ده اپلیکیشن برتر برای سفر به نیویورک (قسمت اول)

علی  کماسی
علی کماسی شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
ده اپلیکیشن برتر برای سفر به نیویورک (قسمت اول)

سفر به کشورهای دیگر و شهرهای آن‌ها همیشه با مشکلاتی همراه بوده و هست. در نیویورک این مشکلات تقریبا با اپلیکیشن‌های تلفن همراه برطرف شده است. برای آشنایی با این اپلیکیشن‌ها با کجارو همراه باشید.

نیویورک، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای دنیا، اغلب برای کسانی که با این منطقه و فرهنگ آن آشنایی ندارند ترسناک است. گاهی اوقات بی‌شمار بودن ورزش‌های محلی مختلف، غذاخوری‌ها، مسیرها و مکان‌های دیدنی می‌توانند در چنین محیط شلوغی که مملو از ساکنین و توریست‌ها است، گیج کننده باشد.

برای اینکه بتوانید در شلوغی نیویورک دوام آورید باید اطلاعات دقیقی از جمله زمان رسیدن مترو بعدی، نزدیک‌ترین غذاخوری، نزدیک‌ترین استراحتگاه عمومی و سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را بلد باشید. با معرفی اپلیکیشن‌های گوشی به افرادی که در شهر هستند، چه ساکنین و چه مسافرین، نیازهای این دسته از افراد مدیریت می‌شود. این مقاله با معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر سیستم عامل آی. او. اس (IOS) به تجربه حضور در نیویورک کمک می‌کند.

۱. داین (DINE)

اپلیکیشن داین

اپلیکیشن داین (DINE) مخصوص افرادی است که می‌خواهند با دوستان خود برای یک وعده غذایی (مثلا صرف شام بعد از ساعت کاری) ملاقات داشته باشند. در این اپلیکیشن، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که با توجه به محدوده مورد نظر خود رستوران‌ها را جستجو کنند تا نزدیک‌ترین آن‌ها را در بین ۱۶۰۰۰ احتمال موجود دریافت کنند. داین علاوه بر معرفی بهترین نقطه برای غذا خوردن از میان تعداد بی‌شمار رستوران‌های نیویورک، می‌تواند برای پیدا کردن کافه‌ها و رستوران‌ها براساس رویدادهای خاص، مجاورت و منوی آن‌ها، مفید باشد. همچنین، این اپلیکیشن با نشان دادن تجربه شخصی کاربران و نظر ‌آنها به تصمیم‌گیری کاربران قبل از انتخاب رستوران مورد نظر خود کمک می‌کند.

۲. دریزلی (DRIZLY)

اپلیکیشن دریزلی

به جای اینکه مجبور باشید به بیرون بروید تا نوشیدنی بخرید، دریزلی (DRIZLY) نوشیدنی‌های مورد نظر شما را با سریع‌ترین پیک به در منزل شما می‌آورد. این اپ برای کسانی که نمی‌خواهند در زمستان یا زمانی که بارندگی است در خیابان‌های پرترافیک نیویورک بیرون بروند بسیار مناسب است. بهترین جنبه دریزلی این است که قیمت نوشیدنی‌ها با قیمت آن‌ها در فروشگاه‌ها یکی است و همچنین پیک‌ها قابل اطمینان و بی دردسر (از این لحاظ که سر قیمت چانه نمی‌زنند) هستند.

۳. پستمیتس (Postmates)

اپلیکیشن پستمیتس

برای نیویورکی‌هایی که نمی‌خواهند محصولی را که سفارش داده‌اند از طریق پست عادی تحویل بگیرند، پستمیتس قادر است هرگونه محصولی که از اینترنت سفارش می‌دهند از جمله وسایل الکتریکی، ساندویچ، لباس و غذا را در کوتاه‌ترین زمان به دست آن‌ها برساند. پستمیتس با خرید کالا از مغازه‌های محلی و تحویل آن، خرید را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند و تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که سفارش خود را از هر فروشگاه مجازی، مغازه یا رستوران در اپ ثبت کند تا یکی از اعضای تیم پستمیتس سفارش را دریافت و به کاربر تحویل دهد.

۴. هپی آور (Happy Hour)

اپلیکیشن هپی اور

اپلیکیشن هپی آور (Happy Hour) نیز مانند دریزلی، برای راحت نوشیدن طراحی شده است. هپی اور این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند از کافه‌های معتبر نیویورک که «ساعت خوشحالی» (زمان خوشحالی زمانی است که کافه‌ها بعضی از نوشیدنی‌های خود را در لیست تخفیف قرار می‌دهند) دارند مطلع شوند. به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توان از این اپ استفاده کرد، تنها کافی است اپ را باز کرده، وارد قسمت کافه شوید و دکمه شروع را بزنید تا از نوشیدنی‌های تخفیف خورده با خبر شوید. این اپ برای کسانی که می‌خواهند در نیویورک نوشیدنی تخفیف‌دار بنشوند مناسب است.

۵. آی‌ترنس (iTrans)

اپلیکیشن ای ترنس

آی‌ترنس(iTrans) یکی از دقیق‌ترین راهنماهای موجود برای شهر نیویورک است. از طریق این اپ، کاربران می‌توانند به نقشه‌ه‌ای گوناگون، سرویس هشدارها و خیلی چیزهای دیگر دسترسی داشته باشند. در حالی‌که عموما نقشه‌هایی که بر روی دیوار ایستگاه‌ها هستند خط ریزی دارند و کهنه شده‌اند، آی‌ترنس می‌تواند در سیستم پیچیده حمل و نقل نیویورک، کاربر را با توجه به اطلاعات فراوان در مورد ساعت رسیدن اتوبوس یا مترو بعدی کمک کند.

مطالب مرتبط:

منبع appolicious

دیدگاه