۲۱ گجت مناسب برای سفرهای تابستانی

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
۲۱ گجت مناسب برای سفرهای تابستانی

تابستان شروع شده و وقت سفر و ماجراجویی است. با پیشترفت تکنولوژی و ایده‌های نو در این زمینه سفرها راحت‌تر هم شده‌اند. اگر می‌خواهید به مسافرت بروید با کجارو همراه باشید تا با آشنایی با بهترین گجت‌ها‌، سفری راحت‌تر و جذاب‌تر از همیشه تجربه کنید.

فصل تابستان رسیده و همه در حال گشت و گذار و لذت بردن از فرهنگ‌ها، آب‌ و هوا و تفریحات و ماجراجویی‌های جدید هستند. با پیشرفت تکنولوژی سفر‌ها راحت‌تر و جذاب‌تر از همیشه شده‌اند و می‌توان خاطرات و لحظات بیشتری را ثبت کرد. از دوربین‌های ضدآب تا امینت وسایلتان در سفر ما بهترین گجت‌ها را برای سفر در تابستان به شما پیشنهاد می‌دهیم. خوشبختانه بیشتر این گجت‌ها در ایران هم پیدا می‌شوند. پس اگر سفر تابستانی در پیش رو دارید با ما همراه باشید تا بهترین گجت‌های سفر برای گرم ترین سه ماه سال را به شما معرفی کنیم.

۱. زیرانداز CGear Sand-Free

گجت سفر

بیشتر افراد دوست دارند حداقل مقداری از زمان خود در تعطیلات تابستان را به استراحت کردن در ساحل و لذت بردن از دریا بپردازند. تنها مشکل موجود، شن‌های سمجی هستند که تا ماه‌ها هم دست از سر آدم برنمی‌دارند. با این زیرانداز می‌توانید با خیال راحت از ساحل لذت ببرید و نگران اینکه در غذایتان هم شن برود نباشید.

۲. دوربین‌های ضد آب Sunnylife

دوربین‌های ضد آب Sunnylife

زمانی که در ساحل هستید ممکن است که دلتان بخواهد از مناظر هم کمی عکس بگیرید که شامل زیر آب هم می‌شود. دوربین ۳۵ میلی‌متری مخصوص فیلم‌برداری در آب Sunnylife، یکی از راه‌های قدیمی برای این کار است که با استفاده از شیوه‌های قدیمی فیلم‌برداری قادر است تا ۲ متر زیر آب فیلم‌برداری کند.

۳. قاب فیلم برداری در آب Watershot Pro برای آیفون

قاب فیلم برداری در آب Watershot Pro برای آیفون

اگر می‌خواهید از زیر آب به روش‌های نوین‌تر فیلم‌برداری کنید می‌توانید از قاب مخصوص Watershot Pro برای آیفون استفاده کنید. این قاب کاملا ضد آب است و یک لنز مخصوص دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در زیر آب هم فیلم‌برداری کنید.

۴. اسکوتر آبی WhiteShark

اسکوتر آبی WhiteShark

ممکن است وقتی در آب هستید بخواهید سریع‌تر جابه‌جا شوید. اسکوتر آبی WhiteShark برای سریع‌تر شنا کردن، غواصی کردن و شیرجه زدن کاملا مناسب است. فقط کافی است دسته‌های این اسکوتر را بگیرید تا شما را رو به جلو بکشد.

۵. پهباد آبی PowerRay

پهباد آبی PowerRay

اگر دلتان می‌خواهد دنیای زیر دریا را کشف کنید ولی نمی‌خواهید در آب شیرجه بزنید می‌توانید بدون اینکه با آب تماس داشته باشید، از پهباد مخصوص زیر آب استفاده کنید. با پهباد آبی PowerRay می‌توانید تا ۳۰ متر زیر آب بروید و فیلم‌برداری کنید.

