سفر اپ: با SkyView جلوه جدیدی از آسمان را تماشا کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
سفر اپ: با SkyView جلوه جدیدی از آسمان را تماشا کنید

SkyView اپلیکیشنی بسیار جالب و کاربردی در خصوص تماشای آسمان و زیبایی‌های آن است. از طریق این اپلیکیشن می‌توان تجربه جدیدی از تماشای آسمان به دست آورد. همراه کجارو باشید.

بر کسی پوشیده نیست که آسمان شب بسیار زیباست. اگرچه در شهر‌های امروزی نمی‌توان این زیبایی را مشاهده کرد اما یافتن مکانی کاملا تاریک نظیر کوه و صحرا باعث می‌شود که جلوه جدید و صد البته زیبایی از آسمان را مشاهده کنید. ستاره‌ها، صور فلکی و تمام اجرام آسمانی زیبایی بسیار خاصی دارند که همگی در دل تاریکی شب نهفته‌اند. برای افراد عادی شناختن این اجرام آسمانی و صورت‌های فلکی کار ساده‌ای نیست اما در دنیای فعلی می‌توان با تلفن همراه نیز این کار را انجام داد. همراه کجارو باشید.

SkyView

SkyView نام اپلیکیشنی بسیار کاربردی و جالب است که می‌تواند زیبایی آسمان را برایتان دو چندان کند. تنها کافی است اپلیکیشن SkyView را روی دستگاه اندرویدی یا iOS نصب کنید و بعد از اجرای برنامه، گوشی را به سمت آسمان بگیرید. با انجام این کار عملکرد اپلیکیشن برایتان جالب خواهد بود. زیرا اطلاعات کاملی از آسمان بالای سرتان را نمایش خواهد داد که شامل صور فلکی، ستاره‌ها، ماهواره‌ها و موارد این چنینی می‌شود. البته برای افرادی هم که عکاسی شب می‌کنند این اپلیکیشن می‌تواند بسیار کاربردی باشد. قابلیت‌های مختلفی را در SkyView شاهد هستیم که از این بین می‌توان به حرکت در زمان، حالت شب، واقعیت افزوده و به اشتراک گذاری تصاویر اشاره کرد. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دانلود کنید (توصیه می‌کنیم این اپلیکیشن را حداقل برای تست روی دستگاهتان نصب کنید. زیرا بسیار جالب و هیجان انگیز است).

دانلود

دانلود

اگر در دانلود فایل اپلیکیشن از گوگل پلی دچار مشکل شدید، لینک برنامه در گوگل پلی را وارد ربات تلگرامی @apkdl_bot کنید تا فایل برایتان ارسال شود. 

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه