تجهیزات سفر: چمدان امریکن توریستر بون ایر

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
تجهیزات سفر: چمدان امریکن توریستر بون ایر

خرید یک چمدان مناسب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید پیش از سفر انجام داد. با کجارو باشید و با یکی از بهترین‌های بازار آشنا شوید.

وقتی قصد سفر می‌کنیم، بیش از اینکه در فکر برنامه‌ریزی سفر باشیم به فکر وسایل و لوازمی هستیم که باید با خود به همراه داشته باشیم. به همین دلیل است که برای خیلی‌ها انتخاب یک چمدان محکم، جادار و زیبا مسئله‌ی بسیار مهمی است. اغلب در انتخاب چمدان به معیارهایی چون گنجایش کافی، جابه‌جایی آسان، راحتی و سادگی و البته دوام توجه دارند ـ چمدانی ایده‌ال که تا مدت‌ها نیازی به خرید چمدان دیگر نداشته باشید.

امریکن توریستر

این روزها، مردم به خرید چمدان‌هایی با جنس بدنه سخت تمایل بیشتری نشان می‌دهند. همین مسئله یکی از دلایلی است که در این مقاله به معرفی چمدان امریکن توریستر مدل Bon Air پرداخته‌ایم. این نام تجاری (امریکن توریستر) در واقع توسط برند نام‌آشنا و محبوب سامسونیت (Samsonite) که به کیفیت و دوام محصولاتش شهره است تولید می‌شود. با کجارو در بررسی این چمدان همراه باشید و ببینید آیا این چمدان ارزش صرف هزینه دارد یا نه.


امریکن توریستر

چمدان امریکن توریستر بون ایر دارای ۴ چرخ رولی است که توانایی چرخش ۳۶۰ درجه دارند؛ بنابراین به راحتی در همه جهات حرکت می‌کند. 

امریکن توریستر


این چمدان یک دسته با دکمه تثبیت کننده دارد که به صورت تلسکوپی در

۳ ارتفاع مختلف و متناسب با هر مسافر قابل تنظیم است. به‌علاوه، یک دسته

برای حمل دستی در بخش بالایی و یکی در طول چمدان قرار داده شده است. 


بدنه چمدان از جنس پوسته سخت ۱۰۰ درصد پلی پروپیلن است؛ بنابراین می توانید از ایمنی وسایل درون چمدان در برایر آسیب‌دیدگی یا له شدن آن‌ها اطمینان‌خاطر داشته باشید. این جنس از بدنه، چمدانی قوی و با دوام را تضمین می‌کند.

 با وجود پوسته‌ی سخت، چمدان وزن زیادی ندارد و می‌توان گفت بسیار سبک است؛ بنابراین می‌توانید بار بیشتری در چمدان جا بدهید و نگران بالا بودن وزن بار نباشید. متاسفانه، چمدان دارای قابلیت افزایش حجم نیست، اما فضای داخلی مناسب و رضایت‌بخشی دارد.

امریکن توریستر

همچنین، قفل TSA که روی زیپ‌های چمدان قرار گرفته است، ایمنی وسایل درون چمدان را افزایش می‌دهد. با وجود یک قفل سه رقمی هم از ایمنی وسایل درون چمدان مطمئن خواهید بود و هم نگران گم شدن کلید نخواهید بود.

امریکن توریستر

بون ایر در ۳ اندازه تولید می‌شود ـ کوچک، متوسط و بزرگ. اکثریت کاربران اذعان دارند که چمدان کاملا بزرگ است و به اندازه کافی برای یک سفر نسبتا طولانی مناسب است.

۳ نگهدارنده در کنار چمدان تعبیه شده است که سبب ثبات چمدان در حالت ایستاده می‌شود. به‌علاوه، در پشت چمدان یک برچسب آدرس مخفی قرار داده شده است.

امریکن توریستر

این چمدان در ۹ رنگ سیاه، سفید، ۲ طیف آبی، سورمه‌ای، بنفش، سبز، نارنجی و صورتی تولید می‌شود. بنابراین در انتخاب رنگ گزینه‌های مختلفی پیش‌رو خواهید داشت.

امریکن توریستر

این چمدان ایده‌آل برای تعطیلات طولانی، ۱۰ روز یا بیشتر، است. کاربرانی که به چند کشور مختلف سفر کرده‌اند از مقاومت بالای چمدان خبر دادند و به جز چند ساییدگی و خراش کوچک که ناشی از استهالک و فرسودگی معمولی است مشکل دیگری نداشتند.

اگر به دنبال یک چمدان بزرگ و محکم و در عین حال سبک هستید این مدل از امریکن توریستر را مد نظر قرار بدهید. 

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع travelsage.

دیدگاه