کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد

بهاره غنچه
بهاره غنچه پنجشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کارهایی که باید در روزهای بارانی در دهلی نو انجام داد

دهلی‌نو شهری زیبا و جالب برای گردشگری است که در روزهای بارانی زیبایی آن متفاوت‌تر و خیره‌کننده‌تر می‌شود. با کجارو همراه باشید تا در روزهای بارانی در دهلی‌نو خود را سرگرم کنیم.

دهلی‌نو پایتخت هند، شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. در گرمای سوزان تابستان دهلی‌نو، بارش باران بسیار خوشایند است. این شهر هنگام بارش باران دوباره جان می گیرد و زندگی در آن جریان می یابد. هوای مطلوب بارانی، جاذبه‌های نم‌خورده تاریخی، شادی و هلهله مردم در زیر باران شما را متقاعد خواهد کرد تا بدون ترس از خیس‌شدن در خیابان‌ها راه بروید و لذت ببرید. هنگامی که آسمان دهلی‌نو از ابرهای تیره پوشیده می‌شود و باران می‌بارد، می‌توانید کارهایی شاد و متفاوت را هنگام بارش این رحمت الهی تجربه کنید. در این مقاله ۱۰ کاری که باید در روزهای بارانی در دهلی‌نو انجام داد را معرفی می‌کنیم.

به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های پشت‌بامی بروید

در دهلی‌نو، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بی‌نظیری در پشت‌بام‌ها با فضای باز وجود دارد. همان طور که باران گرد و غبارها را پاک می‌کند، می‌توانید در هوایی خنک از دیدن مناظر لذت ببرید و غذا بخورید.

رستوران هند

عکاسی کنید

تقریبا در روزهای بارانی تمامی شهر دهلی‌نو زیبا و خاطره‌انگیز می‌شود. در خیابان‌‌ها قدم بزنید، عکاسی کنید، با کودکان در زیر باران بازی کنید و چای داغ بنوشید.

دهلی نو

در کنار پنجره، چای داغ بنوشید

در کنار پنجره هتل خود بنشینید، بیرون را تماشا کنید و چای یا قهوه داغی بنوشید. خوردن غذاهای سرخ‌کرده هندی هم می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی باشد.

غذاهای سرخ‌کرده محبوب هندی، بهاجیا (گوشت گاو همراه با سبزیجات سرخ شده)، جالبی (خمیر سرخ شده)، ساموسا (سیب زمینی سرخ شده)، آلوتیکی (سیب زمینی) هستند که هنگام باران، خوردن آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

غذای هندی

سوار اتوبوس‌های گردشگری هوهو شوید

اتوبوس‌های گردشگری هوهو، در روزهای بارانی و غیر بارانی شما را به بازدید از مکان‌های دیدنی دهلی می‌برند. جاذبه‌های دیدنی و آثار تاریخی این شهر در زیر باران بی‌نظیر خواهند بود.

اتوبوس گردشگری

به کافه کتاب‌ها بروید

کافه کتاب‌ها در دهلی‌نو، محیطی گرم و دوستانه را برای خواندن چندورقی کتاب در روزهای بارانی فراهم می‌کنند. در این کافه کتاب‌ها، لذت خوردن کیک‌ها و نان‌های خوشمزه را از دست ندهید.

کافه کتاب

کودکی کنید

در روزهای بارانی، کودک درونتان را رها کنید و در زیر باران شادی کنید. چتر خود را جای بگذارید و زیر باران قدم بزنید و خیس شوید.

رانندگی کنید

جاده‌های زیادی در دهلی‌نو هستند که هنگام باران تقریبا خالی می‌شوند و کسی در آنها رفت‌و‌آمد نمی‌کند، پس بهترین فرصت است که در جاده‌های محلی رانندگی کنید و از دیدن چشم‌اندازهای زیبا لذت ببرید.

هند

قدم بزنید

هنگامی که بارش باران تمام می‌شود، در خیابان‌های دهلی‌نو قدم بزنید و در پارک‌ها پیاده‌روی کنید و از هوای مطلوب بعد از باران لذت ببرید. سانجای ون، باغ‌های لودی مناظر زیبایی بعد از باران خواهند داشت.

دهلی نو

موسیقی گوش کنید یا فیلم ببینید

در روزهای بارانی اگر قصد دارید در خانه بمانید، خود را با دیدن یک فیلم زیبا یا گوش کردن به موسیقی سرگرم کنید و از پنجره بارش باران را تماشا کنید.

فیلم

با همسر خود به رستوران بروید

در دهلی‌نو رستوران‌های بسیاری با محیط عاشقانه وجود دارند که در روزهای بارانی بهترین زمان برای همراهی کردن همسرتان خواهد بود تا شام را باهم و در محیطی عاشقانه میل کنید.

رستوران دهلی نو

مطالب مرتبط:

دیدگاه