هتل های مشهد

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های مشهد

شهر مشهد از شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در طول سال است و مسافران زیادی با تور مشهد یا به‌صورت مجزا به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران خارجی نیز برای زیارت حرم امام رضا، علاقه‌مند به سفر به مشهد هستند. استقبال بالای مسافران از این شهر مذهبی سبب رونق بهترین هتل های مشهد شده است. در این شهر گزینه‌های زیادی برای اقامت در هتل پیش روی شما قرار دارد. از لوکس‌ترین هتل‌ها گرفته تا هتل‌های ارزان و باکیفیت، در این شهر به مسافران خدمات ارائه می‌دهند. در ادامه ما به معرفی بهترین هتل های شهر مشهد از نظر نزدیکی به حرم امام رضا، مرکز شهر و جاهای دیدنی مشهد و همین طور رضایت بالای مسافران می‌پردازیم.

با بهترین هتل های مشهد آشنا شوید:

هتل قصر طلایی

نمای بیرون هتل قصر طلایی با نورپردازی شب

منبع عکس: سایت هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر مشهد است که در خیابان امام رضا جای گرفته است. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا واقع شده است و ۲۰ طبقه دارد. هتل قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و معماری زیبا و دکوراسیون داخلی آن توجه گردشگران را به خود جلب کرد. فاصله این هتل تا دیدنی‌های مرکز شهر زیاد نیست، اما برای بازدید از جاذبه‌های برجسته‌ای مانند طرقبه و شاندیز باید مسیر زیادی را طی کنید.

هتل قصر طلایی در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و پارکینگ اختصاصی آن ظرفیت پذیرش ۳۵ خودرو را دارد. اتاق‌های این هتل بالکن و دسترسی مناسب به اینترنت دارند و شبکه پخش فیلم داخل اتاق‌ها فعال است. از امکانات ورزشی این هتل نیز می‌توان به سالن بدن‌سازی، استخر، سالن ماساژ و سونا اشاره کرد. در هتل قصر طلایی آتلیه اختصاصی و خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز وجود دارد که با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این هتل گشت شهری و سرویس رفت و برگشت به مسافران ارائه نمی‌کند و ترانسفر فرودگاهی تنها برای برخی اتاق‌های آن رایگان است.

هتل درویشی

نمای داخلی سوئیت هتل درویشی مشهد

منبع عکس: سایت هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل‌های شهر مشهد در جوار خیابان امام رضا و نزدیک به حرم است که ۲۳ طبقه دارد. این هتل لوکس در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و در حال حاضر ۲۲۳ اتاق دارد. بین اتاق‌های این هتل تعدادی به‌صورت سوئیت‌های اختصاصی و VIP هستند و طراحی زیبا و جالب‌توجهی دارند.

هتل درویشی سوئیت‌های اختصاصی با طراحی‌های ویژه‌ و معماری هندی، عربی، مصری، چینی، ایران اسلام و ایران باستان دارد. برخی از این سوئیت‌ها دوبلکس هستند

از امکانات هتل درویشی می‌توان به شبکه پخش فیلم داخل اتاق‌ها، گیم نت، پارک کودک، سرویس رفت و برگشت حرم و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد و اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی، سونا، جکوزی، زمین ورزشی و سالن بیلیارد از امکانات ورزشی این مجموعه هستند. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان و سالن استخر ندارد.

هتل درویشی در مرکز شهر مشهد قرار دارد و به همین فاصله آن از برخی جاذبه‌های گردشگری این شهر کمتر از دو کیلومتر است؛ با این وجود بسیاری از جاهای دیدنی مشهد و مراکز خرید این شهر نیز از این هتل دور هستند. در اتاق‌های این هتل بالکن تعبیه نکرده‌اند و کافه و رستوران این مجموعه نیز روباز نیست. برای مصرف اینترنت نیز محدودیت‌هایی وجود دارد و در اتاق‌ها دسترسی به اینترنت وای‌فای نخواهید داشت.

