تنها کیفی که برای سفر آخر هفته به آن نیاز دارید

رضا  حبیب زاده
رضا حبیب زاده سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
تنها کیفی که برای سفر آخر هفته به آن نیاز دارید

در سفرهای آخر هفته مطمئنا یکی از وسایلی که می‌تواند در جابجایی لوازم شخصی بسیار موثر باشد، نوع کیف یا چمدان ما است. در اینجا کیفی را معرفی می‌کنیم که از جهات مختلف برای سفر کوتاه مدت بسیار مناسب است. با کجارو همراه باشید.

هانا هایس (Hannah Hayes) نویسنده مجله اینترنتی Southern Living است. او ویراستار بخش سفر در این مجله است و تجربه خود در استفاده از کیف هرشل (Herschel) را به اشتراک گذاشته است. حال ببینیم که چرا هانا هایس هم چنان به کیف هرشل (Herschel) علاقه نشان می‌دهد؟

 

کیف هرشل

همچون خرید لباس شنا یا ماشین لباسشویی، خرید کیف مسافرتی نیز می‌تواند گزینه‌های گران‌قیمت و گیج‌کننده داشته باشد به طوری که بعد از دو ساعت هم نتوانید تصمیم خود را بگیرید. یک کیف دستی مورد تایید TSA هست ولی اگر یک جفت کفش بیشتر در آن بگذارید آیا از گیت بازرسی رد می‌شود؟ آیا نیاز به کیف چرخ‌دار دارید که در دسته آن یک شارژر گوشی قرار داشته باشد یا اینکه این ویژگی هم مثل فلاپی دیسک بعد از مدتی به درد نخواهد خورد؟

کیف هرشل

پاسخ به این سوالات احتمالا دشوار باشند. در اکثر موارد سوال مردم این است که چه کیفی برای سفر آخر هفته مناسب است در عین حال که این کیف مورد بازرسی قرار نخواهد گرفت یا اینکه برای سفر جاده‌ای استفاده خواهد شد.

در دنیای وبلاگ نویسان و اینستاگرام، تنها چیزی که نیاز به انجام آن است اینکه یک عینک آفتابی، یک پلیور، یک کتاب و گوشی‌تان را درون یک کیسه بزرگ انداخته و اکنون شما برای رفتن به ساحل به مدت ۲۴ ساعت آماده‌اید.

کیف هرشل

برای یک گردشگر واقع‌گرا، من کیف لوازم شخصی جدید هرشل را پیشنهاد می‌کنم. من دو سال از کیف خودم استفاده کردم و هنوز هم آن را دارم. در این مدت این کیف برای من بسیار موثر واقع شده است و اغلب برای سفرهای طولانی که شامل پرواز هم می‌شود آن را با خود می‌برم. چون بدون چرخ است به ندرت توجه کارمندان بازرسی بار مسافران را جلب می‌کند ولی به راحتی هم قابل‌حمل است. پهنای بند آن نیز به اندازه کافی است به گونه‌ای که وقتی آن را پر می‌کنم نیز می‌توانم به راحتی آن را جا به جا کنم. یک بار در محل ملاقات فرودگاه هارتسفیلد - جکسون در آتلانتا در حدود ۳۰ دقیقه به دلیل ازدحام به تنه مردم برمی‌خوردم در حالی که کیف در شانه‌های من به اطراف پرتاب می‌شد.

کیف هرشل

در حالی که اکثر کیف‌های همراه دارای کیسه‌هایی با اضلاع موازی برای جاگذاری البسه، کفش، لوازم آرایش، لپ‌تاپ یا حتی سشوار هستند، کیف هرشل برای تمام اشیا با هر شکلی مطابقت دارد.

برای مثال، من همه چیزهایم را که برای خواب نیاز دارم درون کیف روی هم قرار می‌دهم. وقتی انبوهی از لباس را بخواهم با خودم ببرم مثل دو لباس، سه تاپ و یک دامن، آن‌ها را مثل رول می‌پیچم. آن‌ها را روی لپ‌تاپ، کفش‌ها و لوازم آرایشم در پایین کیف قرار می‌دهم و وقتی به مقصد رسیدم آن‌ها را باز کرده و دوباره روی هم قرار می‌دهم.

کیف هرشل

تا اینجا هنوز بهترین قسمت کیف را توضیح نداده‌ام. این کیف همچنین دارای یک جیب است که می‌توانید داخل آن یک یا دو جفت کفش قرار دهید تا به لباس‌هایتان مالیده نشوند. شخصا از آن به عنوان مکانی برای لباس‌های کثیفم استفاده می‌کنم تا نو بودن قسمت اصلی کیف را خراب نکند.

در حالی که با پرداخت ۷۰ تا ۹۰ دلار برای کیفی که در حد سه ساندویچ برای یک پیک‌نیک جا دارد، می توان گزینه‌های ارزان‌تر خرید که در حد چمدان یا ظرفیت ماشین لباسشویی جا دارد.

مطالب مرتبط:

منبع Southern Living

دیدگاه