تجربه گردش با افراد مشهور در شهر با اپ دتور (Detour)

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
تجربه گردش با افراد مشهور در شهر با اپ دتور (Detour)

اگر می‌خواهید تجربه جدیدی را در سفرهای خود امتحان کنید و با افراد مشهور در شهرهای دنیا قدم بزنید با کجارو همراه باشید.

مقاله‌های مرتبط:

هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که هنگام سفر کمی شهامت به خرج دهیم و از مکان‌های کمتر شناخته شده دیدن کنیم مخصوصا اگر به همراه شخصی باشیم که کاملا مکان را می‌شناسد. حالا به لطف اپلیکیشن راهنمای صوتی دتور (Detour) که در ۱۹ شهر در سرتاسر دنیا فعال است، تنها چیزی که برای پیدا کردن یک راهنمای محلی نیاز دارید یک تلفن همراه است. در ادامه با این افراد و امکانات این اپ بیشتر آشنا می‌شویم.

دتور

افراد متخصص محلی دتور شامل فیلم‌ساز، کن برنز (Ken Burns) که شما را در محله بروکلین همراهی می‌کند، بازیگر سینما جول گری (joel Grey) که اطراف برادوی را به شما نشان می‌دهد و سرآشپز مارکوس سامولسن (Marcus Samuelsson) که شما را با محله هارلم آشنا می‌کند، می‌شوند.

دتور

همچنین این اپ به شما واقعیت افزوده را پیشنهاد می‌دهد که طی آن بازدیدکنندگان می‌توانند تغییراتی که برای مکان مورد نظر طی زمان گذشته اتفاق افتاده را ببینند. اولین بار این سرویس در سانفرانسیسکو فعال شد و در حال حاضر بیشتر مقصدهای گردشگری محبوب در آمریکا، اروپای غربی و آسیا را پوشش می‌دهد.

این اپلیکیشن حداقل برای اولین ۱۰ دقیقه برای تمامی تورها رایگان است. اما اگر به آن علاقه‌مند شدید کل تور را می‌توانید در ازای ۵ دلار دانلود کنید.

تور‌های جدید این اپ شامل تور آتش بزرگ، که اطلاعاتی در مورد چگونگی آتش سوزی بریتانیا در سال ۱۶۶۶ را نشان می‌دهد، تور پوتلاندیا (Potlandia) که رابطه پورتلند با مارجوانا را نشان می‌دهد و تور برد وارز (bread Wars) که رقابت بین نان باگت و نان قهوه‌ای را در شش ناحیه از فرانسه به روایت لین مالارد (leanne mallard) است، می‌شود.

پس اگر قصد دارید در آینده به سفر بروید هندزفری را فراموش نکنید.

مطالب مرتبط:

منبع travel+leisure

دیدگاه