هتل های اصفهان

مرتب سازی بر اساس :
clear

اولین نفری باشید که برای این مکان عکس آپلود می کنید

بهترین هتل‌های اصفهان

اصفهان سومین شهر بزرگ ایران است که با وجود معماری ایرانی، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد و بناهای تاریخی بسیاری که برخی از آن‌ها در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده‌اند، به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران در میان گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. دیدنیهای اصفهان، از پل‌های تاریخی گرفته تا رودخانه زاینده رود و جاذبه‌های طبیعی، آن‌قدر متعدد هستند که امکان ندارد در یک سفر به این شهر بتوان از آن‌ها دیدن کرد.

برای اقامت در اصفهان گزینه‌های مختلفی از جمله هتل و اجاره سوئیت و خانه مسافر و حتی اقامتگاه‌های سنتی و بوم‌گردی وجود دارند. هتل‌های بسیاری در اصفهان با دسترسی مناسب به داخل شهر و سایر مکانهای دیدنی اصفهان وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه و خدمات مورد نیاز، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ هتل برتر اصفهان از نظر گردشگران را به شما معرفی کنیم.

سی و سه پل

عکاس: نامشخص

با بهترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید:

هتل عباسی اصفهان

منبع عکس‌ها: abbasihotel.ir

هتل پنج ستاره عباسی، قدیمی‌ترين و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است که در خيابان چهارباغ عباسی اصفهان و در بافت تاریخی شهر قرار دارد. این هتل با سبک معماری قرن هجدهم و دوره شکوهمند صفوی در دل بنایی ۳۰۰ ساله قرار دارد و هنر بی‌بدیل ایرانی را به نمایش می‌کشد؛ به‌طوری که گردشگران داخلی و خارجی، مورخان و معماران برجسته و همچنین جهانگران حرفه‌ای، آن را به‌عنوان یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان توصیف می‌کنند.

مهمانسرای عباسی دارای ۲۲۵ اتاق، سوئیت و آپارتمان است که شامل اتاق‌های معمولی یک تخته و دو تخته، چشم‌انداز و پردیس، سوئیت‌های معمولی، قاجار، صفوی، سبز و نیز آپارتمان دو و سه خوابه می‌شود. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مجهز به صندوق امانات، اینترنت رایگان و سرویس روزانه و همچنین سیستم‌های ایمنی و مطابق با استانداردهای روز دنیا با چشم‌انداز ی از باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ هستند. مهمانسرای عباسی با برخورداری از  رستوران‌های فاخر، سفره‌خانه سنتی و کافی‌شاپ مجهز، همچنین مکانی فوق‌العاده برای غذاخوردن به شمار می‌آید.

منبع عکس‌ها: abbasihotel.ir

تالار چهلستون، یکی از رستوران‌های مهمانسرای عباسی است که با  تابلوهای نقاشی در دو سبک صفوی و قاجار، صندلی‌های طرح داریوش الهام گرفته از صندلی داریوش کبیر در نقوش سنگی تخت جمشید، ستون‌ها، نرده‌ها و کفپوش‌ها، درها و شیشه‌ها و حتی چراغ‌ها و آویزهای سقف، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. در این رستوران با ظرفیت ۴۰۰ نفر می‌توانید طیف وسیعی از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، دسر و نوشیدنی‌ها را سفارش دهید. سالن صبحانه با نقش‌ها و آینه‌کاری‌های سحرانگیز، کافی‌شاپ نقش جهان با سرو انواع قهوه، کیک و دسر، گلاسه، بستنی و همچنین انواع پیتزا و فست‌فود، سفره‌خانه سنتی مهمانسرا در انتهای محوطه باغ در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، چایخانه سنتی در ضلع شمالی مهمانسرا با سرو انواع چای و دمنوش و آش رشته مخصوص و رستوران چشم‌انداز واقع در بام مهمانسرا با ظرفیت ۲۵۰ نفر و نمایی ۳۶۰ درجه از اصفهان از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل بین‌المللی شاه عباسی همچنین دارای ۱۱ تالار چند منظوره با ظرفیت‌های ۲۰ تا ۵۵۰ نفر جهت برگزاری انواع سمینارها، ضیافت‌ها و پذیرایی‌ها از مقامات رسمی و غیررسمی، کافی‌نت، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدن‌سازی و خدمات ماساژ، باغ با وسعتی بالغ بر ۶۰۰۰ متر مربع، لابی، آسانسور، نمازخانه، لاندری، خدمات پزشکی، پارکینگ، مرکز خرید و دفتر اطلاع‌رسانی و خدمات گردشگری با ارائه خدماتی چون خدمات گردشگری، گشت‌های داخل شهری، ترانسفر فرودگاهی و خرید بلیط‌های مسافرتی است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

منبع عکس: اقتصاد آنلاین

هتل پارسیان کوثر از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون با نام هتل کورش آغاز به فعالیت کرد

هتل بین‌المللی ‏پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان در زمینی به مساحت ۱۱,۰۰۰ متر مربع و در حاشیه زیبای رودخانه زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی‌و‌سه‌پل واقع شده است. این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر اصفهان به شمار می‌آید از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون با نام هتل کورش آغاز به فعالیت کرد و پس از انقلاب به پارسیان کوثر تغییر نام داد. هتل پارسیان کوثر دارای دو ساختمان اصلی و فیروزه است و در کل ۱۹۴ اتاق استاندارد و سوئیت (نرمال، رویال و لوکس) مجهز به امکاناتی چون صندوق امانات و اینترنت دارد.

هتل پارسیان کوثر به بیشتر دیدنیهای اصفهان، میدان نقش جهان و بناهای تاریخی موجود در آن، مراکز خرید و اداره‌ها نزدیک است. این هتل همچنین پنج رستوران و کافه به نام‌های رستوران پارسه سیمین در طبقه همکف (با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، رستوران فصلی آبشار (سرو انواع کباب همراه با نان داغ در مجاورت استخر هتل)، رستوران سنتی سرو (سرو غذاهای محلی و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی همراه با اجرای موسیقی سنتی واقع در باغ مصفای هتل)، رستوران زرین در طبقه همکف (با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، لابی لانژ فیروزه یا کافه فیل مریت (با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، کیک و شیرینی مخصوص) و رستوران ایتالیایی پارمین سبز (سرو انواع استیک، پیتزا و پاستا) است.

منبع سه عکس اول: وب‌سایت هتلیار. منبع عکس چهارم: tripadvisors.ir

فروشگاه‌‌های متنوع جهت خرید سوغات و صنایع دستی اصفهان، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، خود پرداز، فضای سبز، پارکینگ با ظرفیت ۹۰ خودرو، آرایشگاه و چهار سالن چشم‌انداز ، میخک، ترنج و فیروزه جهت برگزاری همایش، سمینار، ورک‌شاپ، ضیافت، مراسم و نمایشگاه از جمله امکانات هتل پارسیان کوثر هستند.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

منبع عکس: epersianhotel.com

هتل چهار ستاره آسمان مرتفع‌ترین ساختمان در بافت تاریخی شهر اصفهان است که در حاشیه زاینده رود قرار دارد. این هتل ۱۳ طبقه در زمینی ۹۰۰۰ متر مربعی در روز جهانی گردشگری در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و از آن پس با حدود ۱۰۰ اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های معمولی و رویال و سوئیت آپارتمان با چشم‌اندازی بی‌نظیر از رودخانه زاینده رود میزبان گردشگران است. این هتل فاصله بسیار کوتاهی تا جاذبه‌های مشهور اصفهان مانند میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا دارد و به همین دلیل در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

منبع عکس‌ها: asemanhotel.com

رستوران گردان در بام هتل با چشم‌انداز ی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان، فست فود آسمان در طبقه دوم (با سرو انواع کنتاکی، پیتزاها، ساندویچ‌های سرد و گرم، سالادها و نوشیدنی‌ها)، کافی‌شاپ (با سرو انواع نوشيدنی‌های سرد و گرم، بستنی‌ها، کيک‌ها و دسرها)، لاندری، روم سرويس ۲۴ ساعته، چهار سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اتاق کنترل و ترجمه، استخر سرپوشيده، سونا خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ، صرافی، پارکينگ با ظرفیت ۳۸ خودرو و تاکسی سرويس شبانه‌روزی، اینترنت بی‌سیم، امکان اجاره خودرو،‌ ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات رفاهی هتل آسمان اصفهان هستند.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

منبع عکس: v1.bookingir.com

هتل چهار ستاره بین‌المللی پیروزی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان در مرکز شهر است که با جاذبه‌های شهر مانند باغ و عمارت چهلستون فاصله اندکی دارد

هتل چهار ستاره بین‌المللی پیروزی یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان در مرکز شهر است که با جاذبه‌های شهر مانند باغ و عمارت چهلستون فاصله اندکی دارد. برای دسترسی به دیدنیهای اصفهان از این هتل باید پا در مسیری بگذارید که شاه عباس، ۳۵۰ سال پیش در آن قدم می‌نهاد تا خود را به رودخانه زاینده رود و پل‌های تاریخی آن برساند. هتل پیروزی دارای ۹۶ باب اتاق و سوئیت (اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های رویال و سانترال) مجهز به آخرین امکانات از جمله وان، حمام، جکوزی، سرویس‌های بهداشتی، صندوق امانات، تلویزیون و ماهواره، یخچال و تهویه مطبوع است.

هتل پیروزی اصفهان که در گذشته با نام هتل داریوش شناخته می‌شد، با وجود امکاناتی چون سالن همایش‌ها و جشن‌ها، رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ با ظرفیت ۲۵ خودرو، اینترنت بی‌سیم، خشکشویی با تجهیزات کامل، لابی، آسانسور، نمازخانه و تاکسی سرویس مکانی مناسب برای اقامت در اصفهان به شمار می‌آید.

هتل سفیر

منبع عکس‌ها: safirhotel.net

هتل چهار ستاره سفیر در شهر اصفهان در سال ۱۳۷۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۱۰۰ اتاق و سوئیت (اتاق یک تخته، دو تخته و سه تخته، آپارتمان چهار نفره و سوئیت چهار نفره و رویال) با معماری مدرن و مجهز به امکانات و خدماتی چون سیستم تهویه هوای مطبوع مرکزی، کانال‌های متنوع تلوزیونی و ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم، سرویس ۲۴ ساعته اتاق، صندوق امانات و صبحانه رایگان است.

لابی، نمازخانه، سالن مجلل همایش، استخر، سونا، ماساژ، حمام سنتی ایرانی و غرفه‌ها و فروشگاه‌های لابی هتل در کنار رستوران با امکان سرو غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی، دریایی و همین طور یک کافی‌شاپ با منوی کیک‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد از دیگر امکاناتی هستند که در هتل سفیر اصفهان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

منبع عکس: khajoohotel.com

هتل چهار ستاره خواجو در مجاورت مراکز اصلی خرید، بناها و پل‌های تاریخی در حد فاصل پل تاریخی خواجو واقع شده است. این هتل با ۱۱۴ اتاق دو تخته دابل و توئین و سه تخته امکان میزبانی از ۲۴۰ نفر را دارد. تمام اتاق‌های هتل خواجو به تهویه مطبوع اسپیلیت مرکزی، تلویزیون ال‌ای‌دی، مینی‌بار، کتری برقی، سشوار، صندوق امانات دیجیتالی، سیستم ویدیو مرکزی، ماهواره و اینترنت بی‌سیم رایگان مجهز هستند.

رستوران‌های هتل خواجو اصفهان یکی از نقاط قوت آن هستند و از میان آن‌ها می‌توان به رستوران کلاسیک هتل با سرو صبحانه‌های ایرانی و فرنگی، رستوران بام همراه با موسیقی زنده سنتی و کافی‌شاپ با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک اشاره کرد. هتل خواجو همچنین دارای یک سالن همایش با ظرفیت ۷۰ نفر و مجهز به امکانات صوتی و تصویری پیشرفته، صندلی مبله، سالن پذیرایی VIP با ورودی مجزا، ویدئو پروژکتور، پرده اتوماتیک سن و نمایش و نمایشگرهای LED است که برای برگزاری سمینارها و همایش‌ها انتخابی عالی به شمار می‌آید. پارکینگ، کادری مجرب و کارآزموده، لابی و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل آوین اصفهان

هتل آوین اصفهان

عکاس: نامشخص

هتل سه ستاره آوین در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در خیابان هاتف اصفهان نزدیک به میدان نقش جهان در بهترین نقطه شهر افتتاح شد. موقعیت این هتل به‌دلیل خارج بودن از محدوده ترافیک و همچنین اشراف به میدان نقش جهان و دیگر اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان بسیار ویژه است. هتل دو طبقه آوین دارای ۷۱ باب اتاق با معماری شیک و مدرن است که همگی مجهز به امکانات لازم برای مهمانان هستند. اتاق‌های این هتل به دو دسته طلائی و نقره‌ای تقسیم می‌شوند. اتاق‌های نقره‌ای کوچک‌تر از اتاق‌های طلائی و فاقد پنجره هستند.

هتل آوین اصفهان از نظر امکانات و خدمات رفاهی کامل است و به همین دلیل، انتخابی فوق‌العاده برای اقامت در اصفهان به شمار می‌آید. لابی، آسانسور، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با پخت نان تازه با ظرفیت ۱۴۵ نفر، کافی‌شاپ با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با ظرفیت ۵۰ نفر، صندوق امانات، سالن کنفرانس با ظرفیت ۵۰ نفر، کافی‌نت، سالن‌های همایش، تالار پذیرایی، سالن بدن‌سازی، اتاق ماساژ، غرفه صنایع دستی، اینترنت بی‌سیم رایگان، اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان و مسقف با ظرفیت ۷۰ دستگاه خودرو، رمپ ورودی و امکان حرکت ویلچر داخل سرویس بهداشتی برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنلی مجرب از جمله این امکانات هستند.

هتل سنتی عتیق

هتل سنتی عتیق

منبع عکس: uspace.ir

هتل سنتی عتیق در یک خانه سنتی با قدمت حدود ۲۲۰ سال مربوط به دوره قاجار قرار دارد

هتل سنتی عتیق در خیابان ابن سینا اصفهان واقع شده است. این خانه سنتی با قدمت حدود ۲۲۰ سال مربوط به دوره قاجار با هدف احیا خانه‌های تاریخی اصفهان و با حفظ معماری سنتی و امکانات مدرن و تلفیق جالبی از سبک سنتی و مدرنیته، پس از مرمت در سال ۱۳۹۲ به‌عنوان هتل آغاز به کار کرد. هتل سنتی سه طبقه عتیق دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی و ۳۰ اتاق به‌صورت دو اتاق یک تخته، ۱۲ اتاق دو تخته، ۱۰ اتاق سه تخته، پنج اتاق چهار تخته و یک سوئیت چهار تخته قاجار است و درمجموع امکان میزبانی از ۸۰ مهمان را دارد. تمام اتاق‌های این هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی هستند و در داخل محوطه نیز یک سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به‌صورت مشترک وجود دارد.

از جمله امکانات و خدمات هتل سنتی عتیق می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی جهت راهنمایی مهمانان غیر ایرانی، راهنمای محلی تورهای گردشگری، اینترنت بی‌سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی (چیلر و اسپیلیت) اشاره کرد. مهمانان همچنین می‌توانند در این هتل با هماهنگی قبلی از رستوران‌های طرف قرارداد، ناهار و شام سفارش دهند.

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان

عکاس: نامشخص

هتل سنتی سه ستاره اصفهان یکی از اقامتگاه‌های قدیمی شهر در خانه‌ای تاریخی متعلق به دوره صفویه با قدمتی از ۵۰۰ سال قبل است. این هتل پس از مرمت و بازسازی این خانه تاریخی یک طبقه در سال ۱۳۸۶ آغاز به کار کرد. هتل سنتی اصفهان دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی و ۱۵ باب اتاق (اتاق یک تخته، دو تخته دابل، ویژه و توئین، سه تخته، چهار تخته، پنج و ۶ تخته و سوئیت شاهنشین چهار نفره) است و از مزایای آن می‌توان به معماری فوق‌العاده، حوضی احاطه شده با گل و گلدان و موقعیت مکانی مناسب برای دسترسی به جاذبه‌های شهر اصفهان اشاره کرد.

لابی، رستوران، سفره‌خانه سنتی، فضای سبز، باغچه، پارکینگ غیر مسقف با ظرفیت ۴۰ خودرو، کتابخانه، اتاق عقد، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، آب‌نما، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، لاندری، تبديل ارز، اتاق چمدان، خدمات تهيه بليط و خدمات راهنمای تور، امکانات و خدمات هتل سنتی اصفهان در قلب شهر هستند.

هتل سنتی بخردی اصفهان

هتل سنتی بخردی اصفهان

عکاس: نامشخص

هتل دو ستاره سنتی بخردی، یکی از بناهای تاریخی عصر صفوی با قدمت ۴۰۰ سال است که در محوطه سنبلستان اصفهان و در انتهای غربی باغ جمیلان قرار دارد و طول محوطه اصلی آن به‌اندازه عرض باغ بوده است. این خانه در سال ۱۳۸۴ مورد بازسازی قرار گرفت و از آن پس به‌عنوان هتل فعالیت خود را شروع کرد. معماری و فضاسازی زیبای هتل، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به امکانات مدرن و کامل و وجود امکاناتی چون لابی، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، لاندری (خشکشویی)، چایخانه سنتی و سالن چند منظوره، هتل سنتی بخردی اصفهان را تبدیل به مکانی مناسب برای اقامت کرده‌اند.

پرسش‌های متداول

هتل عباسی اصفهان چند رستوران و کافه دارد؟

هتل عباسی اصفهان دارای ۶ رستوران، کافه و چایخانه است: تالار چهلستون، سالن صبحانه، کافی‌شاپ نقش جهان، سفره‌خانه سنتی، چایخانه سنتی و رستوران چشم‌انداز واقع در بام مهمانسرای عباسی.

نام هتل پارسیان کوثر قبل از انقلاب چه بود؟

هتل پارسیان کوثر از سال ۱۳۵۰ زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون با نام هتل کورش آغاز به فعالیت کرد و پس از انقلاب به پارسیان کوثر تغییر نام داد.

مرتفع‌ترین هتل در بافت تاریخی شهر اصفهان کدام هتل است؟

هتل چهار ستاره و ۱۳ طبقه آسمان مرتفع‌ترین ساختمان در بافت تاریخی شهر اصفهان است.

نام هتل پیروزی اصفهان در گذشته چه بود؟

نام هتل پیروزی اصفهان در گذشته هتل داریوش بوده است.

نویسنده: نگین توکلی