سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با اپلیکیشن امداد خودرو ایران در راه نمانید

اپلیکیشن امداد خودرو ایران یکی از برنامه‌هایی است که باید در گوشی افرادی که خودرو دارند وجود داشته باشد. از طریق این اپلیکیشن می‌توان در موارد ضروری درخواست امداد کرد و از سایر قابلیت‌های آن استفاده نمود. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

در ایران و البته جهان، سفر کردن با خودرو شخصی یکی از محبوب‌ترین انواع سفر است. اما باید توجه داشت که این روش یکی از پرخطرترین روش‌های سفر نیز محسوب می‌شود. زیرا سالانه افراد بسیار زیادی در جاده‌ها جان‌شان را در اثر تصادف از دست می‌دهند. ترافیک، بارش برف و باران، مسدود شدن راه و خراب شدن اتوموبیل از جمله مشکلات سفر کردن با خودرو شخصی هستند. خودرو‌های قدیمی به دلیل اینکه ساختار فنی ساده‌ای داشتند اغلب توسط رانندگانشان قابل تعمیر بودند اما خودرو‌های فعلی پیچیدگی زیادی دارند و به این سادگی نمی‌توان مشکلشان را شناسایی و رفع کرد. به همین دلیل سرویس‌هایی نظیر امداد خودرو وارد کار شده‌اند تا اتوموبیل‌هایی که خراب می‌شوند را امداد دهند. گردشگران در طول سفرشان می‌توانند با شماره ۰۹۴۴۰ تماس بگیرند و درخواست امداد کنند. البته لزوما نباید در مسیر‌های خارج از شهری از این سرویس استفاده کرد. زیرا این شرکت برای داخل شهر‌ها نیز خدمت رسانی دارد. چندی پیش اپلیکیشن اندرویدی امداد خودرو ایران نیز منتشر شد.

امداد خودرو

اپلیکیشن اندرویدی امداد خودرو ایران به صورت رسمی توسط این شرکت منتشر شده است و کاربران از طریق آن می‌توانند به اقدامات زیادی دسترسی داشته باشند. اگرچه تمام کارهایی که اپلیکیشن انجام می‌دهد از طریق تماس تلفنی به امداد خودرو نیز قابل انجام هستند اما بدون شک استفاده از اپلیکیشن راحت‌تر است. از جمله قابلیت‌های اصلی این برنامه می‌توان به ثبت درخواست امداد اشاره کرد. بعد از ثبت درخواست نیز امکان پیگیری آن وجود دارد. کاربران با کمک اپلیکیشن مذکور می‌توانند صورت حساب‌های مربوط به امداد‌های قبلی‌شان را مشاهده کنند و البته نکاتی در خصوص نگهداری و تعمیر خودرو فرا بگیرند. شیوه کار نیز بسیار ساده است. تنها کافی است که با وارد کردن اطلاعات شخصی و سپس اطلاعات مختصری از خودرو، در سیستم ثبت‌نام کنید تا به تمام قابلیت ‌های مذکور دسترسی داشته باشید. برای دانلود اپلیکیشن امداد خودرو ایران می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه