سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
سفر اپ: Localeur بانک اطلاعاتی شهرهای آمریکا

Localeur اپلیکیشنی مناسب برای گردشگران است که از طریق آن می‌توانند بهترین مکان‌های منطقه سفرشان را بر اساس اطلاعات مردمان محلی شناسایی کنند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

داشتن سفری لذت بخش، آرزوی هر گردشگری است. برخی از افراد با وجود اینکه می‌خواهند سفری عالی را تجربه کنند و در طول سفر به بهترین مکان‌های ممکن بروند، اما به دلیل عدم آشنایی با منطقه نمی‌توانند در این امر موفق شوند. چنین افرادی تمام سفر را به دنبال یافتن مکانی مناسب هستند و زمان‌شان را صرف چنین کاری می‌کنند. البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که مردم محلی بیشتر از هر فرد دیگری مکان‌های عالی آن منطقه را می‌شناسند. به همین دلیل بهتر است که در طول سفر به سراغ مردم محلی بروید و از آن‌ها پرس و جو کنید. اما جالب‌تر اینکه سرویسی به نام Localeur این کار را پیش از شما انجام داده است.

localeur

Localeur پایگاه داده‌ای غنی از اطلاعات مفید برای گردشگران دارد که همگی توسط مردم محلی گردآوری شده‌اند. این سرویس بیش از 25 شهر آمریکا را شامل می‌شود که مردم محلی آن‌ها ریز و درشت جاذبه‌های شهرشان را وارد سیستم کرده‌اند و گردشگران می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. از طریق اپلیکیشن Localeur می‌توان به سادگی بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی، بهترین رستوران، بهترین مکان برای صخره نوردی و موارد این چنینی را یافت. لازم به ذکر است که شهر‌های دیگر آمریکا به زودی به این سرویس اضافه خواهند شد. شما نیز می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این اپلیکیشن را دانلود کرده و سفر لذت بخش‌تری داشته باشید.

??????

??????

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه