اسکیت برد هوشمند اسپکترا

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
اسکیت برد هوشمند اسپکترا

 اسپکترا، اسکیت بردی هوشمند، قابل حمل و بسیار پر قدرت است که قطعا رفت و آمد شما را متحول خواهد کرد. با کجارو باشید.

صفر تا صد سرعت را با اسکیت برد اسپکترا اینتلیجنت (Spectra Intelligent) تجربه کنید. این اسکیت برد با قابلیت حمل فوق‌العاده آسان می‌تواند رفت و آمد شما را سهولت ببخشد. اسپکترا اولین و تنها اسکیت برد دارای سیستم کنترل حرکتی، ترمز ABS و اپلیکیشن کنترلی است. حرکات بدن و سبک سواری شما را شناسایی و در راندن اسکیت برد به شما کمک می‌کند.

اسکیت برد

فقط پنج دقیقه لازم است تا نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. این اسکیت برد دارای یک موتور کوچک ۸ سانتی‌متری است که برای بالا رفتن از سربالای‌هایی با شیب ۱۵ درجه تعبیه شده است

علاوه بر این، ترمزهای فوق العاده هوشمند این دستگاه به محض نیاز فعال می‌شوند. در واقع، تنها اسکیت برد دنیا با کوچک‌ترین ترمزهای ABS است. ترمزهای اسپکترا در صورت نبود اسکیت سوار (مثلا جدا شدن اسکیت سوار از اسکیت برد) یا شرایط نامناسب خود به خود فعال می‌شوند و مانع بروز حادثه برای اسکیت سوار و تخته اسکیت می‌شود.

اسکیت برد

همچنین، این اسکیت برد دارای سنسور حساس به فشار برای کنترل سرعت است. برای تغییر سرعت کافی است وزن خود را به یک سمت سوق دهید. از همه این ویژگی‌ها که بگذریم، این وسیله‌ی جمع و جور و در عین حال قدرتمند، با هر بار شارژ کامل با سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت، مسیری حدود ۲۲ کیلومتر را طی می‌کند.

اسکیت

طول این اسکیت برد تنها ۵۰ سانتی‌متر است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید در هر شرایطی آن را همراه خود داشته باشید. و در آخر، اسپکترا دارای چراغ‌های هوشمند LED در جلو و عقب است که هشدار خوبی برای اسکیت سواری در شب است.

اسکیت

برای حرکت به جلو کافی است به جلو خم شوید تا سرعت بگیرید.

اسکیت برد

اپلیکیشن اسپکترا امکان به اشتراک گذاشتن مسیرهای حرکتی، کشف مکان‌های جدید و حتی تنظیم سرعت را برای شما فراهم می‌سازد.

از این اپلیکیشن می‌شودبه عنوان کنترل از راه دور نیز استفاده شود. سرعت اسکیت برد هم با استفاده از اسکرین و هم دکمه‌های تنظیم صدا قابل تغییر و تنظیم است.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع indiegogo

دیدگاه