هتل های مناسب کودکان در بارسلونا کدامند؟

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست دوشنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
هتل های مناسب کودکان در بارسلونا کدامند؟

همه‌ی ما هنگامی که می‌خواهیم در یک هتل اقامت کنیم، اینکه فرزندان ما از بودن در آن هتل رضایت داشته باشند، برایمان اهمیت دارد. با کجارو همراه باشید.

وقتی تصمیم می‌گیریم به مسافرت برویم، باید رضایت کودکانمان را نیز در نظر بگیریم. اگر قصد سفر به اتفاق کودکانتان، به بارسلونا را دارید، ما چندین هتل را از بین هتل های بارسلون به شما معرفی می‌کنیم. 

هتل رجینا

هتل رجینا

این هتل که به سبک قدیمی ساخته شده است، در نزدیکی میدان کاتالونیا و منطقه‌ی بازار «پرتال دل آنجل» (Portal de l’Angel) قرار دارد. اگر به دنبال محیطی مناسب کودکان می‌گردید؛ بدون اینکه احساس کنید در مهدکودک هستید، هتل رجینا یکی از بهترین گزینه‌ها است.

هتل رجینا

اتاق های خانوادگی دارای یک تخت دو نفره به همراه دو تخت تک‌نفره در اتاق مجاور هستند. در پایین پله‌ها، لابی هتل و رستوران آن قرار دارد. فاصله‌ی هتل تا مراکز خرید و رستوران‌ها تنها چند دقیقه است.

هتل رجینا در بارسلونا

هتل نووتل بارسلونا

هتل نو ووتل

هتل نووتل بارسلونا در خیابان «آونیدا دیاگونال» (Avenida Diagonal) شهر بارسلونا قرار دارد. این هتل بزرگ و مدرن، دارای یک استخر روباز در طبقه‌ی نوزدهم است که چشم‌اندازی باز و وسیع از شهر را ارائه می‌دهد.

هتل نو ووتل

خانواده ها برای استفاده‌ی فرزندان زیر ۱۶ سال خود از خدمات هتل، هزینه‌ای پرداخت نمیکنند

یکی دیگر از ویژگی های این هتل این است که خانواده‌ها برای استفاده‌ی فرزندان زیر ۱۶ سال خود از خدمات هتل که شامل اقامت و صبحانه‌ی هتل می‌شود، هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

همچنین، رستوران هتل منوی مخصوص کودکان دارد که غذا‌هایی سالم و خوشمزه با قیمتی مناسب ارايه می‌دهد.

هتل نووتل در بارسلونا

هتل کاساکمپر

هتل کاساکمپر

این هتل منحصر‌ به فرد توسط شرکت کفش‌سازی مشهور «کمپر» اداره می‌شود و در منطقه‌ی پر جنب و جوش «ال راوال» (El Raval) که تنها چند دقیقه از موزه‌ی هنرهای معاصر «MACBA» فاصله دارد، قرار گرفته است.

هتل کاساکمپر

هتل کاساکمپر با طراحی خاص و ساده‌‌ای که دارد، حساب خود را از دیگر هتل‌های بزرگ جدا کرده‌ است. خانواده‌ها می‌توانند یک اتاق دونفره کرایه کنند که یک کاناپه‌ی راحت برای کودکان در آن در نظر گرفته شده است.

صبحانه‌های این هتل شامل غذا‌های سالم است و برای کودکان نیز گزینه‌های بسیاری دارد.

هتل کاساکمپر در بارسلونا

هتل U232

هتل U232

این هتل در منطقه‌ی «اکسیامپل» (ٍExiample) قرار دارد و فاصله‌ی آن تا مرکز شهر چندین دقیقه پیاده‌روی بیشتر نیست. هتل U232 یک هتل مدرن و امروزی‌ است که در طبقه‌ی پایین آن رستوران و تریای آن قرار دارد. اتاق‌های خانوادگی این هتل دو اتاق مجاور را به هم متصل ساخته‌ است.

هتل U232

بدین صورت که یک تخت دو نفره در یک اتاق و در اتاق دیگر یک تخت دونفره و یک کاناپه‌ی تخت‌خواب‌شو قرار دارد. در واقع یک خانواده‌ی پنج نفره می‌توانند به هر دو سرویس بهداشتی و حمام دسترسی داشته باشند.

محله‌ی هتل ساکت و مناسب خانواده‌ها و در عین حال نزدیک به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های اصلی شهر است.

هتل U232 در بارسلونا

هتل آرای

هتل آرای

«هتل آرای» یک هتل لوکس ۴ ستاره در منطقه‌ی دوست‌داشتنی «گوتیک کوارتر» (Gothic Quarter) است. اتاق‌های خانوادگی این هتل شامل یک تخت دو نفره و دو مبل تخت‌خواب‌شو تک نفره است.

هتل آرای

همچنین، این اتاق یک آشپزخانه با گاز سرامیکی و کتری و سرویس غذاخوری دارد. در این اتاق یک تلویزیون LCD بزرگ نیز تعبیه شده است.
هتل آرای در بارسلونا

هتل پتیت پالاس

هتل پتیت پالاس

این هتل تنها چندین دقیقه از «پاساژ د گراسیا» (Passeig de Gracià)، بازار بوتیک‌های معروف بارسلونا فاصله دارد. طراحی این هتل مدرن و ساده است و به راحتی می‌توان آن را پیدا کرد و کودکان نیز آن را دوست خواهند داشت.

هتل پتیت پالاس

اتاق های خانوادگی هتل پتیت پالاس برای کسانی که فرزندان بزرگ هم دارند مناسب است. در این اتاق ها یک تخت دونفره و یک تخت دو‌ طبقه قرار گرفته است.
هتل پتیت پالاس در بارسلونا

هتل سیتادینس رامبلاس

هتل سیتادینس

این هتل دقیقا در مرکز بارسلونا، در بلوار مشهور «لاس رامبلاس» (Las Ramblas) قرار دارد. هتل سیتادینس دارای آپارتمان‌هایی با آشپزخانه است.

هتل سیتادینس

یکی از جالب‌ترین گزینه‌های این هتل برای خانواده‌ها، واحدهای یک خوابه در این آپارتمان‌ها است که علاوه داشتن یک تخت بزرگ دونفره، یک مبل تخت‌خواب‌شو نیز دارد که بچه‌های کوچک شما راحت می‌توانند روی آن بخوابند.

داشتن آشپزخانه‌ی شخصی باعث می‌شود که شما راحت غذا درست کنید و لازم نباشد هر دفعه برای غذا‌خوردن به رستوران بروید.

هتل سیتادینس رامبلاس در بارسلونا

مطالب مرتبط:

منبع Culture trip

دیدگاه