هتل بین المللی قصر

نمای داخلی سوئیت هتل بین المللی قصر

منبع عکس: سایت هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر از قدیمی‌ترین هتل های پنج ستاره در شهر مشهد است و در خیابان امام رضا قرار دارد. این هتل نخستین بار در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد و تا سالیان دراز از آن به‌عنوان بهترین هتل مشهد یاد می‌شد. در سال ۱۳۹۶ این هتل را به‌صورت کامل بازسازی کردند و امکانات رفاهی و استاندارد در سطح جهانی به آن اضافه شدند. هتل قصر فاصله بسیار کوتاهی تا حرم امام رضا دارد و مسافران آن می‌توانند با پای پیاده به حرم بروند.

هتل بین المللی قصر امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی، شبکه پخش فیلم، سالن ماساژ، اتاق بدن‌سازی، سونا، سالن بیلیارد، استخر، پارک کودک، کافی نت، صرافی، کتابخانه و آتلیه دارد. خانواده‌ها می‌توانند از خدمات نگهداری کودک نیز با پرداخت هزینه استفاده کنند. اقامت در این هتل برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بین دو تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

هتل جواد

نمای ورودی ساختمان هتل جواد مشهد از نمای پایین

منبع عکس: سایت پرشین هتل، عکاس نامشخص

هتل جواد یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر مشهد در خیابان امام رضا است. این هتل در سال ۱۳۹۱ ساخته شد و به‌دلیل نزدیکی به حرم و کیفیت بالا مسافران به‌خوبی از این هتل استقبال کردند. هتل جواد هشت طبقه و ۱۰۵ اتاق دارد. اقامت در این هتل برای کودکان کمتر از سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بالای سه سال هزینه‌ها به‌صورت کامل دریافت می‌شود.

از مهم‌ترین امکانات هتل جواد مشهد می‌توان به پارکینگ اختصاصی، شبکه پخش فیلم، سالن ورزشی، سونا و کتابخانه اشاره کرد. این هتل استخر و پارک کودک ندارد و برای استفاده از اینترنت نیز محدودیت خواهید داشت. 

هتل مدینه الرضا

ورودی ساختمان هتل مدینه الرضا از نمای پایین

منبع عکس: سایت دیجیاتو، عکاس نامشخص

هتل مدینه الرضا از هتل های پنج ستاره مشهد است و در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی قرار دارد. این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا حرم امام رضا دارد و مسافران ساکن در آن می‌توانند این مسافت را به‌صورت پیاده طی کنند. هتل مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و در معماری آن طراحی سنتی ایرانی به چشم می‌خورد. این هتل ۱۸ طبقه و ۲۸۸ سوئیت و اتاق دارد و به برخی اتاق‌ها ترانسفر فرودگاهی رایگان ارائه می‌دهد.

از امکانات هتل مدینه الرضا می‌توان به شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، کتابخانه، اتاق چمدان و آتلیه عکاسی اشاره کرد و سالن ماساژ، استخر، جکوزی و اتاق بازی از امکانات ورزشی این هتل هستند. هتل مدینه الرضا سالن ورزش و بدن‌سازی، پارک کودک و فضای سبز ندارد.

اقامت در هتل مدینه الرضا برای کودکان زیر دو سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بین دو تا ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. این هتل اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها و لابی دارد و خدمات مناسبی نیز به معلولان ارائه می‌کند.

هتل پردیسان

نورپردازی ساختمان هتل پردیسان مشهد در شب میان درختان

منبع عکس: سایت سفر با تو، عکاس نامشخص

هتل پردیسان یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره در شهر مشهد است که نسبت به سایر هتل های لوکس مشهد فاصله بیشتری تا حرم امام رضا دارد. این هتل در بزرگراه کلانتری مشهد و در جوار پارک صدا و سیما قرار گرفته است و چشم‌اندازی زیبا به فضای سبز اطراف دارد. اگر در سفر به مشهد به‌دنبال اقامت در هتلی لوکس و دنج هستید، هتل پردیسان برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. هتل پردیسان گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری را به دست آورده است و مورد توجه گردشگران خارجی زیادی قرار دارد.