۶. کتاب‌خوان الکترونیک Kindle Voyage

کتاب‌خوان الکترونیک Kindle Voyage

ممکن است دلتان بخواهد وقتی که در ساحل هستید یا در کنار استخر نشسته‌اید کمی هم کتاب بخوانید. در این صورت می‌توانید چند کتاب همراه خودتان ببرید یا اینکه همه آن‌ها را در دستگاه داشته باشید. کیندل (Kindle) به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌خوان‌های الکترونیک حال حاضر دنیا تبدیل شده است و Kindle Voyage یکی از بهترین مدل‌های ساخته شده این شرکت است که دارای کیفیت صفحه بهتر، باتری با دوام‌تر و سنسور تعویض صفحه است.

۷. پاور بانک خورشیدی

پاور بانک خورشیدی

این روز‌ها همه ما حداقل یک دستگاه الکترونیک همراه خود داریم. زمانی هم که در تفریح هستید و روز خود را در ساحل سپری می‌کنید، در آخر آنچه نصیبتان می‌شود یک باتری خالی شده است. گزینه‌های مختلفی برای شارژر همراه وجود دارد اما شما به جایی می‌روید که آفتابی است. پس چرا از یک پاوربانک خورشیدی استفاده نکنید!

۸. هدفون بی‌سیم

هدفون‌های بی سیم

هدفون‌های بی‌سیم به یکی از وسایل جدانشدنی در سفر‌ها تبدیل شده‌اند. فرقی نمی‌کند که شما در حال فعالیت هستید یا در حال استراحت یا حتی در حال انجام کار‌های کوچک؛ هیچکس دوست ندارد سیم‌ هدفون دست و پا گیرش شود. اگر شما از دستگاه‌های آیفون استفاده می‌کنید، ایرپاد می‌تواند یک راه‌حل مناسب باشد. اما برای کسانی که به دنبال هدفون‌های دیگری هستند، هدفون بی سیم جبرا (Jabra) می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای باشد.

۹. اسپیکر‌های قابل حمل Beoplay

اسپیکر‌های قابل حمل Beoplay

برای کسانی که دوست دارند آهنگ‌هایشان را با دیگران گوش بدهند، اسپیکر‌های قابل حمل بهترین گزینه به خصوص برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند. اسپیکر قابل حمل Beoplay مدل A1 می‌تواند تا ۲۴ ساعت شارژ نگه دارد و به راحتی حمل شود.

۱۰. پهباد فیلم‌برداری Protocol

پهباد فیلم‌برداری Protocol

ده سال پیش هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که در سفرها با خود پهباد ببریم. اما آن روز‌ها گذشته و فیلم‌برداری و عکس گرفتن با پهباد‌ها به سرعت در حال گسترش و بسیار محبوب است. پهباد فیلم‌برداری Protocol یک پهباد همه فن حریف است و می‌تواند ۴۰ دقیقه بدون توقف فیلم‌برداری کند.

۱۱. ماساژور چشم Breo

ماساژر چشم Breo

برای بیشتر افراد، تعطیلات تابستانی بیشتر برای استراحت کردن و آرام شدن است. اگر شما یک سفر‌ هوایی طولانی در پیش داشته باشید ممکن است برایتان خسته کننده باشد. اینجا است که ماساژور چشم Breo وارد می‌شود تا با استفاده از فشار هوا و ویبره، خستگی را از چشمان شما بگیرد.

۱۲. مچ بند هوشمند Fitbit Flex 2

مچ بند هوشمند Fitbit Flex 2

بعضی‌ها نیز نمی‌خواهند مانند همه به صندلی تکیه بدهند و در تعطیلات کاری نکنند، در نتیجه برای اینکه کمی فعالیت داشته باشند برنامه‌ریزی می‌کنند و ممکن است بخواهند از اینکه چه مقدار راه رفته‌اند مطلع شوند. مچ‌بند هوشمند Fitbit Flex 2 با قیمتی معقول تعداد گام‌های شما، کالری‌هایی که سوزانده‌اید و زمان فعالیتتان را حساب می‌کند. همچنین این وسیله ضدآب است و می‌توانید مقدار شنا کردنتان را هم اندازه بگیرید.

