۲۱ هتل مجلل و لوکس دنیا، تجربه اقامت در بهترین‌های زمین (قسمت اول)

عماد جعفری
عماد جعفری جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
 ۲۱ هتل مجلل و لوکس دنیا، تجربه اقامت در بهترین‌های زمین (قسمت اول)

هتل‌های مجلل و لوکس دنیا، با امکانات رفاهی عالی، رستوران‌های شیک و آراسته، فضای داخلی منحصر به فرد و چشم اندازهای شگفت انگیزشان به تنهایی از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های شهر مامن خود هستند. با کجارو همراه باشید.

هتل‌های مجلل و لوکس دنیا به طراحی داخلی بی‌نظیر، تزئینات و آذین بندی‌های شگفت آور، امکانات رفاهی شایسته و رستوران‌ها و اسپاهای (چشمه آب‌گرم) منحصر به فرد خود شتاخته می‌شوند. همراه با کجارویی‌ها به ۲۱ هتل مجلل دنیا نگاهی داریم و مختصری به معرفی هتل‌های لوکس دنیا می‌پردازیم، همچون همیشه با کجارو همراه باشید.

لئو مونتانا (Hôtel Le Montana)

لئو مونتانا

پاتوق پرآوازه پاریسی که همیشه میزبان تعداد بی‌شماری از هنرمندان، افراد سرشناس و سایر مردم بوده است، دوباره هتل طبقه‌ی بالای خود را بازگشایی کرده است. طراح داخلی این هتل، وینسنت دار، برای ساخت آن از خانه‌های افراد سرشناسی چون پابلو پیکاسو و سِرژ گزنبور الهام گرفته است. برآیند کار او ساخت ۶ سراچه متفاوت با طراحی داخلی بی‌نظیر شده است.

هتل حواس شش‌گانه (Six Senses Douro Valley)

هتل حواس شش‌گانه

این هتل در که در سده نوزدهم بر فراز تپه‌ها بنا شده است، دیدی خارق‌العاده از مناظر طبیعی کشور پرتغال را به گردشگران پیشکش می‌دهد.

هتل دبلیو آمستردام (W Amsterdam)

هتل دبلیو آمستردام

مجموعه هتل‌های دبلیو به‌تازگی نخستین شعبه‌ی خود را در هلند راه‌اندازی کرده است. این هتل که در آمستردام و پشت کاخ سلطنتی واقع شده، دو ساختمان تاریخی شهر را در برگرفته است؛ اداره‌ی مخابرات و یک بانک. شرکت طراحی بارانوویتز اند کِرونِنبرگ به هنگام طراحی داخلی این ساختمان‌ها وسواس فراوانی به خرج داده تا حس تاریخی و کهن آن‌ها را دست‌نخورده نگه دارد.

هتل تیف (The Thief)

هتل تیف

هتل تیف پس از بازگشایی در سال ۲۰۱۳، به پاس طراحی منحصربه‌فرد خود با شهرت جهانی روبرو شده است. مجموعه‌ی دائمی آثار هنری این هتل تحت نظارت سان نوردگِرن، بنیان‌گذار موزه‌ی ملی هنر، معماری و طراحی در شهر اسلو قرار دارد. برآیند اینکه میهمانان از دیدن اتاق‌های هنری و حرفه‌ای خود لذت برده و همچنین نیازی ندارند تا برای دیدن از موزه‌ی هنرهای مدرن آستروپ فیِرنلی در ساختمان کناری پولی پرداخت کنند. هزینه‌ی اقامت در هتل تیف در سنجش با هر هتل دیگری در منطقه‌ی اسکاندیناوی بیشتر است.

هتل استافورد لندن (The Stafford London)

هتل استافورد لندن

اقامت در هتل استافورد لندن شما را به ژرفای تاریخ این شهر می‌برد. قدمت ساختمان این هتل به سال ۱۶۰۰ بازگشته و برای بیش از یک سده است که در آن یک هتل لوکس ساخته شده است. دکور موجود در اتاق‌های هتل از استایلی انگلیسی الهام گرفته‌اند. بااین‌حال گردشگران این هتل با تمامی لوازم آسایش عصر مدرن پذیرایی شده و هیچ کمبودی ندارند.

