، کاواسکایا پلنیستا، که در آن شما می‌توانید طعم انواع دلمه، کاش، باستوما، لامجو، هاریسا را احساس کنید و با چشم خود ببینید.

نکته جالب این است که ظروف مشخص نمی‌کنند چه غذایی در آن‌ها وجود دارد. هنگامی که شما در ارمنستان هستید، بسیاری از مردم محلی به شما کمک خواهند کرد که از دنیای خوشمزه غذاهای سنتی بهره ببرید.

غذاهای ایروان

یکی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که در برخی از کشورهای شرقی، «غذاهای سنتی» در پاره‌ای از اوقات به غذاهای ملی «عجیب و غریب» گفته می‌شود، به‌سختی ممکن است همچین چیزی در آشپزخانه‌های ارمنی و قفقازی پیدا شود.

مطالب مرتبط:

منبع triprules

دیدگاه