اپلیکیشن شرپا با عکس‌های اینستاگرام شما را در سفر راهنمایی می‌کند

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
اپلیکیشن شرپا با عکس‌های اینستاگرام شما را در سفر راهنمایی می‌کند

 دنیای تکنولوژی هر روز سفرهای ما را آسان‌تر از پیش می‌کند. این‌بار اپ شرپا (sherpa) با استفاده از عکس‌های اینستاگرام به گونه‌ای دیگر ما را برای انتخاب مقاصد خود کمک می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این اپ با کجارو همراه باشید.

دیگر روز‌هایی که مجبور بودیم برای راهنمای سفر از کتاب‌های بزرگ لونلی پلنت (Lonley planet) استفاده کنیم گذشته است. مسافران امروزی بیشتر به دنبال تجربه‌های دیگران در شبکه‌های اجتاماعی مانند پینترست (pinterest)، فیسبوک و گوگل دستینیشن (google destinations) هستند. اپلیکیشن جدید راهنمای سفر شرپا (Sherpa) با استفاده از بهترین عکس‌های اینستاگرام، به صورت مجازی گردشگران‌ را راهنمایی می‌کند.

اپ شرپا

ایده شرپا بسیار ساده است. این تیم با با حرفه‌ای ترین عکا‌س‌ها از ۹۰ کشور دنیا همکاری می‌کند تا با نشان‌گذاری جغرافیایی یا جئوتگینگ عکس‌ها، مکان مورد نظر را به خوبی معرفی کنند. اخیرا این اپ بیش از نیم میلیون عکس را در پایگاه داده‌های خود بارگذاری کرده که قابل تبدیل به ۱۵۰۰۰ راهنمای سفر و امکان نمایش به صورت آلبوم هستند. در پس این اپ، کمپانی شرپا مستقیما با ۲۰۰۰ عکاس گردشگر همکاری می‌کند.

اپ شرپا

کاربران به راحتی می‌توانند این اپ را دانلود کنند، یک ایمیل به اپ معرفی کنند و اینستاگرام خود را به شرپا متصل کنند. از داخل اپ گزینه Home base را انتخاب کنید و به اپ اجازه دهید تا عکس‌های اینستاگرام شما را بر اساس موقعیت مکانی دسته بندی کند. مانند اپ اینستاگرام عکس‌ها را می‌توانید براساس موقعیت مکانی جستجو کنید یا اگر می‌خواهید می‌توانید داغ‌ترین مقصد‌ها را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند عکس‌های دلخواه خود را در قسمت suitcase ذخیره کنند. با گذشت زمان شرپا با استفاده از این مکان‌های علامت‌گذاری شده عکس‌‌های بیشتری از مقاصدی که فکر کند شما بیشتر به آن علاقه دارید به شما نشان می‌دهد.

بعد از شش ماه آزمایش موفقیت‌آمیز نسخه بتای این اپ، شرپا بالاخره رسما به بازار عرضه شد و کاربران می‌توانند در اپ استور آن را دانلود کنند.

مطالب مرتبط:

منبع the manual

دیدگاه