مراکز خرید پاریس؛ از بوگرونل تا لا والی ویلاژ

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید پاریس؛ از بوگرونل تا لا والی ویلاژ

پاریس را بیشتر به خاطر برج ایفل و رود سن می‌شناسند اما یکی از بهترین کارها در این پایتخت عشق و زیبایی، خرید کردن است. برای آشنایی بیشتر با مراکز خرید پاریس با کجارو همراه باشید.

پاریس یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید کردن است. خریداران برای تجربه یک خرید بی‌نظیر قطعا باید از فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ دیدن کنند. دو تا از مشهورترین مراکز خرید، پرینتمپس (Printemps) و گالری لافایت (Galeries Lafayette) است که مجموعه‌ای از نام طراحان برندها و مدهای لوکس هستند و دقیقا روبه روی هم در بخش نهم قرار دارند. اگر به‌دنبال کالاهایی چون لوازم‌خانگی یا مبلمان می‌شد به BHV در بخش چهارم بروید. در ادامه به معرفی بهترین مراکز خرید پاریس می‌پردازیم.

بوگرونل پاریس (Beaugrenelle Paris)

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

بوگرونل پاریس در بخش پانزدهم روبه‌روی رودخانه سن قرار دارد. مساحت این مرکز خرید ۴۵۰۰۰ متر مربع است که در اواخر دهه ۱۹۷۰ ساخته شد و دوباره در اکتبر ۲۰۱۳ بعد از تعمیرات اساسی بازسازی شد. این مرکز خرید شامل بیش از ۱۰۰ مغازه مد، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، فروشگاه‌های زنجیره مانند مارک اند اسپنسر (Mark & Spenser)، ۱۰ رستوران، ۱۰ پرده سینما و یک پارکینگ به گنجایش ۱۱۰۰ اتومبیل است. پشت بام سرسبز و باغ این مجموعه خانه کندو‌ها و پرنده‌های زیبا است.

ساعت کار: هرروز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸:۳۰ شب.

ساعت کار رستوران‌ها و سینما: هرروز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا نیمه شب.

موقعیت مرکز خرید بگرنل پاریس روی نقشه

بیشتر بخوانید:

برسی ویلج (Bersy Village)


Cour Saint Emilion, Paris

اینجا محوطه ای سنگ‌فرش با مغازه‌های سفید و تراس‌های خلوت، با معماری‌ که سنگ و آهن، چوب و شیشه را با هم ترکیب کرده است. برسی ویلج محدوده‌ای ۱۵۰۰۰ متر مربعی شامل مغازه‌ها، انواع رستوران‌های هندی، فرانسوی، و غیره با قیمت‌های مناسب، کلوب‌ها و دیگر مراکز سرگرمی است. این منطقه جایی کوچک و دنج برای خرید کردن است و تفاوت بسیاری با فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ دارد پس پیشنهاد می‌کنیم اگرقصد قدم زدن و صرف غذا در فضای باز را ندارید این بازار را انتهای لیست خود قرار دهید. از امکانات برسی ویلج وجود یک پارکینگ با گنجایش ۳۰۰۰ اتومبیل است.

ساعت کار مغازه‌ها هرروز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.

موقعیت مرکز خرید برسی ویلج روی نقشه

بیشتر بخوانید:

کاروزل دو لوور (Carrousel du Louvre)

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

کاروزل دو لوور یک مرکز خرید زیرزمینی است که نامش از دو مکان مجاور، یعنی موزه لوور و میدان دو کاروزل گرفته شده است. داخل این مرکز خرید یک هرم واژگون قرار دارد که نقش مهمی در فروش کتاب راز داوینچی داشت. همچنین در اطراف این مرکز خرید باغ تویلری (یکی از کاخ های سلطنتی فرانسه)، تئاتر فرانسه و موزه اورسی نیز قرار دارند.

مساحت کاروزل ۱۰۲۰۰ متر مربع بوده و تاریخ ساخت آن به اکتبر ۱۹۹۳ بازمی‌گردد.

