سفر اپ: با اپلیکیشن Ascape VR مجازی سفر کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: با اپلیکیشن Ascape VR مجازی سفر کنید

Ascape VR اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند است که سفر مجازی و ۳۶۰ درجه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. همراه کجارو باشید تا با Ascape VR و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

سفر کردن و گردش در سرتاسر جهان در حالی که روی مبل راحتی نشسته‌اید امری بسیار جالب است که تا چند سال پیش بسیار دور از ذهن بود. تکنولوژی‌های مختلفی در حال حاضر وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید روی مبل راحتی منزلتان بنشینید یا روی تخت خوابتان دراز بکشید و سفر کنید. گوگل چند سال پیش قابلیتی را تحت عنوان نمای خیابان یا همان Google Street View معرفی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانستند در خیابان‌های شهر‌های مختلف جهان قدم بزنند و به گشت و گذار بپدازند. با عرضه هدست‌های واقعیت مجازی، این موضوع رنگ و بوی جدیدی به خود گرفت و سرویس‌های زیادی در این خصوص شروع به کار کردند.

Ascape VR

Ascape VR نام سرویسی جالب و کاربردی است که از طریق آن می‌توان به سفر‌های ۳۶۰ درجه در سرتاسر جهان رفت. این سرویس که از طریق اپلیکیشن در اختیار دستگاه‌های هوشمند قرار گرفته به کاربرانش امکان می‌دهد که در بخش‌ها و مناطق مختلف جهان به گشت و گذار بپردازند. پرسه زدن در اطراف فیل‌ها، قدم زدن در لوکیشن فیلم جنگ ستارگان و آشنایی با فرهنگ مردم سرزمین‌های مختلف به سادگی از طریق اپلیکیشن Ascape VR قابل انجام است. کاربران باید توجه داشته باشند که این اپلیکیشن از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند اما امکان استفاده از آن بدون هدست نیز وجود دارد. پس اگر شما نیز می‌خواهید که به سادگی و بدون حرکت از روی مبل راحتی‌تان به سفر بروید، بهتر است از طریق لینک‌های زیر اپلیکیشن Ascape VR را که برای اندروید و iOS منتشر شده است دانلود کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه