سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین‌تان راحت باشد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با اپلیکیشن ایساکو خیالتان از ماشین‌تان راحت باشد

ایساکو که در خصوص خدمات پس از فروش ایران خودرو فعالیت می‌کند، اخیرا اپلیکیشنی را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده که می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای مسافران باشد. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم

سفر کردن هموار با مشکلاتی همراه است که یکی از این مشکلات خرابی خودرو و اشکالات مربوط به آن است. شرایطی را تصور کنید که به شهری سفر کرده‌اید که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید و خودرو‌یتان نیز خراب شده است. در این صورت باید تعمیرکاری کار بلد را پیدا کنید یا اینکه به سراغ شرکت‌های گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو بروید که گزینه دوم به نظر منطقی‌تر است. باید قبول کنیم که در حال حاضر طیف بسیار گسترده‌ای از مردم جامعه از خودرو‌های تولید داخل استفاده می‌کنند. در ایران نیز شرکت ایران خودرو و سایپا تاکنون توانسته‌اند سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. خدمات پس از فروش ایران خودرو با نام ایساکو شناخته می‌شود. ایساکو اخیرا اپلیکیشنی را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرده است که از طریق آن می‌توان با خیال نسبتا راحت‌تری سفر کرد. همراه کجارو باشید تا در این مقاله از سفر اپ شناخت بیشتری نسبت به اپلیکیشن ایساکو پیدا کنیم.

ایساکو

اپلیکیشن ایساکو قابلیت‌های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مشتریان ایران خودرو از طریق این اپلیکیشن می‌توانند وارد پروفایل مربوط به ایکوکارت خودشان شوند و اقدامات مختلفی نظیر صدور لحظه‌ای رمز ایکوکارت را انجام دهند. از طریق این اپلیکیشن می‌توان اقدام به نوبت‌دهی نیز کرد که برای سفر‌ها کاربردی به نظر می‌رسد. در اپلیکیشن ایساکو فهرست کاملی از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های ایساکو وجود دارد و قابلیت مکان محور بودن آن نیز به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس موقعیت‌شان، نزدیک‌ترین نمایندگی‌های خدمات و فروش ایساکو را مشاهده کنند. شاید این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های پر استفاده موبایلتان نباشد، اما به همراه داشتن آن خیالت‌تان را در طول سفر راحت می‌کند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه