عکاسباشی سری ۴۶: از ضیافت لاله ها تا سرشت

عمو عکاسباشی
عمو عکاسباشی دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
عکاسباشی سری ۴۶: از ضیافت لاله ها تا سرشت

به پاس احترام همراهی شما کاربران عکاسباشی تصمیم بر آن شد که انتخاب عکس منتخب به عهده‌ی شما باشد. در رای‌گیری کجارو شرکت کنید تا عکس دلخواهتان برنده این سری عکاسباشی شود. در ادامه با عکس‌های زیبای این هفته همراه کجارو باشید.

جناب آقای امیر حسین فرهادی با عکس «جاده بی نهایت» تبریک ما را به عنوان عکس برگزیده‌ی سری چهل و پنجم عکاسباشی پذیرا باشید.

جاده‌ی بی نهایت

جاده بی نهایت فرهادی

  • عکاس: امیر حسین فرهادی
  • مکان: وارک جنگلی باهنر، اراک
  • اینستاگرام: amirh0sain91

در ماه بهشتی اردیبهشت قرار داریم. در این موقع از سال، طبیعت پرده حجابش را کنار زده و زیبایی‌هایش را تمام و کمال به ما نشان می‌دهد. زیبایی‌هایی که همه‌ی ما را برای رفتن به آغوش طبیعت وسوسه می‌کند. گشت و گذار در دل این طبیعت دل انگیز و تنفس هوای تازه تقریبا بهترین کاری است که می‌توان در این موقع از سال برای فرار از روزمرگی‌ها و سختی‌های زندگی شهری انجام داد و چه بهتر که با استفاده از لنز بی ریای دوربین عکاسی کسانی را که به هر دلیلی امکان سفر کردن ندارند در این تجربه‌ی ارزشمند شریک کنیم. البته مثل همیشه به عکاسی از طبیعت محدود نیستید و می‌توانید از هر نوع جاذبه‌ی گردشگری برای ما عکس‌های خاطره انگیز و زیبا تهیه کنید.

تصمیم گرفتیم در عکاسباشی سه عکس برگزیده را با رای شما همراهان دوست داشتنی اعلام کنیم. در این سری از عکاسباشی نیز به پاس حمایت و همراهی شما دوستان به نفر اول فراخوان عکاسباشی از طرف اینستاچاپ یک پکیج ۵۰ تایی مستطیل خاطرات تقدیم خواهد شد.

اینستا چاپ اولین سرویس آنلاین ایرانی چاپ تصاویر مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که تلاش دارد بهترین همراه شما در نگهداری خاطراتتان باشد. لازم به ذکر است که این جایزه صرفا برای عکس‌های اینستاگرام نیست و شما می‌توانید عکس‌های دیگر خودتان را نیز چاپ کنید.

دو عکس انتخابی دیگر در مقالات کجارو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید همراه با عکس و ایمیل ارسالی در صورت تمایل نام کاربری اینستاگرام خود را نیز برای ما ارسال کنید تا در کنار عکستان منتشر شود. با کجارو همراه باشید تا در این عکاسباشی، به معرفی چند هنر زیبا از نگاه لنز دوربین شما بپردازیم.

سوی نور

عکاس: محمد حسین حیدری

مکان: تهران، بلوار ارتش

عکاسباشی

فرش قرمز

عکاس: بهمن فرجی

مکان: کردستان

عکاسباشی

ضیافت لاله ها

عکاس: مینا رهبری

مکان: تبریز، پارک ائل گلی 

عکاسباشی

سرشت

عکاس: پویا زارعی

مکان: کردستان

عکاسباشی

دوستان من در تحریریه کجارو عکس‌هایی را برای نشر انتخاب می‌کنند که علاوه بر زیبایی بصری (رنگ‌بندی، قاب‌بندی، میزان نور)، به بهترین شکل ممکن جاذبه مورد نظر را معرفی کند. سعی کنید از عکس‌های منتخب ما در سری‌های پیشین الگو بگیرید. عکس مورد نظر را حتما در یک خط توصیف کرده و در صورت تمایل آدرس اینستاگرام خود را نیز ذکر کنید تا در مجله ما به اشتراک گذاشته شود.

تا حد امکان سعی کنید از تمیز بودن لنز دوربین‌تان مطمئن شوید و زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید تا عکس‌هایی باکیفیت‌تر ثبت شود. همچنین اگر نمی‌دانید برای عکاسباشی از کجا شروع کنید،‌ حتما مقالات راهنمای عکاسی با موبایل ما را مطالعه کنید.

هنر خودتان را به آدرس ایمیل akasbash@gmail.com یا تلگرام عکاسباشی https://telegram.me/Akassbash ارسال کنید.

همراهی شما در این راه برایمان افتخار بزرگی است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه