کت مسافرتی با کلاهی که بالش دارد

سارا کرایی
سارا کرایی یکشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کت مسافرتی با کلاهی که بالش دارد

کت مسافرتی می‌خواهید یا بالش سفری، یا شاید هم هر دو؟ نک‌پکر همان چیزی است که باید دنبالش باشید.

حتما تابه‌حال درباره‌ی انواع لباس‌های مسافرتی، شلوار، تی‌شرت‌ و کت‌های نوآورانه  خوانده‌اید و شنیده‌اید، اما این نک‌پکر است که قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. کت و جلیقه‌های مسافرتی نک‌پکر (Neckpacker) راحت‌ترین و دلچسب‌ترین تجربه سفر را برای شما رقم خواهد زد. 

نک‌پکر یک کت و جلیقه مسافرتی منحصربه‌فرد مجهز به کلاهی با فناوری پتنت (حق انحصاری یک اختراع یا ایده‌ی ثبت شده که به مخترع آن داده می‌شود) است که از هر بالش مسافرتی دیگری راحت‌تر است.

کت‌ها و جلیقه‌های نک‌پکر همه خصوصیات معمولی لباس‌هایی که برای مسافران طراحی می‌شوند را دارند، از جمله جیب‌های مخصوص برای بلیط‌ها، گذرنامه، آی‌پد و ... .

نک‌پکر

مهم‌تر از همه اینکه، چیزی کاملا جدید و منحصربه‌فرد در طراحی این کت به کار رفته است: یک کلاه که در خود یک بالش بادی جا داده است.

به‌دلیل فناوری پتنت به کار رفته در کلاه، هنگامی که در حرکت هستید، گردن شما به‌خوبی پوشش داده می‌شود. چه در حال استراحت هستید و چه به خواب رفته‌اید، با وجود این بالش راحت و آرام خواهید بود. برای خواب، نک‌پکر بسیار راحت‌تر از بالش‌های مسافرتی است که تابه‌حال دیده‌اید.

نک‌پکر

طراحی شده توسط یک مسافر واقعی 

همه ما می‌خواهیم بهترین و راحت‌ترین امکانات و تجهیزات سفر را داشته باشیم تا بتوانیم در هر زمانی که بخواهیم، به‌راحتی در هواپیما، قطار و ماشین استراحت داشته باشیم. مخترعان خلاق این کت، خود زیاد سفر می‌کنند و با مشکلات مسافران آشنایی کامل دارند. آن‌ها نک‌پکر را برای خود و آن‌هایی که به سفر علاقه دارند طراحی کرده‌اند. 

طبق مطالعات، بالش نک‌پکر  یک جهش بزرگ در مقایسه با بالش‌های مسافرتی قدیمی است. به‌طور کامل فشار وارد بر ستون فقرات گردن را از بین می‌برد و تنش‌های عضلات ساعد و گردن را کاهش می‌دهد. در نگهداری و آرامش ناحیه گردنی بسیار کارآمد است. همچنین برای توان‌بخشی عضلات ناحیه گردن آزمایش شده است.

راحتی و آسایش

کت‌ها و جلیقه‌های نک‌پکر توسط مسافران برای مسافران ساخته شده است؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی در حالی که در هواپیما، قطار، اتوبوس، ماشین یا در فرودگاه نشسته‌اید آرامش کامل را حس کنید.

نک‌پکر

طراحی و کیفیت

بسیاری از بهترین طراحان مد و لباس اسکاندیناوی، ایده‌ها و نظرات خود را در طراحی این لباس با طراحان آن در میان گذاشته‌اند.

کت‌ها و جلیقه‌های نک‌پکر هم مردانه و هم زنانه هستند و برای انواع استفاده‌های روزمره مناسب‌اند. پارچه‌ی این کت راحت، نرم و سبک است. کاملا راحت است و به شما اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کنید و احساس راحتی کنید. پارچه‌های به کار رفته در این کت‌ها با دقت انتخاب می‌شوند. پارچه‌هایی سبک، بادوام و ضد آب، پارچه‌هایی که در آزمایش‌ها زیادی موفق بوده‌اند و توسط تولیدکنندگان شناخته شده‌ی اروپایی برای بهترین لباس‌های‌شان استفاده می‌شوند.

تصویر زیر کلاه نک‌پکر را بدون پوشش بیرونی نشان می‌دهد. می‌توانید اجزای داخلی و ساختار آن را به‌راحتی ببینید.

نک‌پکر

شما این شانس را دارید که یکی از اولین سفارش‌دهندگان نک‌پکر باشید و آن را با قیمتی که فقط برای این کمپین در دسترس است از ???‌??????? داشته باشید.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع kickstarter.

دیدگاه