برترین گجت های سفر در سال ۲۰۱۷ (قسمت اول)

علی  کماسی
علی کماسی جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
برترین گجت های سفر در سال ۲۰۱۷ (قسمت اول)

امروزه زندگی ما با تکنولوژی کاملا عجین شده اما آیا می‌دانید برای سفر چه تکنولوژی‌هایی ضروری و کارآمد هستند؟ پس با کجارو همراه باشید تا با بهترین‌ گجت‌های ۲۰۱۷ برای سفر آشنا شویم.

زمانی که چمدان‌ خود را برای سفری دور یا نزدیک می‌بندید، می‌بینید که پر شده از تکنولوژی‌های مختلف. اما آیا تمام این تکنولوژی‌ها برای سفر ضروری هستند؟ کدام را باید همراه داشت و از کدام یک باید صرف نظر کرد؟ در ادامه به معرفی بهترین گجت‌های ۲۰۱۷ که مناسب‌ترین‌ها برای سفر هستند می‌پردازیم.

چمدان هوشمند بلواسمارت (Bluesmart smart Suitcase)

بلواسمارت

این چمدانی است که هر کاری انجام می‌دهد. شک نکنید، همه کار.

در حالی که ممکن است شما در کشوری بیگانه راه خود را گم کنید اما چمدان هوشمند شما هرگز گم نخواهد شد. در داخل این چمدان یک جی. پی. اس (GPS) نصب شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا چمدان خود را در هر گوشه از جهان که باشد پیدا کنید. پس دیگر نگران گم شدن چمدان خود نباشید.

چمدان بلواسمارت توسط یک اپ که روی تلفن همراه‌تان نصب می‌کنید کنترل می‌شود، البته تا زمانی که شارژ تلفن همراهتان تمام نشده باشد همه چیز رو به راه است. با این وجود باز هم جای نگرانی نیست. ابن چمدان شامل یک پاور بانک (شارژر همراه) بوده که بسته به گنجایش باتری این قابلیت را دارد تا تلفن همراه شما را ۶ مرتبه شارژ کند.

از دیگر قابلیت‌های این چمدان هوشمند، سیستم تشخیص میزان گنجایش چمدان است، به این معنا که اگر چمدان خود را بیش از حد پر کرده باشید به شما هشدار می‌دهد.

علاوه بر تمام مواردی که گفته شد یک قفل دیجیتال نیز روی این چمدان نصب شده که دست هر دزدی را از وسایل شما دور نگه می‌دارد.

درون چمدان بلواسمارت برای هر یک از وسایل شما فضا‌های مناسبی تعبیه شده است. شما با خیال راحت می‌توانید لپ‌تاپ خود را در محفظه مخصوص این چمدان قرار دهید.

می‌توانید این محصول را از Bluesmart به قیمت ۳۹۹ دلار خریداری کنید.

 بیشتر بخوانید:

قفل هوشمند

قفل هوشمند

با این که چمدان هوشمند بلواسمارت (که پیش از این راجع به آن صحبت شد) بسیار عالی به نظر می‌رسد اما ممکن است قیمت ۳۹۹ دلاری آن برابر با کل هزینه سفر شما باشد. حتی اگر یک وسیله ۱۰ دلاری بخرید و آن را به قفل‌های بلوتوثی مجهز کنید آن را به روز و تبدیل به یک تکنولوژی عالی کرده‌اید. این قفل با کمک اپلیکیشنی که روی تلفن همراه شما نصب می‌شود از تمام وسایلتان محافظت می‌کند. این بهترین راه حل برای مشکل هزینه، گم کردن کلید یا فراموش کردن آن‌ها است.

قیمت این قفل ۵۹/۹۹ پوند است.

بیشتر بخوانید:

شارژرهای خورشیدی، شارژرهای فندکی و پاور بانک‌ها

پاور بانک

یکی از گجت‌هایی که مطمئنیم همیشه هنگام خروج ازمنزل با خود به همراه دارید تلفن همراه هوشمندتان است. روشن نگه داشتن آن در طول یک سفر طولانی خود می‌تواند یک معضل به شمار رود که به همین خاطر شما همیشه به یک شارژر فندکی یا پاور بانک نیازمند هستید.