هتل ریجنت برلین (Regent Berlin)

هتل ریجنت برلین

هتل ریجنت برلین فراخور هرکسی است که به دنبال یک اشرافیت راستین در این شهر شلوغ می‌گردد. تا آنجا که سختگیرترین گردشگران نیز تحت تأثیر استانداردهای بالای موجود در این هتل قرار می‌گیرند. هتل ریجنت دارای ۱۹۵ اتاق و سوئیت، اتاق‌های گردهمایی پیشرفته و خدماتی است که در هیچ هتل دیگری یافت نمی‌شود. رستوران این هتل دارای دو ستاره‌ی میشلین بوده و یکی از بهترین رستوران‌های شهر برلین است.

هتل پرتره فیرِنز (Portrait Firenze)

هتل پرتره فیرِنز

هتل پرتره فیرنز که در میان هتل‌های لوکس شهر فلورانس قرار دارد بخشی از مجموعه‌ی لونگارنو به شمار آورده می‌شود که در اختیار گروه سالواتور فراگامو است. این هتل که در کرانه‌ی رود آرنو قرار دارد به موزه‌ها و نگارستان‌های اشرافی این شهر نزدیک است. طراحی داخلی این هتل از فرهنگ ایتالیایی الهام گرفته و به دست مایکل بونان انجام شده است. اتاق‌های این هتل با دقت بالایی طراحی شده و بهترین مواد در ساخت آن‌ها بکار رفته است.

پاداسته مانور (Pädaste Manor)

پاداسته مانور

این هتل که در کشور استونی قرار دارد یک عمارت تاریخی متعلق به سده پانزدهم میلادی است که در داخل منابع طبیعی حفاظت‌شده این کشور بنا شده است. اسپا، سینمای خصوصی و امکانات خوراکی عالی، نام این هتل را در کنار هتل‌های لوکس دنیا قرار می‌دهد.

هتل ماندارین شرقی در میلان (Mandarin Oriental Milan)

هتل ماندارین شرقی در میلان

هتل ماندارین شرقی در میلان چهار بنای متعلق به سده هجدهم را در برمی‌گیرد. حیاط اصلی این هتل که دارای معماری اصیل میلانی است، دست‌نخورده به ‌جای مانده و داخل آن نیز با طراحی محلی و آیینی آذین شده است.

هتل ‌هایت ریجنسی دوسلدورف (Hyatt Regency Düsseldorf)

هتل ‌هایت ریجنسی دوسلدورف

هتل‌ هایت ریجنسی دوسلدورف خدمات دل‌پذیری به تجار و مسافرانی که برای لذت بردن به این هتل آمده‌اند پیشکش می‌کند. طراحی داخلی این هتل ۱۹ طبقه به دست شرکت هلندی FG Stijl انجام شده و به‌منظور ورود روشنایی طبیعی به داخل ساختمان هتل، از شیشه‌هایی با رنگ‌های گرم در ساخت آن استفاده‌شده است.

هتل اورفیلا (Hotel Orfila)

هتل اورفیلا

ساختمان هتل اورفیلا به سده نوزدهم میلادی بازمی‌گردد. این هتل به گردشگران خود اجازه می‌دهد تا مادرید تاریخی را مشاهده کنند. هتل اورفیلا دارای ۳۲ اتاق بوده و هرکدام از اتاق‌ها با طراحی خود تاریخی بودن هتل را به نمایش می‌گذارند. تلاش‌های فراوانی برای حفظ مبلمان و طراحی قدیمی هتل، مانند یک شومینه‌ی بزرگ در لابی و سقف‌های بلند، انجام شده است. درعین‌حال، گردشگران با تمامی وسایل مدرن عصر حاضر مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

هتل لیلا روبرتز (Hotel Lilla Roberts)

هتل لیلا روبرتز

این هتل که در بنیاد به‌عنوان نیروگاه برق شهر هلسینکی فنلاند ساخته شده بود، بعدها مورداستفاده‌ی پلیس این شهر به‌عنوان ستاد فرماندهی قرار گرفت؛ به هر روی اکنون هتل لیلا روبرتز در این ساختمان واقع شده است. ظاهر کلاسیک این هتل به یک لابی پرزرق‌وبرق و مدرن ختم می‌شود. چه برای تفریح و یا کار به هلسینکی سفر کنید، این هتل ۱۳۰ اتاقه با خیابان‌های خلوت منتهی به آن مکان درخوری برای اقامت شماست.

مطالب مرتبط:

منبع globalblue

دیدگاه