زیباترین جزایر خصوصی دنیا که می‌توانید به آنها سفر کنید

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
زیباترین جزایر خصوصی دنیا که می‌توانید به آنها سفر کنید

با کجارو همراه باشید تا با زیباترین جزایر خصوصی دنیا که می‌توانید به آنها سفر کنید آشنا شویم.

بسیاری از سلبریتی‌ها و ثروتمندان سراسر دنیا، برای خودشان جزیره‌ی اختصاصی می‌خرند. امروزه مسافران ثروتمند هم می‌توانند به طور موقتی بخشی از یک جزیره‌ی خصوصی را در اختیار بگیرند و چند روزی را در بهشت اختصاصی خود سر کنند. البته سفر به این جزایر خصوصی هزینه‌های بسیار زیادی دارد و افراد کمی می‌توانند چنین تجربه‌ای را در دفترخاطرات زندگی‌شان ثبت کنند. در ادامه با تعدادی از این جزایر خصوصی آشنا می‌شویم.

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

جزیره‌ی Lagen، فیلیپین

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

این جزیره طبیعتی فوق‌العاده زیبا و آرام دارد؛ از جنگل‌های انبوه و سرسبز تا تالاب‌های آرام و نفس‌گیر. مسیر رسیدن به این جزیره از مانیل آغاز می‌شود. از مانیل با یک هواپیما، یک ماشین و سه قایق می‌توانید خود را به این جزیره برسانید اما این سفر طولانی ارزشش را دارد. کلبه‌های ییلاقی روی آب با پس‌زمینه‌ای از صخره‌های سنگی زیبا، منظره‌ی شگفت‌انگیزی را در این جزیره‌ی زیبا ایجاد کرده‌اند. پس از رسیدن به جزیره، مهمانان به یک راهنما معرفی می‌شوند که برنامه‌ی سفر آنها را هماهنگ می‌کند. می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی متعددی که در این جزیره امکان انجام آنها وجود دارد، یک یا چند مورد را انتخاب کنید؛ غار نوردی، پیاده‌گردی، پیک نیک و گذراندن یک روز از سفر در دل طبیعت، تماشای آبگیرهای زیبا و طبیعت نفس‌گیر جزیره یا استراحت کردن و آفتاب گرفتن در گردشگاه ساحلی. بسیاری از مسافران این جزیره، روزها را برای سفر به مناطق اطراف و سفرهای کوتاه یک روزه اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از خلوتی جزیره لذت ببرید.

یکی از فعالیت‌هایی که در این جزیره نباید از دست بدهید، ماساژ درمانی سنتی فیلیپینی است. این ماساژ ترکیبی از تکنیک‌های سنتی و استفاده از گیاهان دارویی بومی است.

جزیره‌ی تفریحی Song Saa، کامبوج

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

این گردشگاه که در زمینه‌ی امکانات، بارها جوایز مهمی را از آن خود کرده است، یک گردشگاه لوکس خصوصی در کامبوج است. این منطقه‌ی تفریحی ۴۰ دقیقه با قایق تندرو تا Sihanoukville فاصله دارد. همه‌ی ویلاهای این منطقه دارای استخر اختصاصی هستند؛ این استخرها سه دسته هستند، جنگلی، با نمای اقیانوس و استخر روی آب. این ویلاها با متریال چوبی و با قایق‌های قدیمی ماهیگیری به زیبایی تزیین شده‌اند. منوهای رستوران‌ها روزانه تغییر می‌کند و در سراسر جزیره در رستوران‌های مختلف می‌توانید انواع غذاهای لذیذ را امتحان کنید. مرکز اسپای فوق‌العاده با آخرین امکانات روز دنیا، یوگای روزانه و طیف وسیعی از ورزش‌های آبی در این جزیره برای مسافران در نظر گرفته شده است و مسافران با توجه به علاقه‌مندی‌های خود می‌توانند یکی از آنها را امتحان کنند. در این جزیره‌ی خصوصی زیبا علاوه بر اینکه از لوکس‌ترین امکانات گردشگری و تفریحات مفرح بهره‌مند می‌شوید، می‌توانید چند روزی را در دل طبیعت بکر، دور از ماشین و همهمه در آرامش مطلق بگذرانید. طراحی ویلاها به نحوی است که در هماهنگی کامل با طبیعت قرار دارد و حس خوب اقامت در نزدیکی اقیانوس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