۱۳. GoPro Hero 5

GoPro Hero 5

اگر می‌خواهید دوستانتان به تفریحات شما حسودی کنند یک GoPro بگیرید و فیلم‌هایتان را برایشان پخش کنید! این دوربین همه کاره می‌تواند به هرچیزی که به ذهنتان می‌رسد وصل شود و یک فیلم از زاویه اول شخص از تمامی فعالیت‌های شما بگیرد. دوربین GoPro Hero 5 می‌تواند به صورت 4K فیلم‌برداری کند و همچنین ضدآب است. در نتیجه شما می‌توانید از هرچیزی که روی سطح زمین و در آب وجود دارد فیلم بگیرید.

۱۴. چمدان هوشمند Bluesmart

بلواسمارت

یک چمدان هوشمند می‌تواند شما را از شر تمامی مشکلات جمع کردن وسایل و سفر کردن راحت کند. چمدان Bluesmart One دارای جی پی اس، ترازوی داخلی، کنترل از راه دور و یک شارژر برای هر دستگاهی که بخواهید است.

۱۵. آداپتور مسافرتی MICRO

آداپتور مسافرتی MICRO

اگر برنامه‌ریزی کرده‌اید که به مکان‌های دور بروید پس حتما یک آداپتور مسافرتی لازم دارید. آداپتورها مسلما از وسایلی نیستند که هیجان‌انگیز باشند یا برایشان ذوق کنید اما MICRO is tinyd یک آداپتور مناسب است که هم به خوبی کار می‌کند و هم ظاهر خوبی دارد.

۱۶. چمدان اسکوتری Micro Kickboard

چمدان اسکوتری Micro Kickboard

کل تعطیلات تابستانی برای خوش‌گذرانی است. پس چرا مقداری بیشتر از این تعطیلات لذت نبریم و از یک چمدان که در عین حال می‌تواند یک اسکوتر هم باشد استفاده نکنیم! حتی نیازی نیست که برای رسیدن به گیت‌ها عجله کنید.

۱۷. کوله پشتی Pacsafe

کوله پشتی Pacsafe

اگر قصد دارید در تعطیلات تابستانی خود به چند شهر شوغ سر بزنید، فکر کردن به اینکه مراقب وسایلتان باشید کار عاقلانه‌ای است. کوله پشتی ضد‌سرقت Pacsafe این کار را برایتان انجام می‌دهد و کار را برای دزد‌هایی که می‌خواهند از کوله شما چیزی بردارند سخت می‌کند. این کوله پشتی طوری طراحی شده است تا در مقابل کشیده شدن مقاومت کند و همچنین دارای یک جیب مخصوص ضدهک برای وسایل الکترونیک است.

۱۸. چادر حبابی RelaxNow

چادر حبابی RelaxNow

چادر زدن در زیر ستاره‌ها یکی از راه‌های فوق‌العاده برای سپری کردن تعطیلات در تابستان است و چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید ستاره‌ها را درون چادر حبابی شفاف ببینید. شما می‌توانید یک نمای بدون مانع، در حالی که در چادر خود هسیتد، از آسمان داشته باشید.

۱۹.قمقه کولی Freemove

قمقه کولی Freemove

ماجراجویی‌ در طبیعت می‌تواند تشنه کننده باشد پس لازم است برای اینگونه فعالیت‌ها و ماجراجویی‌ها از یک قمقمه کولی استفاده کنید. قمقمه کولی Freemove به راحتی داخل کوله پشتی شما قرار می‌گیرد.

۲۰. بطری آب CamelBak Purifier

بطری آب CamelBak Purifier

این هم مانند قبلی برای ماجراجویی‌های تابستانی مناسب است. این سیستم تصفیه قابل حمل که در داخل بطری آب قرار گرفته به راحتی قابل استفاده است. دیگر نیازی نیست که نگران نوشیدن آب آلوده باشید.

۲۱. اسپرسو ساز قابل حمل Wacaco

اسپرسو ساز قابل حمل Wacaco

این تابستان هرجایی که قرار است بروید مقداری قهوه نیز همراه خود داشته باشید. این اسپرسوساز قابل حمل دقیقا کاری را انجام می‌دهد که از اسمش پیدا است. همچنین ظاهر خوبی هم دارد. این وسیله کاملا به وسیله دست کار می‌کند و نیازی به برق نیست.

مطالب مرتبط:

منبع culturetrip

دیدگاه