معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت دوم)

مریم اصلانی
مریم اصلانی سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
معروف ترین دبیرستان های تسخیر شده (قسمت دوم)

داستان تسخیر و تسخیرشدگی، از جمله داستان‌های محبوب حوزه گردشگری وحشت بوده و صرف نظر از واقعی یا تخیلی بودن، بسیار مورد توجه عاشقان دنیای ترس و هیجان است.

همان گونه که در بخش نخست این مطلب خواندیم، در دنیای مکان‌های تسخیر شده، نام مدارس نیز می‌درخشد. به ویژه دبیرستان‌های معروف آمریکا که بارها به نام آنها در این حوزه اشاره شده است. ارواح دانش آموزان، اساتید و حتی مردگان آواره که سکونتگاه ابدی خود را به خاطر ساخت این مدارس از دست داده‌اند، از جمله ساکنان فعلی این ساختمان‌های بعضا تاریخی هستند که هم باعث ترس و هم سبب شهرت این مکان‌ها شده‌اند.

با کجارو و مرور بخش دوم این مطلب همراه ما باشید تا سری به دیگر دبیرستان‌های مرموز، ترسناک و البته تسخیر شده این کشور زده و ببینیم دنیای گردشگری وحشت دیگر چه عجایبی در آستین دارد.

دبیرستان بیرد (C. E. Byrd)، شریوپورت (Shereveport)، لوئیزیانا

دبیرستان تسخیر شده در لوئیزیانا

این دبیرستان ظاهرا از جمله موارد این فهرست است که سابقه‌ای طولانی در زمینه‌ی تسخیر شدن توسط ارواح را در کارنامه‌ی خود دارد. در این میان به نظر می‌رسد حضور دو روح بسیار پر رنگ بوده است، یکی دختری جوان که در سال ۱۹۳۰ در استخر مدرسه غرق شد و دیگری گروهبان ROTC که در آنجا خودکشی کرده است. با توجه به شواهد موجود، حداقل این مورد آخری نزدیک به واقعیت است.

دبیرستان تسخیر شده در لوئیزیانا

«ویل استابلفیلد» (Will Stubblefield) در ماه اکتبر سال ۱۹۶۲ و البته به صورت کاملا تصادفی خودکشی کرد، اما هنوز هم دانش‌آموزان مدرسه وقتی از محل این رویداد عبور می‌کنند، متوجه سرمایی غیر عادی می‌شوند.

دبیرستان تسخیر شده در لوئیزیانا

به نظر می‌رسد که استابلفیلد جوان همچنان به تسخیر این مکان ادامه می‌دهد.

دبیرستان تسخیر شده «C. E. Byrd»، لوئیزیانا

دبیرستان روی (Roy)، یوتا

دبیرستان تسخیر شده روی در آمریکا

دبیرستان «روی»، خانه‌ی بسیاری از ارواح است که هر کدام به سبک و سیاق خود و در مکانی خاص رؤیت می‌شوند. به عنوان نمونه، «میبل لارکز» (Mable Lurks)، معمولا در بخش پشتی سالن کنفرانس و نزدیک یک ردیف پلکان ظاهر می‌شود، او خجالتی نیست و معمولا حضورش را با نور و حرکت شمع‌ها در اطراف صحنه نشان می‌دهد.

دبیرستان تسخیر شده روی در آمریکا

گفته می‌شود دیگر روح این سالن کنفرانس، کلاهی بنفش رنگ به سر دارد و تلاش می‌کند تا دانش‌آموران را متقاعد کند که او را دنبال کنند، البته او روح نیکو سرشتی نیست و حقه‌هایی شریرانه در آستین دارد که اغلب برای ترساندن افراد از آنها استفاده می‌کند. از طرف دیگر سر یک روح نیز در طبقه بالا و در بالکن سمت چپ ساختمان در هوا شناور و روحی دیگر نیز در راهروهای مدرسه سرگردان است.

دبیرستان تسخیر شده روی در آمریکا

به نظر می‌رسد او روح کسی است که حین آمدن به مدرسه و در حادثه‌ی برخورد با واگن قطار کشته شده است. دانش‌آموزان می‌گویند که آنها اغلب حضور او را درک کرده و حس می‌کنند که این روح آنها را زیر نظر دارد، به ویژه اگر به تنهایی در راهروها در رفت و آمد باشند. در نهایت باید دید داشتن این تعداد روح در مدرسه چیز خوبی است یا خیر؟

دبیرستان روی، یوتا

دبیرستان سنت چارلز شرقی، سنت چارلز، ایلینوی

دبیرستان تسخیر شده سنت چارلز، ایلینوی

ارواح به جای خود موجوداتی ترسناک هستند، اما وقتی حضورشان با گذشته‌ای ترسناک و رعب‌آور همراه می‌شود، مبدل به منبعی تمام نشدنی برای کابوس‌های شبانه خواهند شد. دبیرستان سنت چارلز نیز دچار چنین معضلی است، جایی که شایعاتی مبنی بر حضور روح یک دختر و تسخیر راهروهای مدرسه توسط او بر سر زبان‌ها است. 