جزیره‌ی تفریحی Vahine، پلی‌نزی فرانسه

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

این جزیره با قایق ۲۰ دقیقه از تاها Tahaa و ۳۰ دقیقه از فرودگاه Raiatea فاصله دارد. این جزیره‌ی خصوصی فوق‌العاده زیبا که گویی تکه‌ای از بهشت روی زمین است، در شمال جزیره‌ی تاها در اقیانوس آرام قرار دارد. واحدهای اقامتی زیبای این جزیره در مناطق مختلف آن واقع شده‌اند؛ سه تای آنها روی آب، سه واحد در ساحل و سه واحد در میان پوشش گیاهی و گل‌های زیبای استوایی قرار دارند. رستوران این مجموعه، غذاهای لذیذ دریایی و غذاهای محلی را با عطر و طعم فرانسوی عرضه می‌کند. اخیرا امکان استفاده از اینترنت هم برای جزیره فراهم شده است. از میان فعالیت‌های تفریحی جذابی که در این جزیره امکان انجام آنها وجود دارد، می‌توان به اسب‌ سواری در دل طبیعت اشاره کرد.

تاها ۹۰ کیلومترمربع وسعت و ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این جزیره را به عنوان جزیره‌ی وانیل می‌شناسند چون این جزیره ۷۰ تا ۸۰ درصد از وانیل پلی‌نزی فرانسه را تولید می‌کند. علاوه بر وانیل، مروارید این جزیره هم بسیار باکیفیت و ارزشمند است.

هووافن فوشی (Huvafen Fushi)، مالدیو

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

مسافران این جزیره با قایق‌های پرسرعت یا هواپیماهای دریایی خود را به این جزیره‌ی زیبا و رویایی می‌رسانند؛ جزیره‌ای پوشیده از سواحل شنی سفیدرنگ و خیره‌کننده که در میان آب‌های لاجوردی مالدیو چون مرواریدی می‌درخشد. این گردشگاه تفریحی لوکس و مجلل اولین اسپای زیرآب دنیا را در اختیار دارد. علاوه بر اسپا، ویلاهای این جزیره بسیار شیک، مجلل و دارای آخرین امکانات روز دنیا هستند. بسیاری از سلبریتی‌ها در این جزیره رفت و آمد دارند که از میان آنها می‌توان کیت ماس، تام کروز و جرج کلونی را نام برد. ۴۴ کلبه‌‌ی ییلاقی این جزیره دارای استخرهای بی‌نهایت خصوصی هستند؛ در این استخرها که گویی به دریا منتهی می‌شوند، می‌توانید بهترین و آرام‌ترین لحظات سفر خود را تجربه کنید. آب تنی در استخرهای روباز و غواصی به همراه راهنمایان مجرب از دیگر فعالیت‌های تفریحی جذاب این منطقه هستند که سفر شما را به تجربه‌ای به‌یادماندنی تبدیل می‌کنند. سرآشپزها می‌توانند غذای مورد علاقه‌ی شما را حتی اگر در منو نباشد، برایتان تهیه کند تا از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید.

جزیره‌ی Medjumbe، موزامبیک

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

اگر می‌خواهید یک سفر لوکس واقعی را در سواحل یکی از زیباترین جزایر خصوصی دنیا امتحان کنید و از آرامش ساحل لذت ببرید، این جزیره بهترین انتخاب است؛ جایی که موبایل آنتن نمی‌دهد و شما به معنای واقعی کلمه چند روزی را دور از دنیا در یکی از دنج‌ترین جزایر زیبا از طبیعت بکر و ساحل نفس‌گیر لذت می‌برید. کلبه‌های ساحلی و زیبای این جزیره، درست مانند کلبه‌های ساحلی هستند که در دنیای خیال‌تان تصور می‌کنید. علاوه بر استخرهای خصوصی، از قایق سواری در آب‌های آرام هم می‌توانید لذت ببرید و سفری تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنید.

جزیره‌ی شمالی (North Island)، سیشل

زیباترین جزایر خصوصی دنیا

این جزیره با عنوان گران‌ترین جزیره‌ی خصوصی دنیا شناخته می‌شود و به قدری مشهور است که افرادی چون دوک و دوشس کمبریج ماه عسل خود را در این جزیره گذرانده‌اند. دیوید بکهام و همسرش و برد پیت و آنجلینا جولی هم به این جزیره سفر کرده‌اند. ویلاهای فوق لوکس این جزیره، بسیار بزرگ و مجهز هستند و هر کدام بخش وسیعی از این جزیره را در بر گرفته‌اند. سرآشپزان این جزیره در هر زمانی که بخواهید هر غذایی که تمایل داشته باشید برای شما آماده می‌کنند.

مطالب مرتبط:

منبع businessinsider

دیدگاه