Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
Sidekix مسیری خوب برای پیاده روی پیشنهاد می دهد

Sidekix نام اپلیکیشنی برای تلفن‌های هوشمند است که در زمینه مسیریابی فعالیت می‌کند. این اپلیکیشن مسیری را برای پیاده‌روی پیشنهاد می‌دهد که برای کاربر لذت‌بخش‌تر باشد. همراه کجارو با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید.

این هفته در سفر اپ با اپلیکیشن Sidekix آشنا می‌شوید.  پیاده‌روی یک کار بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است که روزانه افراد بسیار زیادی آن را انجام می‌دهند. در کنار لذت بخش بودن این کار، پیاده‌روی برای سلامتی نیز تاثیرات مفیدی دارد و به همین دلیل پزشکان آن را توصیه می‌کنند. یافتن مسیری مناسب برای پیاده‌روی موضوع مهمی است که اگر به درستی انجام شود می‌تواند پیاده‌روی را لذت بخش‌تر کند. این موضوع به خصوص در طول سفر بیشتر جلوه نمایی می‌کند. زیرا با شهر و جاذبه‌های آن آشنا نیستیم و لازم داریم تا بهترین مسیر برای پیاده‌روی را پیدا کنیم. در این مقاله از کجارو قصد داریم تا با اپلیکیشن Sidekix در خصوص یافتن مسیری مناسب برای پیاده‌روی آشنا شویم.

Sidekix

Sidekix نام اپلیکیشنی برای تلفن‌های هوشمند است که کاربران از طریق قابلیت‌های آن می‌توانند مسیری مناسب و منطبق بر علایقشان پیدا کنند. شیوه کار اپلیکیشن بدین صورت است که در زمان ارائه مسیر پیاده‌روی، نزدیک بودن آن را در نظر نمی‌گیرد و در مقابل به جاذبه‌های موجود در مسیر توجه می‌کند تا پیاده‌روی بیشتر لذت بخش شود. کاربران Sidekix می‌توانند اپلیکیشن را شخصی سازی کنند و علایق‌شان را در آن ثبت نمایند. برای مثال اگر به کافه و پارک علاقه داشته باشید، این اپلیکیشن مسیری را پیشنهاد می‌دهد که این جاذبه‌ها در آن وجود داشته باشند. این سرویس فعلا در ۱۰۰ شهر مهم جهان قابل استفاده است. اپلیکیشن Sidekix برای اندروید و iOS منتشر شده است و از طریق لینک‌های زیر می‌توانید برای دانلود آن اقدام کنید.

??????

??????

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه