باد و باران های رگباری در پایتخت ادامه دارد

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
باد و باران های رگباری در پایتخت ادامه دارد

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر دما روند افزایشی خواهد داشت و همچنین از وقوع رگبار پراکنده باران طی دو روز آینده در برخی نقاط کشور خبر داد.

«احد وظیفه» مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت که روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ اردیبهشت)، با گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی جو در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات جنوب شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سبب رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد شد.

وظیفه با بیان اینکه روز جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب نیز افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود:

از روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر دما روند افزایشی خواهد داشت. همچنین طی سه روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش شدید باد به خصوص در ساعات شب پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جوی تهران در روزهای آینده گفت که آسمان تهران در روز پنجشنبه (۷ اردیبهشت)، نیمه ابری، در بعدازظهر ابری، همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۸ و ۱۱ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۸ اردیبهشت)، نیمه ابری، در بعدازظهر ابری، رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۹ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه