رستوران های مارماریس، ترکیه؛ از میا مارماریس تا استیک هاوس

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
رستوران های مارماریس، ترکیه؛ از میا مارماریس تا استیک هاوس

مارماریس مقصدی زیبا در سفر به ترکیه به شمار می‌آید که مملو است از رستوران‌هایی با غذاهای بین‌المللی یا محلی. برای آشنایی بیشتر با رستوران‌های مارماریس با کجارو همراه باشید.

صرف غذا در مارماریس می‌تواند به تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران تبدیل شود. بیشتر رستوران‌ها و کافه‌های این شهر در کنار ساحل بنا شده‌اند، ازاین‌رو مکان‌هایی بسیار دلپذیر، پرطرفدار و مناسب برای گذران وقت و صرف غذا هستند. رستوران‌هایی که علاوه بر چشم‌اندازی زیبا دارای موسیقی زنده هستند این تجربه را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌های مارماریس می‌پردازیم.

میا مارماریس (Mia Marmaris)

رستوران میا مارماریس

بدون شک یکی از بهترین رستوران‌های مارماریس، میا مارماریس است که غذاهای آن طرفداران داخلی و خارجی بسیار دارد. برای خوردن و تجربه طعم واقعی غذاهای محلی و اصیل مارماریس این رستوران انتخاب مناسبی می‌تواند باشد. علاوه بر غذا، قیمت، فضا و سرویس‌دهی رستوران بسیار عالی است. چشم‌انداز میا مارماریس از دیگر نکات مثبت و جذابی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. همچنین یکی از بهترین بخش‌های رستوران موسیقی زنده است. طعم غذایی خوشمزه، چشم‌اندازی زیبا و نوای یک موسیقی کلاسیک، تجربه‌ای است تکرار نشدنی.

  • ساعت کار: هرروز از ساعت ۷ عصر تا ۱۲:۳۰ شب
  • تلفن:  ۲۵۲ ۴۱۳ ۲۰۶۰ ۹۰+
موقعیت رستوران میا مارماریس روی نقشه

بیشتر بخوانید:

استیک اند بار (Steak & Bar)

رستوران استیک اند بار مارماریس

رستوران استیک اند بار مارماریس

رستوران استیک اند بار به عقیده برخی جواهری پنهان از دیده‌ها است. این رستوران به‌دلیل قرار گرفتن در نزدیکی ساحل چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی دارد که چشمان هر بیننده‌ای را محسور خود می‌کند. علاوه بر منظره‌ی عالی غذای این رستوران خوشمزه و باکیفیت، فضا دلپذیر و سرویس‌دهی قابل‌قبول است. منوی رستوران شامل غذاهای اروپایی، ترکی و استیک بوده و گردشگران می‌توانند برای صرف هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به این مکان مراجعه کنند. در صورت تمایل می‌توانید پیش از رفتن میز رزرو کنید.

  • ساعت کار: هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۱ بامداد
  • شماره تلفن: ۹۰+ ۲۵۲ ۴۱۸ ۴۰۵۰
موقعیت رستوران استیک اند بار روی نقشه

 بیشتر بخوانید:

ریکیز چیپی (Ricky’s Chippy)

اگر به‌دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه اما ارزان می‌شد ریکیز چیپی بهترین گزینه است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی و فست فود است که با یک سرویس‌دهی خوب توسط کارکنان خوش برخورد به مشتریان عرضه می‌شوند. تمام غذاها خانگی و تازه هستند. با وجود قیمت مناسب غذاها اما همه چیز اعم از فضا و دکور رستوران قابل‌قبول و دلپذیر است. مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان‌وعده بین صبحانه تا ناهار، ناهار، شام و آخر شب را در ریکیز چیپی میل کنند. از امکانات رستوران می‌توان به تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، صندلی‌های بلند برای کودکان، ویلچیر و اینترنت بی‌سیم اشاره کرد. همچنین این مکان برای خانواده‌هایی که کودک به‌همراه دارند مناسب است.

  • ساعت کار: هرروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب
موقعیت رستوان ریکیز چیپی روی نقشه

کازینز استیک هاوس (Cousins Steakhouse)

رستوران کازینز استیک هاوس مارماریس

از دیگر رستوران‌های خوب مارماریس با قیمت مناسب رستوران کازینز استیک هاوس است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی، انگلیسی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران می‌شود. علاوه بر غذاهای خوشمزه، فضا و محیط رستوران صمیمی و دوست‌داشتنی بوده و سرویس‌دهی آن کاملا رضایت‌بخش است. مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده‌ها را در این مکان میل کنند. از جمله امکانات این رستوران بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، ویلچیر، اینترنت بی‌سیم و مواردی دیگر است.

  • تلفن: ۵۴۳ ۳۲۴ ۳۶۰۳ ۹۰+
موقعیت رستوران کازینز استیک هاوس روی نقشه

رستوران لا فرچون (La Fortune)

لا فرچون مارماریس

لا فرچون مارماریس

این رستوران که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد یک سرویس‌دهی عالی، فضا و چشم‌اندازی زیبا، و غذاهایی باکیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی و محلی است. صبحانه این مکان نیز در بین بومی‌ها محبوبیت خاص خود را دارد.

  • ساعت کار: هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد

مطالب مرتبط:

منبع tripadvisor

دیدگاه