رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین

کسری مجیدی
کسری مجیدی سه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
رستورانی زیبا در کرانه آبشار؛ فیلیپین

در سرتاسر جهان رستوران‌ها مکان‌های پرطرفداری محسوب می‌شوند. با معرفی یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین رستوران‌های فیلیپین همراه کجارو باشید.

بدون هیچ تعارف و تردیدی همواره یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر، غذا خوردن است. به همین دلیل صاحبان رستوران‌ها با ارائه‌ی غذایی باکیفیت در کنار اندکی چاشنی خلاقیت، در پی جذب مشتریان بیشتر هستند. حال یکی از جالب‌ترین و البته زیباترین این رستوران‌ها، در کشور فیلیپین قرار دارد که به معرفی آن می‌پردازیم.

موقعیت مجموعه ویلا اسکودرو روی نقشه

مجموعه‌ی تفریحی-رفاهی «ویلا اسکودرو» (Villa Escudero) که در شهر «سن پابلو» (San Pablo) در کشور فیلیپین قرار دارد، با بهره‌مندی از امکانات جذاب و تعداد زیادی کارمند خبره، یکی از زیباترین رستوران‌های این کشور را به وجود آورده است.

رستوران آبشار فیلیپین

رستوران آبشار این مجموعه با دکور و فضایی منحصربه‌فرد، همراه با میزهای ساخته شده از چوب بامبو و فضای سبزی دلنشین، با چشم‌اندازی از آبشار «لاباسین» (Labassin) جلوه‌ای بی‌نظیر را رقم زده است. از طرفی منوی رستوران نیز بسیار متنوع است؛ از ماهی کبابی تا انواع خوراک‌های گوشتی در این رستوران پیدا می‌شود.

رستوران آبشار فیلیپین

لازم به اشاره است که آب این آبشار معدنی نیست و از سد لاباسین سرچشمه می‌گیرد. این مجموعه علاوه بر رستوران، از اقامتگاه، موزه، باغ گیاه‌شناسی و قایق‌های گردشی نیز بهره می‌برد.

قایق سواری در فیلیپین

این مجموعه در اوایل دهه‌ی ۹۰ قرن بیستم توسط یک زوج فیلیپینی آغاز به کار کرد و با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌های مختلف، به جایگاه کنونی رسید. بر اساس شعار این مجموعه، اسکودرو مکانی است که فرهنگ و تاریخ فیلیپین به اشتراک می‌رسند.

در هر صورت اگر گذرتان به این منطقه افتاد، حتما به دیدار و تجربه‌ی این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز بروید.

رستوران آبشار فیلیپین

مطالب مرتبط:

منبع Amusing Planet

دیدگاه