دبیرستان تسخیر شده سنت چارلز، ایلینوی

گفته می‌شود که روح او همچنان در حال نواختن فلوت در اتاق موسیقی است که ظاهرا قتلگاه او بوده است. جایی که دربان دیوانه‌ی مدرسه او را به قتل رساند. در ادامه ظاهرا دربان در اقدامی جنون آمیز بدن قربانی خود را مثله کرده و هر تکه از آن را در یکی از گنجه‌های مدرسه پنهان کرده است.

دبیرستان تسخیر شده سنت چارلز، ایلینوی

از آن زمان تا کنون اعضای گروه موسیقی به دفعات قطعات بدن او را در قفسه‌های شخصی خود مشاهده می‌کنند که درست پیش چشم‌شان، یک باره ناپدید می‌شود. آنها همچنین ادعا می‌کنند که بارها نوای سحرانگیز فلوت او را وقتی که تنها هستند و سکوت کامل در اتاق برقرار است، شنیده‌اند. از همه بدتر، بسیاری از غیب شدن مرموز فلوت‌های خود صحبت کرده‌اند، در حالی که عده‌ای دیگر متوجه شدند شب هنگام و در هنگام تعطیلی مدرسه، سازهای آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

دبیرستان سنت چارلز- ایلینوی

دبیرستان چاپتیکان (Chopticon)، مورگانز، مریلند

مدرسه تسخیر شده در ایالت مریلند آمریکا

قتل وحشیانه یک معلم در این مدرسه، باعث شکل گیری شایعاتی در مورد تسخیر شدن مدرسه توسط روح او شده است

صحبت کردن در مورد چیزهای ترسناک و داستان‌های شکل گرفته پیرامون آنها، شاید مبحث مورد علاقه‌ی همه نباشد، به خصوص آنهایی که با هر صدایی از جا می‌پرند و ضربان قلب‌شان سرعت می‌گیرد، اما به هر حال گروه دیگری با شوق و ذوق این داستان‌ها را دنبال می‌کنند. اما داستان این دبیرستان چیست؟

در سال ۱۹۸۳، ظاهرا خانم معلمی به نام (Heater) حین اشتغال به کار تابستانی در این مدرسه مورد حمله‌ی وحشیانه «لستر بروم» (Lester Broome)، کارگر تأسیساتی مدرسه قرار گرفته و تا حد مرگ مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. قاتل بعد از انجام این جنایت، بدن بی‌جان این معلم را در نزدیک‌ترین حمام واقع در طبقه‌ی دوم ساختمان رها می‌کند. البته این جنایت بدون عواقب باقی نمانده و لستر دستیگر و به جرم تقل محاکمه شد.

مدرسه تسخیر شده در ایالت مریلند آمریکا

از آن زمان تاکنون، دانش‌آموزان و اساتید دبیرستان ادعا می‌کنند که روح خانم معلم راهروهای مدرسه و به ویژه حمامی که جسدش در آنجا کشف شده را به تسخیر خود در آورده است.

عمده مسائل و فعالیت‌های ماورایی رخ داده در این مکان به صدای برخورد پاشنه‌ی کفش زنانه در راهروها یا حمام مذکور تعلق دارد، به علاوه گاهی شاهدان از شنیدن صدای پایی صحبت کرده‌اند که گویی مستقیما به سمت آنها در حال حرکت بوده، در حالی که کسی در آن حوالی حضور نداشته است.

مدرسه تسخیر شده در ایالت مریلند آمریکا

به علاوه اغلب بازدیدکندگان مدرسه، حتی آن دسته که از ماجرای قتل خانم هدر آگاهی ندارند نیز حس می‌کنند که گویی چیزی مرموز آنها را تحت نظر گرفته است.

دبیرستان تسخیر شده، مورگانز، مریلند

دبیرستان بریستول تنسی (Bristol Tennessee)، بریستول، تنسی

مدرسه تسخیر شده بریستول تنسی

همچون دیگر مدارس این فهرست، دبیرستان فوق نیز ظاهرا سکونتگاه سه روح خاص است. در این میان بارزترین حضور مربوط به روح زنی است که با نام «اگنس» (Agnes) شناخته می‌شود که سال‌ها است صدای قدم‌هایش در راهروهای مدرسه طنین انداز است. او حتی گاه گداری پوشیده در لباسی سفید نیز مشاهده شده است.

در حالی که داستان‌ مرگ او طیف گسترده‌ای از روش‌های گوناگون از غرق شدن تا دار زدن را در برگرفته است، تئوری معروف دیگری از کشته شدن او توسط دیگر روح ساکن این مدرسه حکایت دارد، شبح یک قطار!

مدرسه تسخیر شده بریستول تنسی

بله این هم از عجایب این مدرسه است، شبح قطاری که ظاهرا گاه و بیگاه به صورت کاملا ناگهانی در سالن ژیمناستیک ظاهر می‌شود و جالب است بدانید که این حضور اغلب با تکان‌های شدید راهروهای مدرسه همراه است. اما روح آخر این مدرسه متعلق به ورزشکاری است که گفته می‌شود حین بازگشت از محل بازی به منزل خود، توسط ماشین زیر گرفته و کشته شده است.

مدرسه تسخیر شده بریستول تنسی

از قضا دانش‌آموزان به دفعات او را در زمین ورزش مدرسه مشاهده کرده‌اند.

دبیرستان تسخیر شده بریستول- تنسی

امیدوارم از مطالعه‌ی این مطلب و همراهی با ما لذت برده باشید.

مطالب مرتبط:

منبع craveonline

دیدگاه