هتل پردیسان در حدود ۱۳ کیلومتر تا حرم امام رضا فاصله دارد و پیمودن این مسیر در حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. این هتل را در سال ۱۳۸۱ ساخته‌اند؛ اما در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. اقامت کودکان زیر دو سال به‌همراه خانواده در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بین دو تا ۶ سال هزینه‌ها با ارائه سرویس به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شوند.

از امکانات هتل پردیسان می‌توان به روم سرویس، اینترنت در اتاق، سیستم اجاره خودرو و استخر اشاره کرد. این هتل سرویس ترانسفر فرودگاهی را تنها به بعضی اتاق‌ها ارائه می‌کند و گشت شهری و حرم نیز ندارد.

هتل الماس ۲

نورپردازی ساختمان هتل الماس ۲ در نمای بیرونی در شب

منبع عکس: سایت هتل الماس ۲

هتل الماس ۲ یکی دیگر از هتل‌های لوکس مشهد در خیابان امام رضا است. این هتل زیر مجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای الماس است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. در طراحی معماری هتل الماس ۲ تلفیقی از معماری ملل به چشم می‌خورد و موزه‌ای از آثار هنری جهان در این هتل دایر است. در طراحی داخلی هتل الماس ۲ نمونه‌هایی از طراحی ایران باستان، روم باستان و سبک‌های آفریقایی، عربی و روسی را می‌توانید ببینید. با اقامت در سوئیت‌های اختصاصی این هتل می‌توانید دکوراسیون ویژه موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

سوئیت‌های ملل در هتل الماس ۲ با طراحی دکوراسیون تاریخی از مناطق مختلف جهان، بهترین بخش‌های این هتل هستند و امکانات ویژه‌ای دارند

در هتل الماس ۲ امکاناتی مانند اتاق سیگار، اتاق چمدان، پارکینگ اختصاصی و شبکه پخش فیلم وجود دارد. امکانات ورزشی این هتل شامل استخر، اتاق ماساژ، سونا و جکوزی می‌شوند و این هتل سالن ورزشی، وسایل بدن‌سازی و پارک کودک ندارد. اقامت کودکان زیر پنج سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و برای کودکان بین پنج تا ۱۲ سال با سرویس‌دهی به‌صورت نیم‌بها است.

استعمال دخانیات به‌جز در اتاق سیگار در تمام قسمت‌های هتل الماس ۲ ممنوع است. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سرویس رایگان به حرم و اینترنت رایگان به همه ساکنان هتل ارائه می‌شود و اقامت به‌همراه سه وعده غذایی، پذیرایی عصرانه، مینی بار رایگان و یک بار استفاده روزانه از منوی نوشیدنی کافه هتل، مخصوص ساکنان سوئیت‌های اختصاصی ملل است.

هتل مشهد

هتل مشهد؛ منبع عکس: گوگل‌ مپ؛ عکاس: مهدی میری

منبع عکس: گوگل مپ، عکاس: مهدی میری

هتل مشهد یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های چهار ستاره در شهر مشهد است که در نزدیکی حرم قرار دارد. چشم‌انداز این هتل به بارگاه امام رضا است و فاصله نزدیک آن تا حرم سبب استقبال مسافران زیادی از آن می‌شود. هتل مشهد در سال ۱۳۵۳ افتتاح شد، اما در سال ۱۳۹۹ به‌طور کامل آن را بازسازی کردند.

هتل مشهد ۱۰ طبقه دارد و ۱۳۷ اتاق آن شامل اتاق‌های یک تخته تا سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه می‌شوند. استفاده از اینترنت در لابی هتل محدودیت ندارد و در اتاق‌ها نیز دسترسی به اینترنت خواهید داشت. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان میز تحریر در اتاق‌ها، صندوق امانات، اتاق چمدان، شبکه پخش فیلم و پارکینگ اختصاصی را نام برد. هتل مشهد استخر، سالن ورزشی، اتاق ماساژ، سالن بدن‌سازی، اتاق بازی و پارک کودک ندارد.