این مجموعه‌ی عظیم، لوکس و زیبا شامل ۶۰ مغازه و بوتیک با برندهای معتبر، انواع رستوران‌ها با منوها و قیمت‌های گوناگون، فود کورت و مک دونالد است. مغازه‌های اصلی آن عبارت‌اند از سفورا (Sephora)، اسپیریت (Espirit)، اولین اپل استور در فرانسه، مرکز چای برادران مریج (Mariage Freres) (این شرکت چای در سال ۱۸۵۴ توسط برادران هنری و ادوارد مریج افتتاح شد)، پلزیر دو پاریس (Plaisirs de paris)، سوارفسکی (شرکتی اتریشی تولیدکننده شیشه و کریستال‌، جواهرات و لوازم جانبی لوکس، شیشه عینک، شیشه تلسکوپ‌های پیشرفته، دوربین‌ها شکاری است. این شرمت در سال ۱۸۹۵ تاسیس شد)، پریگوت (Prigot)، و لو تنور (Le Tanneur) است.

چندین ورودی به موزه لوور در این مرکز خرید وجود دارد.

متاسفانه این مرکز خرید در ۳ فوریه ۲۰۱۷ توسط یک مرد ۲۹ ساله مصری مورد حمله تروریستی قرار گرفت و پیش از آن که مورد اصابت گلوله قرار گیرد یک سرباز را اندکی زخمی کرد.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید کاروزل دو لوور روی نقشه

بیشتر بخوانید:

فورم دی آل (Forum des Halles)

مراکز خرید پاریس

مراکز خرید پاریس

این مرکز خرید شامل ۱۵۰ مغازه، و ۱۷ رستوران است. انواع برندهای برتر دنیا در این مجوعه یافت می‌شود. سینما، استخر و باشگاه  این مرکز خرید شلوغ ترین سینمای اروپا است. فضای این مکان کاملا فرانسوی است و مکانی مناسب و دوست‌داشتنی برای تماشای نمایشگاه‌ها است. باغی که در این مجموعه وجود دارد به‌همراه تراس زیبایش مکانی بی‌نظیر برای گذارن اوقاتی شاد و پر از اکسیژن است.

از امکانات فورم می‌توان به دو میز خوش آمدگویی، توالت، مکان مخصوص کودکان، اتاق رلکسیشن، دستگاه خودپرداز، پارکینگ، اتاقک عکاسی، فوتوکپی و غیره اشاره کرد.

ساعت کار: هرروز به‌جز یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب.

یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر.

موقعیت مرکز خرید فورم دس ال روی نقشه

بیشتر بخوانید:

لا والی ویلاژ (La Vallee Village)

مراکز خرید فرانسه

این مرکز خرید که تنها ۳۵ دقیقه تا پاریس و ۵ دقیقه تا دیزلی لند پاریس فاصله دارد مجموعه‌ای از ۱۱۰ بوتیک لوکس مد است که مجموعه محصولات مد روز خود از کالکش قبل را با حداقل ۳۳ درصد تخفیف می‌فروشند. همچنین از خدمات و منوی‌های رستوران ها و کافه‌های این مجموعه می‌توان بهره‌مند شد. کالاهایی که در این فروشگاه عظیم به فروش می‌رسند عبارت‌اند از لوازم جانبی لوکس، کیف، لوازم شنا و ساحل، لوازم آرایشی، لباس، وایل مربوط به کودکان، لوازم آرایشی، لوازم مردانه،  از امکانات این مرکز خرید پارکینگ، دو محوطه مخصوص بازی کودکان، نمایشگاه هنری، و اینترنت بی سیم است.

به‌وسیله قطار و تاکسی می‌توان به این مرکز خرید دسترسی داشت.

ساعت کار: هرروز از ساعت 10 صبح تا 8 شب.

موقعیت مرکز خرید لا واله ویلج روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع parisinfo

دیدگاه