پاور بانک

ما ۲۰ پاور بانک برتر را بررسی کرده‌ایم که برترین آن‌ها از نظر ما Zendure A2 است. قدرت این پاور بانک ۶۷۰ میلی آمپر بوده و قابل حمل بودنش بر ویژگی‌های مثبت آن افزوده است. با این شارژر بسته به باتری آن می‌توانید تلفن همراه خود را ۲ تا ۳ بار شارژ کنید. این پاور بانک را می‌توانید از Amazon UK به قیمت ۲۵,۰۳۱ پوند خریداری کنید.

شارژرهای خورشیدی

مشکلی که پاور بانک‌ها دارند این است که در نهایت شارژشان به اتمام می‌رسد و مجبور می‌شوید دست به دامان یک منبع دیگر برای شارژ مجدد آن‌ها شوید؛ البته نه تا وقتی که دارنده یک شارژر خورشیدی باشید. همان طور که از نامش برمی‌آید این پاور بانک‌ها به وسیله انرژی خورشیدی یا هر منبع مادر دیگری شارژ می‌شوند. اگر در سرزمینی آفتابی و داغ زندگی می‌کنید این پاور بانک بسیار مناسب حال شما است. حتی زمانی هم که به مسافرت خارجی می‌روید و آداپتور خود را فراموش کرده‌اید این محصول بسیار کارآمد خواهد بود.

مدل SP-SC-0015 این پاوربانک با قیمت ۱۹/۹۹ و مدل SP-SC-0021 با قیمت ۴۹/۹۹ پوند فروخته می‌شود. قدرت مدل اول ۵۰۰ میلی آمپر بوده که برای مسافرت‌های پر از ماجراجویی بسیار مناسب است زیرا ضد آب بوده و محفظه بسیار محکمی از پلاستیک ABS دارد که آن از ضربه، آب، و هرچیز دیگری نگهداری می‌کند. این وسیله دارای یک پنل ۱.۲ واتی در قسمت جلو است که در مواقع ضروری باتری داخلی آن را افزایش می‌دهد.

نوع دیگر این پاور بانک با یک پنل ۵ واتی در جلوی محصول و قدرت ۶۰۰۰ میلی آمپر بسیار کاربردی است. در جعبه این محصول ۴ گیره وجود دارد که احتمالا بدین منظور در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند تا بتوان پاور بانک را از یک درخت آویزان کرد.

شارژر فندکی

اگر مجبور هستید مسافت طولانی را رانندگی کنید از شارژرهای فندکی استفاده کنید، تنها به خاطر داشته باشید که به مدت طولانی، زمانی که ماشین برای مدتی خاموش است آن را در جایگاه قرار ندهید.

بیشتر بخوانید:

تبلت‌ها و ای-ریدرها (E-readers)

تبلت

همه در زندگی روزمره  عاشق یک زنگ تفریح جانانه هستیم  اما از تماشای  تلویزیون‌های خود نمی‌گذریم. تبلت‌ها گزینه دیگر به عنوان بهترین سرگرمی هستند که به وسیله آن‌ها نه تنها می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی که از دست داده‌اید را ببینید؛ بلکه می‌توانید وارد اینترنت و صفحه‌های مجازی شوید یا اینکه بازی کنید.

مدل مورد علاقه ما 8in Samsung Galaxy Tab S2 است که می‌توانید از Amazon UK به قیمت ۲۶۰ تا ۲۸۰ پوند خریداری کنید.

برخی افراد تنها چیزی که نیاز دارند یک e-reader است با این تصور که در آفتاب دراز بکشند و یک کتاب خوب بخوانند. Amazon Kindle Voyage یکی از بهترین ای-ریدرها است که به قیمت ۱۶۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

مطالب مرتبط:

منبع pcadvisor

دیدگاه