دنج ترین هتل های لوکس بارسلونا

کاملیا کوثری
کاملیا کوثری سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
دنج ترین هتل های لوکس بارسلونا

شهر بارسلونا، یکی از شلوغ‌ترین و در عین حال پر جاذبه‌ترین شهرهای اسپانیا است. کجارو قصد دارد دنج‌ترین هتل‌های لوکس این شهر را به شما معرفی کند.

در مرکز کاتالونیا، مجموعه‌ای عظیم از هتل‌ها موجود است که برای هر بودجه و هر موقعیتی مناسب هستند. اگر به‌دنبال دنج‌ترین هتل‌ لوکس در بارسلونا هستید، به این فهرست توجه کنید که مجموعه‌ای از بهترین‌ها است.

هتل W

هتل w

در ساحل «بارسلونتا» (Barceloneta)، «هتل W» یکی از بهترین‌ها است که نام آن را همه جای شهر خواهید شنید. این هتل که تقریبا به‌تازگی تبدیل به جزئی از منظره‌ی این منطقه شده است، به‌خاطر شکل جدید و عجیبش، نام مستعار «هتل بادبان» را به خود گرفته است. از اتاق‌های طبقات بالا، دیدی استثنایی و وسیع از دریای مدیترانه خواهید داشت، طوری که گویی بر فراز بادبان ایستاده‌اید و در دریا شناورید. ایوان آفتاب‌گیر و استخر هتل برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن کسانی که عاشق سفر هستند، فوق‌العاده است.

هتل W: بارسلونا، میدان روزا دل ونت، پلاک ۱

هتل سوهو هاوس (Soho House) بارسلونا‌

سوهوهاوس

هتل «سوهو هاوس» پس از انتظار بسیار در اکتبر ۲۰۱۶ افتتاح و بلافاصله تبدیل به یکی از دنج‌ترین هتل‌های شهر شد. یک کلوپ ورزشی خصوصی در این بوتیک هتل موجود است که در آن، میهمانان «سوهو هاوس» می‌توانند علاوه بر ورزش، از بهترین همبرگر و نوشیدنی‌های شهر نیز لذت ببرند. تمامی اتاق‌ها مجهز به ایوان آفتاب‌گیر و مبلمان فوق‌العاده راحت است. همچنین حمام‌های اتاق‌ها نیز مجهز به کرم‌ها و لوسیون‌های عالی هستند.

هتل سوهو هاوس: بارسلونا، میدان دوک دو مدیناچلی، پلاک ۴

هتل ویتمور (Wittmore)

ویتمور

بدون بچه! بدون حیوان خانگی! بدون عکاسی! «ویتمور» جدا به‌دنبال هدیه دادن آرامش و فضای خصوصی به میهمانانش است. با جوی بین کافه‌های انگلیسی قدیمی و رستوران‌های منهتن، این هتل جای بسیار مناسبی برای فرار از شلوغی و استراحت در قلب «میدان گوتیک» (Gothic Quarter) بارسلونا است. اتاق‌ها از خیلی کوچک تا خیلی خیلی بزرگ متنوع هستند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به حیاط خلوت داخلی هتل و باغ عمودی داخل آن مشرف هستند تا آرامش و لطافت بیشتری داشته باشند.

هتل ویتمور: بارسلونا، خیابان ریودارنس، پلاک ۷

هتل کازا کامپر (Casa Camper)

کازاکامپر

در بخش مدرن محله‌ی «راوال» (Raval)، با یک دقیقه فاصله از موزه‌ی هنرهای معاصر بارسلونا (MACBA) و بهترین منطقه برای اسکیت‌برد‌سواری در بارسلونا، هتل «کازاکامپر»، بهترین حامی هنر مینیمال است. این هتل که نام خود را از برند بین‌المللی کفشی می‌گیرد که بنیان‌گذار آن است، طراحی بسیار ساده و مینیمالیستی‌ای دارد، اما در جاهایی که لازم باشد، لوکس و مجلل نیز هست: ملافه‌های مصری، حوله‌های مرغوب، مبلمان چوبی و کاناپه‌ی چرمی.

هتل کازاکامپر: بارسلونا، خیابان الیزابت، پلاک ۱۱

هتل پولایتزر (Politzer)

پولایتزر

به فاصله‌ی یک دقیقه از میدان کاتالونیا، هتل «پولایتزر» قرار دارد که یک بوتیک هتل شیک است و دسترسی مناسبی به محله‌ی «اگزامپل» (Eixample) و بافت قدیمی شهر دارد. اتاق‌ها با ظرافت هرچه تمام‌تر با تجهیزات لوکس و با سلیقه‌ای عالی دکور شده‌اند. نگین انگشتری «پولایتزر»، تراس آفتاب‌گیر این هتل است که روی بام آن قرار دارد و در تمام طول تابستان، آخر هفته‌ها با حضور گروه‌های موسیقی محلی و نوازندگان بین‌المللی تبدیل به محیطی شاد و پر‌هیجان می‌شود که می‌توان اوقات خوشی را در آن سپری کرد.

هتل پولایتزر: بارسلونا، خیابان برگارا، پلاک ۸

هتل کازا بونای (Casa Bonay)

کازابونای

 هتل «کازا بونای»، نام خود را از خانواده‌ای اشرافی از اهالی کاتالان می‌گیرد که این خانه را در سال ۱۸۶۹ ساخته و در آن اقامت داشته‌اند. این خانه که احیاکننده‌ی سبک‌های قدیمی است، اخیرا تبدیل به بوتیک هتلی شیک شده‌ که البته ویژگی‌های فریبنده‌ی خود را نیز حفظ کرده است. از کاشی‌های براق کف گرفته تا سقف‌های گنبدی و کلاسیک منطقه‌ی کاتالونیا، این ساختمان از لحاظ معماری بسیار غنی و زیبا است. اتاق‌ها بسیار دنج و ساکت هستند و حس و حال دریای مدیترانه را به شما منتقل می‌کنند. حتما وقتی خواستید از هتل بیرون بیایید، قهوه‌ای که توسط بهترین کافه‌ی بارسلونا آماده می‌شود را نیز امتحان کنید: «کافه‌ی ساتان کرنر» (Satan Coffee Corner).

هتل کازا بونای: بارسلونا، له کورتز کاتالانز، پلاک 700

مطالب مرتبط:

دیدگاه