اقامت در هتل مشهد برای کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان است و هزینه‌های اقامت برای کودکان بین سه تا هشت سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. این هتل سرویس رفت و برگشت فرودگاهی با دریافت هزینه به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل هما ۱

ورودی ساختمان هتل هما ۱ و پرچم های مقابل آن

منبع عکس: سایت تاپ تراول، عکاس نامشخص

هتل هما ۱ از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که در گذشته با نام هتل هایت شناخته می‌شد. این هتل در سال ۱۳۵۲ در محله احمد آباد مشهد به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل بازسازی شد. هتل هما ۱ با فضای سبز مناسب و امکانات جالب توجه از محبوب‌ترین هتل های لوکس مشهد به شمار می‌رود و در طول سال نیز تخفیف‌های مختلفی برای استفاده از زمین‌های ورزشی و بوفه صبحانه به مسافران ارائه می‌دهد.

فاصله هتل هما ۱ تا حرم امام رضا در حدود ۶ کیلومتر و ۱۰ دقیقه است. این هتل به ایستگاه مترو و وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی مناسبی دارد و در محدوده خارج از طرح ترافیک واقع شده است. اقامت برای کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس در این هتل رایگان است و هزینه‌ها برای کودکان بین سه تا هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شوند.

از امکانات داخل اتاق‌ها در هتل هما ۱ می‌توان به چای ساز، صندوق امانات و میز تحریر اشاره کرد. این هتل پارک کودک، چایخانه سنتی، شبکه پخش فیلم، زمین تنیس و پیست دوچرخه سواری نیز دارد؛ اما خدمات و امکاناتی مانند استخر، اتاق ماساژ، سالن ورزش و بدن‌سازی، خدمات نگهداری کودک و گشت شهری به مسافران ارائه نمی‌دهد.

هتل هما ۲

سردر ورودی و نمای بیرونی هتل هما ۲ در مشهد

منبع عکس: سایت گروه هتل‌های هما

هتل هما ۲ در شهر مشهد یکی دیگر از هتل‌های گروه هما است و در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد. این هتل در حدود ۲۵ سال بعد مورد بازسازی کامل قرار گرفت و امکانات آن گسترش یافتند. هتل هما ۲ در فاصله حدودی هشت کیلومتر از حرم امام رضا قرار دارد و پیمودن این فاصله در حدود ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. هتل هما ۲ انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به مناطق دنج و خلوت است.

از امکانات هتل هما ۲ می‌توان به اتاق چمدان، چایخانه سنتی، مرکز خرید، زمین تنیس، جکوزی، پارک کودک، زمین ورزشی و کافی نت اشاره کرد. این هتل استخر و فضای سبز مناسب برای پیاده روی میهمانان نیز دارد. پذیرش کودکان زیر سه سال به‌همراه خانواده رایگان و برای کودکان بین سه تا هفت سال در صورت عدم استفاده از سرویس به‌صورت نیم‌بها است.

پرسش‌های متداول

سبک معماری هتل درویشی مشهد چیست؟

هتل درویشی سوئیت‌های اختصاصی با طراحی‌های ویژه‌ و معماری هندی، عربی، مصری، چینی، ایران اسلام و ایران باستان دارد.

هتل بین المللی قصر مشهد در چه سالی افتتاح شد؟

این هتل نخستین بار در سال ۱۳۵۶ افتتاح شد و تا سالیان دراز از آن به‌عنوان بهترین هتل مشهد یاد می‌شد.

کدام هتل مشهد دارای گواهینامه بین‌المللی رضایت مشتری است؟

هتل پردیسان گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری را به دست آورده است و مورد توجه گردشگران خارجی زیادی قرار دارد.

در کدام یک از هتل‌های مشهد استعمال دخانیات ممنوع است؟

استعمال دخانیات به‌جز در اتاق سیگار در تمام قسمت‌های هتل الماس ۲ ممنوع است.

نویسنده: مینا بهزادی‌منش