۲۱ هتل مجلل و لوکس دنیا، تجربه اقامت در بهترین‌های زمین (قسمت دوم)

عماد جعفری
عماد جعفری شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
 ۲۱ هتل مجلل و لوکس دنیا، تجربه اقامت در بهترین‌های زمین (قسمت دوم)

هتل‌های مجلل و لوکس دنیا، با امکانات رفاهی عالی، رستوران‌های شیک و آراسته، فضای داخلی منحصر به فرد و چشم اندازهای شگفت انگیز، به تنهایی از دیدنی‌های  شهر مامن خود هستند. با کجارو همراه باشید.

امروزه انتخاب هتل‌ برای اقامت، به عنوان بخش مهمی از برنامه سفر گردشگران و جهان گردان شناخته می‌شود. همین عامل، سرمایه‌گذاران و هتل‌داران را به رقابت تنگاتنگی برای ارائه خدمات بهتر فرا می‌خواند. هتل‌های مجلل و لوکس دنیا به طراحی داخلی بی‌نظیر، تزئینات و آذین بندی‌های شگفت آور، امکانات رفاهی شایسته و رستوران‌ها و اسپاهای (چشمه آب‌گرم) منحصر به فرد خود شتاخته می‌شوند. همراه با کجارویی‌ها به ۲۱ هتل مجلل دنیا نگاهی داریم و مختصری به معرفی هتل‌های لوکس دنیا می‌پردازیم، همچون همیشه با کجارو همراه باشید.

هتل دابل تری (DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station)

هتل دابل تری

هتل دابل تری که در نزدیکی مرکز شهر آمستردام و ایستگاه اصلی قطار این شهر قرار دارد، یک گزینه راحت برای شما خواهد بود. تمامی جزئیات در این هتل به‌خوبی رعایت شده و امید می‌رود تا تجربه‌ی لذت بخشی را به گردشگران خود هدیه کند.

هتل سوهو استانبول (Soho House Istanbul)

هتل سوهو استانبول

هتل سوهو یکی از ساختمان‌های تاریخی و زیبا در منطقه‌ی بِی‌اقلو استانبول است. این کاخ زیبا در سال ۱۸۷۳ به درخواست کشتی‌ساز ثروتمند ایتالیایی، ایگنازیو کوربی، بنا شد و بهترین مصالح ساختمانی در آن به کار رفت. در ساخت این بنا از هنرمندان پرآوازه‌ای دعوت شد تا صحنه‌های اساطیری یونان باستان را در راهروی ورودی و آسمانه آن به نگاره بکشند.

گرند فردیناند (Grand Ferdinand)

گرند فردیناند

گرند فردیناند که در سال ۲۰۱۵ گشایش شد، نمادی از تجمل و اشرافیت در شهر ونیز برای گردشگران مدرن برشمرده می‌شود. بسیاری از تزئینات برجسته همانند شمعدان‌هایی با شمع‌های واقعی که هر روز روشن می‌شوند در سراسر این ساختمان به چشم می‌خورد. به‌علاوه یک دستگاه خودروی مازراتی و یک دستگاه خودروی جگوار برای اجاره در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

گرند آمور (Grand Amore)

هتل لوکس

هتل گرند آمور در شهر فلورانس تنها ۱۱ اتاق داشته و خدمات ویژه‌ای به گردشگران پیشکش می‌کند. گردشگران پیش از اقامت در هتل یک فرم از اولویت‌های خود، از مدل گل‌های درون اتاق گرفته تا میزان سفتی تشک‌ها، را پر می‌کنند. هدف از این کار این است تا گردشگران احساس کنند که در خانه‌ی خود هستند.

هتل چهارفصل سئول (Four Seasons Hotel Seoul)

هتل چهارفصل سئول

هتل چهارفصل سئول دارای ۳۱۷ اتاق و سوئیت است که تمامی آن‌ها دارای تخت‌های قابل تنظیم برای آسایش گردشگران در هنگام اقامت هستند. به‌علاوه، خدمات ویژه‌ای مانند نظافت دو بار در روز اتاق‌ها و سرویس غذای ۲۴ ساعته، هتل چهارفصل را متمایز می‌کند. مراکز درمانی و ورزشی همراه با استخر شنا، زمین گلف مجازی و اتاق پیلاتس، هتل چهارفصل سئول را به یک هتل لوکس و برتر تبدیل کرده است.

هتل کانال اویی ۵۸

(Canal Huis 58)

هتل کانال اویی ۵۸

این هتل که در نزدیکی یکی از رودخانه‌های زیبای شهر آمستردام واقع شده است، می‌تواند به دست بالا ۱۰ تن در چهار اتاق خدمات ارائه دهد. آذین این هتل بسیار چشمگیر اما سنتی بوده و از ویژگی‌های کلاسیک هلندی همانند کاشی‌های آبی‌رنگ و لوازم آنتیک بهره می‌برد.

هتل آمان توکیو (Aman Tokyo)

هتل آمان توکیو

هتل آمان توکیو یکی از هتل‌های بسیار پیشرفته و زیبا و نخستین هتل این مجموعه در کشور ژاپن به شمار آورده می‌شود. این هتل دارای فضایی آرام در میان این شهر شلوغ است و از باغچه‌ی داخلی، استخر شنا و اسپا همراه با سالن یوگا و پیلاتس بهره می‌برد.

هتل آلکیمست گرند (Alchymist Grand Hotel and Spa)

هتل آلکیمست گرند

هتل آلکیمست گرند شهر پراگ در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی این شهر همانند قلعه و پل چارلز قرار دارد. ساختمان این هتل به سال ۱۵۰۰ میلادی بازمی‌گردد. بااین‌حال بنای این ساختمان به‌دقت بازسازی‌شده تا میهمانان هتل در حین لذت بردن از قدمت آن، آسایش بایسته در آلکیمست گرند را تجربه کنند.

هتل ۲۵ ساعت برلین (25Hours Hotel Bikini Berlin)

هتل ۲۵ ساعت برلین

هتل ۲۵ ساعت برلین که در کنار باغ‌وحش این شهر بنا شده است، حس شادی را به گردشگران القاء می‌کند. این هتل تازه تأسیس دارای ۱۴۹ اتاق است که پنجره‌های برخی از آن‌ها رو به باغ‌وحش و قفس میمون‌ها باز می‌شود. رستوران این هتل در طبقه‌ی دهم دارای چشم‌اندازی فراخ بوده که میهمانان می‌توانند به هنگام خوردن غذا از آن لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

منبع globalblue

دیدگاه